Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Hmm.. Jälleen tullut mielipiteitä laidasta toiseen laitaan... niin lopputulos ei taida olla huono ihan sama kumman nyt päättä laittaa
kuhan nyt viikonloppuna katsoo kuinka tuo muovihitsaus onnistus kahesta puskurista tai sit jos tulee nyt saatua hyvä tarjous tommosesta amg puskurista niin se ei ole pois sulettu
itseä vähä kiehtoisi kuitenkin enempi toi amg ehkä...
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Muistaa runoilla lyhyesti jotain... Kaaret tuli mankeloituu edestä vaakavekit pystyyn ja n.20mm pulleutta lisää sit takaa kevyesti vaan 5mm otin ulospäin mitä ollu ees tarkotus alunperin mut tulipahan senkin laitteen käyttöä opeteltua. Samalla tuli tsiikailtuu jousen koroke kumit ja niissä onneks oli useempi nystyrä kun yks eli ainakin 10-15mm saa viellä niillä passailtua alaspäin. Ja hajonneen peilirungon tilalle raptekki toimitti ehjän mutta peilien moottorien tekniikassa on huimia eroja näköjään niin nekin piti venkslata vanhasta uuteen.. mutta jotain kuvatusta ja kyselyjä tuottanut vanneasiakin nyt vähä valostuu lisää






Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Myy noi vanteet mulle HETI
W223 S450 2021
S213 E200d 2020
S211 E320 CDI Designo 2005
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Elä kehtaa kun kerrankin itelleni jotkut löysin..Ville126 kirjoitti:Myy noi vanteet mulle HETI
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
- Messerschmitt
- Mersumies

- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Jumaleissöni on kommeet valssit. (onko ne LEON HARDIRITT merkkiset?)
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Joo kiitoksia. Yllätyin kyl miten hyvin sai käymään tohon noi. Workin mallistosta löytyy tollasiaMesserschmitt kirjoitti:Jumaleissöni on kommeet valssit. (onko ne LEON HARDIRITT merkkiset?)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
- AP-race/lake
- Mersumies

- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Kipparin rojekti W210 E420
nätit fillarit. mitäs kokoa olevat??? 
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat???
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
- AP-race/lake
- Mersumies

- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Kipparin rojekti W210 E420
ASIAA.Kiviranta kirjoitti:Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat???
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Jumantsuikka ku on komeat vanteet!
Tämä, Pasin ja Leinosen projektit pitää väyryskuumeen sopivalla tasolla. Pari lisää niin olis pakko ostaa taas itsellekin väykky.
E350CDI&A180CDI
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäinAP-race/lake kirjoitti:ASIAA.Kiviranta kirjoitti:Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat???minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24
sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Joo osittain riskil tuli hommattuu noi heti kun kaveri pisti linkin noista et käykö ne ees tohon mut kyl kun livenä näki ne niin tieskyl et ne tulee käymään ja omasta mielestä vertinit hävis 100-0 noillessuvik kirjoitti:Jumantsuikka ku on komeat vanteet!Tämä, Pasin ja Leinosen projektit pitää väyryskuumeen sopivalla tasolla. Pari lisää niin olis pakko ostaa taas itsellekin väykky.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Kyllä näyttää hyvin sopivan 19 tuumaisetkin väyrysen alle
Onko vanteet tarkoitus pitää tuossa värissä vai muuttuuko ?
- AP-race/lake
- Mersumies

- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Kipparin rojekti W210 E420
jep. pitäs sisäloksuun saada kolme sentin soiro. nyt ainaskin ilma kiertää jos ei muuta.Kiviranta kirjoitti:Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäinAP-race/lake kirjoitti:ASIAA.Kiviranta kirjoitti:Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat???minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24
sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#.
jep itelläkin tos tallivanteina takana coupen jotkut 15" originellit niin niilläkin on se 10cm kaareen matkaa..
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Juu hyvinkin. värinä ois tarkotus pitää alkuperäinenthenq kirjoitti:Kyllä näyttää hyvin sopivan 19 tuumaisetkin väyrysen alleOnko vanteet tarkoitus pitää tuossa värissä vai muuttuuko ?
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Joo no tutulta kuullostaaAP-race/lake kirjoitti:jep. pitäs sisäloksuun saada kolme sentin soiro. nyt ainaskin ilma kiertää jos ei muuta.Kiviranta kirjoitti:Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäinAP-race/lake kirjoitti:ASIAA.Kiviranta kirjoitti:Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat???minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24
sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#.
jep itelläkin tos tallivanteina takana coupen jotkut 15" originellit niin niilläkin on se 10cm kaareen matkaa..
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Nyt ois tommonen oikean puoleinen puskuri modifikaatio alkuperäsestä muovisesta tehtynä niin otetaanko tarjous vastaan?


Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Mut heti kun se mieli noista vanteista muuttuu nii soita mulle ! 
W223 S450 2021
S213 E200d 2020
S211 E320 CDI Designo 2005
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Selvä katotaan jos joskus sellanen päivä sattuu tulemaanVille126 kirjoitti:Mut heti kun se mieli noista vanteista muuttuu nii soita mulle !
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
- AP-race/lake
- Mersumies

- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Aikas asiallisen näköinen.Kiviranta kirjoitti:Nyt ois tommonen oikean puoleinen puskuri modifikaatio alkuperäsestä muovisesta tehtynä niin otetaanko tarjous vastaan?![]()
[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/puskuri.jpg/_img1280.jpg ]
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Kyseinen härpäke tulikin tilattua ja viikonloppuna kun sitä pääsi sovittelemaan niin ei saanu kyllä millään omaan silmään istumaan oikein molemmilta puolilta heitti mitat kunnolla yläosan suhteen muuten puskuri oli laadukkaasti toteutettuAP-race/lake kirjoitti:Aikas asiallisen näköinen.Kiviranta kirjoitti:Nyt ois tommonen oikean puoleinen puskuri modifikaatio alkuperäsestä muovisesta tehtynä niin otetaanko tarjous vastaan?![]()
[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/puskuri.jpg/_img1280.jpg ]ropsit sille.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Jotain kohokohtia ja viimehetken muokkailuja ennen maalaukseen lähtöö.


Sit viellä kun jäi mieltä kaivaa.. kun mustan pikkulistan alta oli ruostetta joskus kesällä pois hiottu ja kaari sen jälkeen oikastu oikein niin unissa pyöri et listan kiinnitys reijistä se on päässy sisälle kosteutta kanssa ja tuntien väykyn ruoste epoksipohjan niin pakko oli laittaa takakehä tilaukseen ja jyrsiä pala pois.. ja niihän siellä oli nätisti pinta ruosteessa pikkuala jonka reilusti ympäröimä pala sai lähtöpassin. samalla sai tarkastettua helman sisuksen ja kokomatkalta oli ihan puhdas viellä onneksi eli maalauksen jälkeen hyvillä mielillä suihkii kotelosuojat joka paikkaan







Sit viellä kun jäi mieltä kaivaa.. kun mustan pikkulistan alta oli ruostetta joskus kesällä pois hiottu ja kaari sen jälkeen oikastu oikein niin unissa pyöri et listan kiinnitys reijistä se on päässy sisälle kosteutta kanssa ja tuntien väykyn ruoste epoksipohjan niin pakko oli laittaa takakehä tilaukseen ja jyrsiä pala pois.. ja niihän siellä oli nätisti pinta ruosteessa pikkuala jonka reilusti ympäröimä pala sai lähtöpassin. samalla sai tarkastettua helman sisuksen ja kokomatkalta oli ihan puhdas viellä onneksi eli maalauksen jälkeen hyvillä mielillä suihkii kotelosuojat joka paikkaan





Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Sori ko lainaan tätä sun topitsia, mutta miten nuot takaoven kahvat lähtee irti?
E: Ja minkä kokoset ne sun vanhat vertinit oli ko yks kaverin on vähä ehtiny semmosia? Vai oliko ennään ylimääräsenä?
E: Ja minkä kokoset ne sun vanhat vertinit oli ko yks kaverin on vähä ehtiny semmosia? Vai oliko ennään ylimääräsenä?
- AP-race/lake
- Mersumies

- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Moikka Kippari
Katselin kuviasi tarkemmin,kun sain keraamisiin silmiini suurentavat kosmeettisesti haittaavat telineet. Niin, onko varmasti ET sopiva ,ettei takarekaat ota kiinni kaariin alasjoustossa??? Jos ei ..hyvä niin. t.AP 
Re: Kipparin rojekti W210 E420
peruna. kirjoitti:Sori ko lainaan tätä sun topitsia, mutta miten nuot takaoven kahvat lähtee irti?
E: Ja minkä kokoset ne sun vanhat vertinit oli ko yks kaverin on vähä ehtiny semmosia? Vai oliko ennään ylimääräsenä?
Ei mitään mut joo ne on kiinni vaan yhel kuusiokanta ruuvil jota pitää vähä löysyttää kahvan korkeudelta oven sisätiivisteen takaa.
ja kyl ne myydä joutaa edessä ET35 8.5x19 ja takana ET 9.5x19
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Moro moroAP-race/lake kirjoitti:Moikka KippariKatselin kuviasi tarkemmin,kun sain keraamisiin silmiini suurentavat kosmeettisesti haittaavat telineet. Niin, onko varmasti ET sopiva ,ettei takarekaat ota kiinni kaariin alasjoustossa??? Jos ei ..hyvä niin. t.AP
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Juuri kotiudutta tämmösistä hommista... eli väykky toimitettiin maalarin hellään hoivaan illan pikku tunneilla
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Maalaamolla tuli pyörähettyy ja siellä oli ollu täys rähinä päällä, eilen oli kori hiottu loppuun ja vedetty happomaalit ja hiomavärit ja sinne jäi maalari vetämään sisäosia väriin. Sunnuntaina uhkaili korin vetävän väriin jos kaikki menee putkeen eli ei siitä montaa päivää erossa tarvinnut olla..
muuta kuvatus:



muuta kuvatus:



Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
No teillä sentään maalarit tekee jotain
W223 S450 2021
S213 E200d 2020
S211 E320 CDI Designo 2005
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Joo no ei kaikki mut tällä kaverilla on asenne näis kohillaanVille126 kirjoitti:No teillä sentään maalarit tekee jotain
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb


