1) Luovutuksen aikoihin vepastomies makoili kesälomalla ja sovittiin asennus myöhempään ajankohtaan.
2) Auto myöhempänä ajankohtana pajalla 2 pv. Todettiin, että vuosimallin vaihdoksen yhteydessä vanhat palikat kävivät paikalleen sopimattomiksi ja tilailtiin uusia palikoita.
3) Asennusta varten auto pajalla 2 pv. Loppukesää oli, joten ei tullut testatuksi toimintaa.
4) Syksyn ensimmäiset pakkaset: ei toiminut ja auto pajalle 2 päiväksi. Vikakoodeja syyteltiin ja palautettiin "toimivana".
5) Syksyn toiset pakkaset: ei toiminut kun ei toiminut ja auto taas pajalle 2 päiväksi. Todettiin että viallinen vepastoyksikkö oli asennettu ja tilattiin uusi.
6) Asennusta varten auto pajalla 2 pv. Luvattiin, jotta nyt toimii. Auto oli palautettu toiselle puolelle pihaa kuin asiakkaan karttaan oli merkitty (2 rundia puljun ympäri 20 asteen pakkasessa - ja takaluukku oli jätetty 10 senttiä avoimeksi - onnistuu vain tarkoituksella näissä peleissä, joissa se sähköllä toimii).
7) Lämmitin toimi kuin toimikin aikansa, mutta ns. kauko-ohjaus vaati joka kerran menemistä 10 m säteelle autosta tai kauko-ohjaimen jättämisen auton sisään jos ajastetusta lämmityksestä oli kyse.

Onneksi on kakkosauto varalla! Pitäisikö mainita asennuspuljun nimi tällä palstalla?