A) Onkohan magneettiventtiili jumissa, kun
1) magn.venttiilin liittimen ollessa irti apukuskin puolelta puhaltaa tulikuumaa ja kuskin puolelta haalea ??? Toinen jumissa???
EDIT: oli juminen
2) toisaalta magn.venttiilin liittimen ollessa kiinni apukuskin puoleinen lämmönsäädin max-asennossa vaikuttaa molempiin puoliin menestyksekkäästi kuumalla puhalluksella, vaikka kuski olisi tilannutkin kylmää... Säätöpaneeli temppuilee vai venttiili jumissa?
EDIT: ilmeisesti paneelin säätöpotikat temppuilee...
Jos venttiili olisi jumissa, niin eikös sieltä pitäis tulla suunnilleen saman lämpöistä kesät talvet? Järkeilinkö oikein?

B) Kuinkas kiertovesipumpun toiminnan saa varmistettua, ettei ole vajaatoiminen?
EDIT: tarkastettu on, toimii
t. jere
kiitokset vastanneille.
EDIT: ja kuvia löytyy täältä