
Kaikki perusrempat onkin muuten sitten olleet tarpeen. Eteen reaktiotangot, koiranluut pallonivelet, toinen pyöränlaakeri. Taakse narinanivelet, toinen iskari niistää kohta itsensä hengiltä,(imapalkeet pitää vielä, halleluja!), pakoputken kiinnitys, laatikon öljyvuoto, perän stefan vuoto, jarrulevyt eteen ja taakse. Puhaltimen moottori väljä, sadetunnistin ainoastaan koristeena tuulilasissa.
Näillä uudemmilla sähkövehkeillä on muutenkin aina ilo vierailla korjaamolla, kun pelkän toteamuksen "vikaahan tuolla muistissa näyttää olevan" saa jo hintaan 70 erkkiä. Toisella käynnillä voi hyvällä tuurilla jo jotain tulla korjattuakin paitsi jos esim. sbc hold on kadonnut ja palutus edellyttää vaihdekepin vaihtoa a´700€ niin ei hirveästi houkuttele, kun toimintoa ei käytännössä juuri tarvi. Mutta olihan se mukava niin kauan kuin vielä toimi.
Tuossahan sitä on jo 180t ajetulle autolle enemmän kuin pieni ihminen sietää, mutta muuten on kyllä loistava ajettava 320 CDI farkku, kunhan vaan on massia pitää se suurinpiirtein paketissa
