Muutamia huomioita: Ilman moottorinlammitystä koneen käynnistyminen kotipihassa on melkoisen mielenkiintoista. Saa ilmaa ja pörisee/vapisee huolella ennenkuin käynti tasaantuu. Kotipihassa auto on rinteessä, keula ylös. Työmaalla, missä tasaisella, ilman moottorinlämmitystä, käynnistyy lähes ok, ei ainakaan vapise ja hori ilmaa. Molemmissa tapauksissa kelit +-0 - -5 astetta. Tänään aamulla kun pakkasta oli -14, lohkon perästä käyntiin kuin palmun alta... On tää jännää. Jossain topiikissa oli juttua noista letkujen tyhjentymisistä keula ylöspäin ollessa?
Ja mikäs se takavalon lampun wattimäärä piti olla? Sekin on jossain muualla mainittu? Germaaniohjekirjassahan nämä on mainittu, mutta kun tuo koulusaksa oli aikalailla ala-arvoista
