Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Hmm.. Jälleen tullut mielipiteitä laidasta toiseen laitaan... niin lopputulos ei taida olla huono ihan sama kumman nyt päättä laittaa 8) kuhan nyt viikonloppuna katsoo kuinka tuo muovihitsaus onnistus kahesta puskurista tai sit jos tulee nyt saatua hyvä tarjous tommosesta amg puskurista niin se ei ole pois sulettu :) itseä vähä kiehtoisi kuitenkin enempi toi amg ehkä...
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Muistaa runoilla lyhyesti jotain... Kaaret tuli mankeloituu edestä vaakavekit pystyyn ja n.20mm pulleutta lisää sit takaa kevyesti vaan 5mm otin ulospäin mitä ollu ees tarkotus alunperin mut tulipahan senkin laitteen käyttöä opeteltua. Samalla tuli tsiikailtuu jousen koroke kumit ja niissä onneks oli useempi nystyrä kun yks eli ainakin 10-15mm saa viellä niillä passailtua alaspäin. Ja hajonneen peilirungon tilalle raptekki toimitti ehjän mutta peilien moottorien tekniikassa on huimia eroja näköjään niin nekin piti venkslata vanhasta uuteen.. mutta jotain kuvatusta ja kyselyjä tuottanut vanneasiakin nyt vähä valostuu lisää :)

Kuva

Kuva

Kuva
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 989
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Myy noi vanteet mulle HETI
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Ville126 kirjoitti:Myy noi vanteet mulle HETI
Elä kehtaa kun kerrankin itelleni jotkut löysin.. 8)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

Jumaleissöni on kommeet valssit. (onko ne LEON HARDIRITT merkkiset?)
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Messerschmitt kirjoitti:Jumaleissöni on kommeet valssit. (onko ne LEON HARDIRITT merkkiset?)
Joo kiitoksia. Yllätyin kyl miten hyvin sai käymään tohon noi. Workin mallistosta löytyy tollasia 8)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

nätit fillarit. mitäs kokoa olevat??? :wave:
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat??? :wave:
Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13 :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

Kiviranta kirjoitti:
AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat??? :wave:
Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13 :P
ASIAA. :D minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24 :o sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#. :lol:
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Jumantsuikka ku on komeat vanteet! :clap: Tämä, Pasin ja Leinosen projektit pitää väyryskuumeen sopivalla tasolla. Pari lisää niin olis pakko ostaa taas itsellekin väykky.
E350CDI&A180CDI
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

AP-race/lake kirjoitti:
Kiviranta kirjoitti:
AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat??? :wave:
Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13 :P
ASIAA. :D minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24 :o sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#. :lol:
Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäin :) jep itelläkin tos tallivanteina takana coupen jotkut 15" originellit niin niilläkin on se 10cm kaareen matkaa.. :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

ssuvik kirjoitti:Jumantsuikka ku on komeat vanteet! :clap: Tämä, Pasin ja Leinosen projektit pitää väyryskuumeen sopivalla tasolla. Pari lisää niin olis pakko ostaa taas itsellekin väykky.
Joo osittain riskil tuli hommattuu noi heti kun kaveri pisti linkin noista et käykö ne ees tohon mut kyl kun livenä näki ne niin tieskyl et ne tulee käymään ja omasta mielestä vertinit hävis 100-0 noille :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
thenq
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: La 11.06.2011 23:20
Paikkakunta: Kpo

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja thenq »

Kyllä näyttää hyvin sopivan 19 tuumaisetkin väyrysen alle :thumbup: Onko vanteet tarkoitus pitää tuossa värissä vai muuttuuko ?
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

Kiviranta kirjoitti:
AP-race/lake kirjoitti:
Kiviranta kirjoitti:
AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat??? :wave:
Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13 :P
ASIAA. :D minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24 :o sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#. :lol:
Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäin :) jep itelläkin tos tallivanteina takana coupen jotkut 15" originellit niin niilläkin on se 10cm kaareen matkaa.. :P
jep. pitäs sisäloksuun saada kolme sentin soiro. nyt ainaskin ilma kiertää jos ei muuta. :D
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

thenq kirjoitti:Kyllä näyttää hyvin sopivan 19 tuumaisetkin väyrysen alle :thumbup: Onko vanteet tarkoitus pitää tuossa värissä vai muuttuuko ?
Juu hyvinkin. värinä ois tarkotus pitää alkuperäinen :)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

AP-race/lake kirjoitti:
Kiviranta kirjoitti:
AP-race/lake kirjoitti:
Kiviranta kirjoitti:
AP-race/lake kirjoitti:nätit fillarit. mitäs kokoa olevat??? :wave:
Kiitoksia. Edessä 9x19 ET13 takana 10.5x19 ET13 :P
ASIAA. :D minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24 :o sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#. :lol:
Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäin :) jep itelläkin tos tallivanteina takana coupen jotkut 15" originellit niin niilläkin on se 10cm kaareen matkaa.. :P
jep. pitäs sisäloksuun saada kolme sentin soiro. nyt ainaskin ilma kiertää jos ei muuta. :D
Joo no tutulta kuullostaa :P eihän noi sisäloksut tainu uudet olla kun 24€ kpl jos itelle ainakin niissä riittäs täytettä..
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Nyt ois tommonen oikean puoleinen puskuri modifikaatio alkuperäsestä muovisesta tehtynä niin otetaanko tarjous vastaan? :problem:

Kuva
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 989
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Mut heti kun se mieli noista vanteista muuttuu nii soita mulle ! :lol:
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Ville126 kirjoitti:Mut heti kun se mieli noista vanteista muuttuu nii soita mulle ! :lol:
Selvä katotaan jos joskus sellanen päivä sattuu tulemaan :)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

Kiviranta kirjoitti:Nyt ois tommonen oikean puoleinen puskuri modifikaatio alkuperäsestä muovisesta tehtynä niin otetaanko tarjous vastaan? :problem:

[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/puskuri.jpg/_img1280.jpg ]
Aikas asiallisen näköinen. :thumbup: ropsit sille. :angel:
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

AP-race/lake kirjoitti:
Kiviranta kirjoitti:Nyt ois tommonen oikean puoleinen puskuri modifikaatio alkuperäsestä muovisesta tehtynä niin otetaanko tarjous vastaan? :problem:

[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/puskuri.jpg/_img1280.jpg ]
Aikas asiallisen näköinen. :thumbup: ropsit sille. :angel:
Kyseinen härpäke tulikin tilattua ja viikonloppuna kun sitä pääsi sovittelemaan niin ei saanu kyllä millään omaan silmään istumaan oikein molemmilta puolilta heitti mitat kunnolla yläosan suhteen muuten puskuri oli laadukkaasti toteutettu :) Ei siinä yhden illan muokkauluilla ja sovituksilla puskurin pitäisi istua niin että se olisi aina siihen kuulunut :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Jotain kohokohtia ja viimehetken muokkailuja ennen maalaukseen lähtöö.

Kuva

Kuva


Sit viellä kun jäi mieltä kaivaa.. kun mustan pikkulistan alta oli ruostetta joskus kesällä pois hiottu ja kaari sen jälkeen oikastu oikein niin unissa pyöri et listan kiinnitys reijistä se on päässy sisälle kosteutta kanssa ja tuntien väykyn ruoste epoksipohjan niin pakko oli laittaa takakehä tilaukseen ja jyrsiä pala pois.. ja niihän siellä oli nätisti pinta ruosteessa pikkuala jonka reilusti ympäröimä pala sai lähtöpassin. samalla sai tarkastettua helman sisuksen ja kokomatkalta oli ihan puhdas viellä onneksi eli maalauksen jälkeen hyvillä mielillä suihkii kotelosuojat joka paikkaan :P

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
peruna.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Su 18.01.2009 15:23
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja peruna. »

Sori ko lainaan tätä sun topitsia, mutta miten nuot takaoven kahvat lähtee irti?

E: Ja minkä kokoset ne sun vanhat vertinit oli ko yks kaverin on vähä ehtiny semmosia? Vai oliko ennään ylimääräsenä?
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

Moikka Kippari :D Katselin kuviasi tarkemmin,kun sain keraamisiin silmiini suurentavat kosmeettisesti haittaavat telineet. Niin, onko varmasti ET sopiva ,ettei takarekaat ota kiinni kaariin alasjoustossa??? Jos ei ..hyvä niin. t.AP :thumbup:
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

peruna. kirjoitti:Sori ko lainaan tätä sun topitsia, mutta miten nuot takaoven kahvat lähtee irti?

E: Ja minkä kokoset ne sun vanhat vertinit oli ko yks kaverin on vähä ehtiny semmosia? Vai oliko ennään ylimääräsenä?

Ei mitään mut joo ne on kiinni vaan yhel kuusiokanta ruuvil jota pitää vähä löysyttää kahvan korkeudelta oven sisätiivisteen takaa.

ja kyl ne myydä joutaa edessä ET35 8.5x19 ja takana ET 9.5x19
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

AP-race/lake kirjoitti:Moikka Kippari :D Katselin kuviasi tarkemmin,kun sain keraamisiin silmiini suurentavat kosmeettisesti haittaavat telineet. Niin, onko varmasti ET sopiva ,ettei takarekaat ota kiinni kaariin alasjoustossa??? Jos ei ..hyvä niin. t.AP :thumbup:
Moro moro :P Joo aika liki se näyttää menevän mut kyl siin kontin reunalla porukalla pompittiin ja vuorollaan käytiin tsiikaamassa, että kyl ne pitäs rouhimatta siellä mahtuu olemaan 8)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Kuva

Juuri kotiudutta tämmösistä hommista... eli väykky toimitettiin maalarin hellään hoivaan illan pikku tunneilla :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Maalaamolla tuli pyörähettyy ja siellä oli ollu täys rähinä päällä, eilen oli kori hiottu loppuun ja vedetty happomaalit ja hiomavärit ja sinne jäi maalari vetämään sisäosia väriin. Sunnuntaina uhkaili korin vetävän väriin jos kaikki menee putkeen eli ei siitä montaa päivää erossa tarvinnut olla.. 8)

muuta kuvatus:

Kuva

Kuva

Kuva
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 989
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

No teillä sentään maalarit tekee jotain
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Ville126 kirjoitti:No teillä sentään maalarit tekee jotain
Joo no ei kaikki mut tällä kaverilla on asenne näis kohillaan
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Vastaa Viestiin