300 24v CE pieniä ongelmia!

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Teekknikka puolella, välillä pudottaa kierroksia tyhjäkäynnillä rykäsee muutaman kerran ja taas käy normaalisti, tekee vain silloin tällöin, oirelee myös kun täys kaasu vedossa rupeaa yläkierroksilla röpöttömään mutta kun pitää kaasun pohjassa menee yli siitä alueesta ja taas vetää? tekee silloin tällöin.
Onko ideaa missä vika? enole kerennyt vielä tutkia asiaa sen kummemmin.

Toinen mystinen vika. ajoittan rupeaa takaa kuulumaan napsutus (niinkuin takavanteen pultit olisivat liian pitkät ja ottaisivat kiinni käsijarru releisiin, kävi näin W210 farkussa.) mutta pultit on lyhennetty, ja jarrut käytetty auki. tämäkin siis kuuluu silloin tällöin, lopettaa kun käyttää taka pään ilmassa?!?

Mukavia vikoja :wtf: :wtf: onko kellään vinkkejä näinhin pulmiin???
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

No eipä siin enää sitä autoo eisaa käyntiin :thumbup: rupes röpöttömään veto päällä aivan sikana, sen jälkeen tyhjäkäynnillä, eikä kärsiny laittaa vapaallakaan kaasua ollenkaan, ku rupes hyytymään ja sammuilemaan, pitkällä vieterillä käyntiin. kun kaattaa suoraan kurkusta ( ei omasta) bensaa, niin ei edes yskäse kipinä tulee, onkaitse vekotin, mutta kun lopettaa starttaamisen niin yskäsee imusarjaan, onko kellään vieläkään mitään ideoita?? :?: :?: :?: :?: :?: :wave: huomenna taas tutkimaan kampetta, pitäis saada töpselin nokkaan jotta vois tarkastaa nuo nokka-akselin ja kampiakselin asentotunnistimet,

Virranjakaja/pyörijä Ok
Tulpat Ok.
Alipaine letkut suurimmilta osin tutkittu ok.
Sulakkeet Ok
Polttoainepumppu Ok
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Yksi vika paikannettu nokka-akselin asentotunnistimeen (magneetti tunnistin) ei antanut tietoa ulospäin nokan pyöriessä... osa hakusessa ja sen jälkeen kokeillaan taasen...
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Onko tietoa kuinka noista luetaan vikakoodit? on 9 pinninen liitin. ja vasemmassa reunassa joku toinen rasia jossa useampi numeroita liitin?? koittanu etsiä testeriä joka kävisi tähän pyöreään mutta hiukan huonolla menestyksellä :problem:
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ei sieltä mitään vikakoodeja ole luettavissa. Muutenkaan ei mitään järkevää saa "testerillä" ulos. se ei sisällä mitään käytännön kotimekaanikon tietoa.

Ite veikkaisin silti virranjakajan kantta ja pyörijää, ne nimittäin oireilee just tuolla tavalla, ja voi näyttää silti ihan uudenveroisilta. Mulla jo kolmas VJ ja pyörijä menossa, ja älä osta halpaa. Bosch kestää, muut ei vuottakaan.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

En tiiä onko tuuria (kerrankin mun kohalla) mut bremi on kestäny jo neljä vuotta hyvin.
Kilometrejä on ehkä tullu niille sellanen 35tkm.

Mut kyl bosch on parempi mahtuu se muovikoppakin kiinni.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Kipinä näytti aivan terveeltä, pitää kahtoo jos se ei tuolla asentotunnistimella tee mitään niin ni pitää tilata se jakajan paketti kansi/pyörijä, Kiitos infosta onko näissä jotain johtoja yhdistelemällä paljastuvia koodeja? se toinen "pistoke" oli sen näköinen jotta jossain automerkeissä siitä saa jotain selville onko tietoa?
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Jahas jakajan kansi/pyörijä tilattu. katsotaan tuleeko sillä kuntoon :think: , koittanu tuota RAPTEC;IN kaveria saada kiinni josko sieltä saisi tuon tunnistimen näkyy purettu coupe olevan, kohtuu vaikee tavottaa firmaa, yhden kerran saanut puhelimeen noo josko vielä onnistaa... :wave:
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Jaahas nyt saatu jakajan kansi ja pyörijä matkahuollosta auton konepellin alle ja paikoilleen, eikun aivaimesta vääntämään no perkle pyörii niinkuin ennenkin eikä millään käyntiin niinkuin eiolisi kipinää ollenkaan, noh asiaa tutkittiin ja äimisteltiin ja tupakoitiin, kokeillaas vielä kerran no perkele sehän lähti käymään ja käy kuin kello. noh sehän sammu kuin seinä lyhty, eikä millään ilveellä käyntiin :problem: nooh siinä tuumailtiin mittailtiin johtoja, taas kokeillaan se läks käymään tosi vaikeesti "pytty kerrallaan" taas käy ja sammuu nyt rykien. ei siin mitään bensaa tulee niin jotta tulpat on märät, siispä kahvin juontiin ja takaisin talliin kokeilemaan eikä käymään pyörii pyörii mut ei. :?: nooh tuumaillaan taasen ja kokeillaan pytty kerrallaan mukaan ja hiukan kierroksia koneeseen rykii alakierroksilla toimii ylä kiekoilla "jollain tapaa" nooh sit tipahtaa kiekat ja sammuu eikä enää käyntiin, nyt ilmenee taas se sama vanha vika jotta kun löysää startauksen niin silloin koittaa käyntiin mutta RPM ei riitä joten sylkäsee vain imusarjasta sumuna bensaa. elikkäs mikä tätä kampetta voisi vaivata???? :think: :think: :think: itse mietin BOXIA tai virtalukon pohjaa?? Ollaanko aivan hakoteillä? :idea: onko puolan mittauksesta mitään tieto/taitoo kellään abua byydän siis bliis??? :wtf:
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Mites lie tulpanjohdot? Oma teki sellasta joskus että kävi hyvin tyhjäkäyntiä mut kun polkas risteyksestä niin alko röpöttää ja kun selvis niin lähti taas normaalisti. Vika oli tulpanjohdoissa. Liekkö sit tässä tapauksessa vika siinä?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Pitääpä mittailla johdot kuhan seuraavan kerran talliin pääsee auto maijailee 50km päässä, päätti sillon levitä sinne :shock: Eikös tulpanjohdon vastus pitäisi olla jotain 2-10 ohmia? vai onko jollain tarkempaa tietoa tästä?
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Voiko vikaa olla esim YJ releessä? voikose vaikuttaa millä tavalla tuohon auton käyntiin??
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
GMB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 429
Liittynyt: Pe 26.03.2010 08:04
Paikkakunta: Rauma

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja GMB »

Ei aina!Mulla vaati välillä kylmänä hirmusen startin mut jos seiso useita päiviä ni lähti joskus heti käymään ja lämpimänä lähti aina heti käyntiin ja joka kerta kävi heti kunnolla.Toisinaan taas saatto sammua tai kierrokset tippu melkeen nolliin ja taas hörähti normaaliin kun auto pysähtyi mut niin kauan ku liikkui ni kävi normaalisti.Vika ei ollu tulpissa,kannessa eikä johdoissa eikä myöskään määräjakajassa olevassa asentotunnistimessa eikä kaasuläpässä olevassa kytkimessämyös yj rele oli uusi.Hermot meni ja auto vaihtui diiseliin.(manuaali vaihteisto)
tein itse ja säästin
Avatar
miksu.s
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 369
Liittynyt: La 03.07.2004 21:47
Paikkakunta: kouvola

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja miksu.s »

smaxi11 kirjoitti:Pitääpä mittailla johdot kuhan seuraavan kerran talliin pääsee auto maijailee 50km päässä, päätti sillon levitä sinne :shock: Eikös tulpanjohdon vastus pitäisi olla jotain 2-10 ohmia? vai onko jollain tarkempaa tietoa tästä?

Johdoissa ei ole vastusta (kuparijohdot) vaan tulpanhatuissa 2k ohmia muistaakseni, merkattukin siihen jos orginaalit!!
Kannattaa nimenomaan olla nuo kuparijohdot!!
W220 500 -01
CLK 320 -00
SL500 -92 kesälelu
Ex 300ce24 -92
ex 260E -91
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Jaahas pitkästä aikaa taas aikaa tulla täällä pyörähtämään. COUPE on nyt jo seisonnassa :thumbdown: perheessä kaksi bemaria niin pääsee liikkumaan :ugeek: mutta asiaan. Viimeksi kun taivasteltiin autoa, niin löydettiin löysällä olevia maajohtoja, niiden kiinnityksen/puhdistuksen jälkeen saatiin auto käyntiin :shock: nooh sammutetaan ja startataan useankertaan ja autohan toimii :thumbup: n:10km ajon jälkeen auto rupeaa taas reistailemaan VIKA= pudottaa kesken ajon tyhjäkäynnille eikä reagoi kaasuun millään tavalla, aikansa käy ja sammuu lähtee käyntiin toistaa vian N:200m aikana. mitä useammin tekee tämän sen vaikeammin lähtee käyntiin. ja lopussaan 500m ennen hallin pihaa tuli tuttu sama vika, rupesi röpöttämään kaasua painaessa. Noh nyt näiden kovien pakkasten ajan auto seisonut uskollisena 5m hangen alla :wave: Ja kaikkea pyörinyt mielessä :idea: . Jos tähän ei nyt löydy mitään järkevää ratkaisua jotta saataisiin auto pelaamaan niinkuin sen pitää. niin eikös CE;tä ole saanut 3,6;na amg;na? jota voisi pitää kanta-autona tekniikan vaihtuessa E-sarjasta tuttuun 4,2/4,3+iso ketrag ja autossa valmiina olevaan DSL;n lukkoon.
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3224
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja Hage »

Omassa monivenassa oli joskus samanlaista oireilua kuin mitä kirjoitit, vika löytyi etsinnän ja pähkäilyn jälkeen että sytytyspuola on vaihtokunnossa.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Sekin löytyy jo hyllystä eiole vielä kerennyt paikalleen laittamaan, täytyy taas syventyä kun auto ilmestyy lumen alta.. PS pitääkö auton antaa yleensä mitään vikakoodeja läpi akun vieressä sijaitsevalta ledi ilmaisimelta, kun ei anna mitään koodeja ?!? taikka sitten eiole vikaa päällä joka antaisi vikakoodeja..
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja atlas »

sulla on kyllä vähäpäästöinen auto eli jos se 3.6 kone on uudempi niin sen taisi saada sinne mutta muuten tuhoontuomittu asia.Katsastus konttori neuvoo.
Tuohon autosi vikaan:Sinun pitäisi myös tarkistaa kaasuläpällä oleva kytkin siellä ruiskun alla ja vaihda samalla kumikaukalo 30e koska se hapertuu.
Ja tieten jos nyt on aikaa käytä ECUsähköalan liikkeessä jossa heti testaavat ja tutkivat sitä vähän.Esim. vekatroniks voi testata sen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Jahas.

Taas jatkuu "pienen" tauon jälkeen coupen tutkailu. johan tuota on pihasta koitettu ostaa varmaan 8kertaa. noh.

Auto lähtee nyt jo käyntiin mutta käy noin 5sec ja sammuu, sama uudestaan. lähtee myös kierroksilla käyntiin "kaasua ja starttaa" joten lienekkö vika käynnistyksen estossa/ajon estossa. mistähän näissä kyseinen löytyy?

Mutta ruiskusta pitää painaa "ilma läppää kun starttaa niin jaksaa lähtee käyntiin ja käy sen 5sec. bensaa tulee ja kipinä tulee.. infoa?? :?: :?:
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Starglazer
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 438
Liittynyt: Ma 12.12.2011 21:38

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja Starglazer »

Onko kokeiltu sillä uudella puolalla? Oireet eivät oikein täsmää mutta sekin kannattaa kokeilla.
Citroen C5 2.0HDi -03, oma kulkine
Chrysler Stratus -01, vaimon kulkine
Hyundai Pony 1994 automaatti, kummankin vara-auto :)
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Jeps uus puola paikallaan. YJ rele puhdisteltiin tuossa oli hapettunu. lottoilin tuossa itsekseen kampuran asentotunnistinta mutta sen ei kyllä pitäs lähtee ollenkaan käyntiin jos seon sekasin..?!?!?!?
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja atlas »

5sekuntia...pyöriikö bensapumppu muuten kokoajan koska toi kielii että se vain surahtaa ja sitten ei lähde taas päälle kun auto käynnistyy.
Eli voisit myös tinata bensapumpun releen.Voihan sen kytkeä myös relepohjasta suoraan virran pumpulle niin selviäisi rele vika tai sen pohja vika.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Ainakin täyttää linjat kun lyö virrat päälle, bensaa jää rusikuun kun sammuu. toki vaihto ehto jotta pyörittäs pumppua suoralla virralla ni näkis pelaako se sitten mitenkään. jotta puottaako tosiaan rele sen pois päältä kun lyö käyntiin, Meillä oli tuo A4 tdi audi niin siinä ajon esto temppuili samalla tavalla jotta anto käydä 5sec ja sammu... siitä tuli vaan mieleen jotta oisko sama homma.?!?
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja atlas »

Mielestäni näissä mersuissa ei edes startti inahda ollenkaan ajon estolla.Audissa tosiaan on ratti akselissa virtalukon lähellä pieni katkaisin joka tekee ton kun unohtaa vielä pienen liittimen kytkeä tai tulee huonosti kiinni.
Kokeile se pumpun suora käyttö ilman relettä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja Sergey »

onko tässä muka ajonesto?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Sergey kirjoitti:onko tässä muka ajonesto?

Eipäilen että ei?
Onkos YJ rele tilattu uudestaan että ei ole kylmäjuotoksia?
Pyöriikös siellä pensapumput kun se lähtee käyntiin?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Yj rele on tinattu uudestaan. onko varmaa tietoa kellään mistä kohtaa relepohjasta vetästään pumpulle suoravirta?? alkaa mennä hermo tämän laitteen kanssa. kaasu läppää kun painaa hitusen ni tärähtää käyntiin ja käy 10sec. sammuu sitä tekee vaikka 100 kertaa.. ja jos starttaa kaasun kans ni hyppää kierroksille. ja sammuu samontein. eli aina käy sen vajaa 10sec.
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kyllä se siinä bensareleessä tuntuisi olevan vika mutta nyt ei ole hajua mitkä nastat yhteen.
Mistähän löytyisi sähkökaavio?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
smaxi11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 103
Liittynyt: Ti 22.03.2011 18:00

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja smaxi11 »

Koitin tuossa GOOGLETTAA mutta huonolla tuloksella.. :/ jos jollakin nastat tiedossa tai kaavio lähellä niin kiitän suuresti avusta...

Entä jos vetää vain releen sisästä käret yhteen :thumbdown: :thumbup:
300 24v CE -92 Käyntiin poljettu projekti Om606
300d W210 -95 elimen luovuttaja
230 CE -87 pellin luovuttaja
Bmw 316 -99 "LowRider"
Bmw X5 4,4 -02 Käyttis
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: 300 24v CE pieniä ongelmia!

Viesti Kirjoittaja atlas »

sielläkun on nyt muitakin toimintoja siinä releessä esim. kierrosluvun rajoitin ja mitähän muuta niin ei kannata mitä sattuu mennä sinne tekemään ja ecukin ohjaa tota kaiketi jotenkin.
Koetan vilkuilla jos alfamerin kirjassa olisi samankaltaisuutta 300e esim. sähköillä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin