Tiistaille on jo aika varattuna pääsee vaskikelloja soitteleenmultiviri kirjoitti:Voin ettiä sen numeron/spostin jos tarttet. Siinähä se vaskikellojen vieressä on penkki


Tiistaille on jo aika varattuna pääsee vaskikelloja soitteleenmultiviri kirjoitti:Voin ettiä sen numeron/spostin jos tarttet. Siinähä se vaskikellojen vieressä on penkki
Hommahan kaatu oikiastaan siihen että trafi ei usko auton tehoja joten pittää vaihtaa jarrut ja "virittää" autoa lisää että saadaan uskottavat tehot. Tosin jarrut ois kyllä voinu vaihtaa jo aikaisemmin ihan niinku oman turvallisuuden vuoksi. Ilmeisesti siksi on näitä kaikenmaailman sinetöintejä ja ahtopainekäyriä haluttu kun tehoa on vähän. Jos jollain on etujarrusatulat jäähdytetyille levyille niin voisin ostaa napsauttaa pois!make280s kirjoitti:No joko on katsastettu kolmen käyrän lapulla,vai miten homma etenee.
Otin selvää tänään asiasta eikä Trafilta ole tullut mitään uutta ohjetta katsastus-
asemille tästä ahtokäyrä jutusta.Kuulemma paikkakohtaista hämmennystä,pitää
vähän katsoa mihin menee autoaan esittelemään !!!!!!
230 bensaan mahtaapi olla nuitten jarrujen tehokkain malli.PTracing kirjoitti:Mihinkäs tätä nyt on sitte verrattu?
Sultzi kirjoitti:170hv? Kyl se maksimi on silloin 188hv, itsellä 186,5hv otteessa orkkis 300tdt alustalla. Tossa 188hv bensassa on sedanissa 258mm levyt takana ja farmarissa se 278mm, kuten jukkis mainitsi.
tuo +20% ei ole voimassa kuin mallisarjan tehokkaimman kohalla.Choke kirjoitti:Mut mut...mitenkäs nuissa hevosvoimissa sovelletaan sitä "mallisarjan tehokkain + 20%"
--> kun 300td jarrut niin sallittu max hv määrä 188hv+20%= ~225hv?
Onhan siellä pisin kuparinen jarruputken pätkä mitä motonetistä sai ~46cmmultiviri kirjoitti:Onko sulla kupariputkea siellä aluksi? Siihen muutama jäähytyssilmukka Nii Pitäis kestää