Tiistaille on jo aika varattuna pääsee vaskikelloja soitteleenmultiviri kirjoitti:Voin ettiä sen numeron/spostin jos tarttet. Siinähä se vaskikellojen vieressä on penkki
OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
No joko on katsastettu kolmen käyrän lapulla,vai miten homma etenee.
Otin selvää tänään asiasta eikä Trafilta ole tullut mitään uutta ohjetta katsastus-
asemille tästä ahtokäyrä jutusta.Kuulemma paikkakohtaista hämmennystä,pitää
vähän katsoa mihin menee autoaan esittelemään !!!!!!
Otin selvää tänään asiasta eikä Trafilta ole tullut mitään uutta ohjetta katsastus-
asemille tästä ahtokäyrä jutusta.Kuulemma paikkakohtaista hämmennystä,pitää
vähän katsoa mihin menee autoaan esittelemään !!!!!!
MB W-210 200cdi vm 99
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Hommahan kaatu oikiastaan siihen että trafi ei usko auton tehoja joten pittää vaihtaa jarrut ja "virittää" autoa lisää että saadaan uskottavat tehot. Tosin jarrut ois kyllä voinu vaihtaa jo aikaisemmin ihan niinku oman turvallisuuden vuoksi. Ilmeisesti siksi on näitä kaikenmaailman sinetöintejä ja ahtopainekäyriä haluttu kun tehoa on vähän. Jos jollain on etujarrusatulat jäähdytetyille levyille niin voisin ostaa napsauttaa pois!make280s kirjoitti:No joko on katsastettu kolmen käyrän lapulla,vai miten homma etenee.
Otin selvää tänään asiasta eikä Trafilta ole tullut mitään uutta ohjetta katsastus-
asemille tästä ahtokäyrä jutusta.Kuulemma paikkakohtaista hämmennystä,pitää
vähän katsoa mihin menee autoaan esittelemään !!!!!!
Viimeksi muokannut Ruisleze, Ke 27.02.2013 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
No jo on touhua ku täytyy autoa virittää lisää että saa leiman!!
Hyvä trafi, näitä lisää! 
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
230 bensaan mahtaapi olla nuitten jarrujen tehokkain malli.PTracing kirjoitti:Mihinkäs tätä nyt on sitte verrattu?
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Mitkä satulat tähän nyt passais nykyisiin kiinnityksiin ? Etujarruihin nääs jos vaihtais satulat sekä levyt ja vertais 300 bensiiniin sitten
4matikin satuloita on jo tarjottukkin vaan liekkö passaa suoraan.
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
http://www.autoluettelo.fi
Tuoltako kun tutkailee niin selviää jonkun verran
300E halkaisijaltaan (ilmoitettu korkeus tuolla) saman kokoiset levyt mut paksuus 10mm enemmän ku jäähdytetyt.. Luulis passaavan 300E satulat vakiopaikoille ku halkaisija levyillä sama?
En varmaks mene huutelemaan kun en itte ole kokeillut
Viisaammat taas valaiskoon!!
EDIT: Myös 300E 4-Maticille antaa etulevyt samoilla spekseillä kun 300E
Tuoltako kun tutkailee niin selviää jonkun verran
En varmaks mene huutelemaan kun en itte ole kokeillut
Viisaammat taas valaiskoon!!
EDIT: Myös 300E 4-Maticille antaa etulevyt samoilla spekseillä kun 300E
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
aivan kaikki w124 satulat käy ja osittain muistakin malleista.
kannattaa hommata juurikin 300 pensan tai 300turbodieselin jarrut. molemmissa samat jarrut ja saa sitten leimata 170hv tehoille.
farmareissa on isommat taka jarrut.
kannattaa hommata juurikin 300 pensan tai 300turbodieselin jarrut. molemmissa samat jarrut ja saa sitten leimata 170hv tehoille.
farmareissa on isommat taka jarrut.
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
170hv? Kyl se maksimi on silloin 188hv, itsellä 186,5hv otteessa orkkis 300tdt alustalla. Tossa 188hv bensassa on sedanissa 258mm levyt takana ja farmarissa se 278mm, kuten jukkis mainitsi.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Mut mut...mitenkäs nuissa hevosvoimissa sovelletaan sitä "mallisarjan tehokkain + 20%"
--> kun 300td jarrut niin sallittu max hv määrä 188hv+20%= ~225hv?
--> kun 300td jarrut niin sallittu max hv määrä 188hv+20%= ~225hv?
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Se pätee vain mallisarjan tehokkaimpaan, 300tdt ei sitä ole. Ainakin 300-24 220hv bensa on vielä samaa mallisarjaa, en tiedä onko nuo v-koneiset w124 enää samaa mallisarjaa.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Sultzi kirjoitti:170hv? Kyl se maksimi on silloin 188hv, itsellä 186,5hv otteessa orkkis 300tdt alustalla. Tossa 188hv bensassa on sedanissa 258mm levyt takana ja farmarissa se 278mm, kuten jukkis mainitsi.
siinäkö onkin niinki paljon tehoa.
tuo +20% ei ole voimassa kuin mallisarjan tehokkaimman kohalla.Choke kirjoitti:Mut mut...mitenkäs nuissa hevosvoimissa sovelletaan sitä "mallisarjan tehokkain + 20%"
--> kun 300td jarrut niin sallittu max hv määrä 188hv+20%= ~225hv?
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Mitäs tälle nintendopelille kuuluu?! 
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Jarrusatulat on puhalluksessa ja sitte pitäs vielä keritä maalatakki ne. Sattu läheltä löytymään satulat sekä melkein käyttämättömät jarrupalat/levyt yhdellä ruskealla setelillä
Hinta ei ollut kyllä paha ottaen huomioon että pelkät uudet levyt olisi maksanut saman verran. Katsastushan tässä on vielä suorittamatta, mutta jarrujen laiton jälkeen ei pitäs olla mitään vittuilemista katsastusmiehellä.
Siipien ohjausta miettiny päässä että miten saisi "yskäisyn" pois kun lähtee polettamaan autua. Kello ei pysy tilanteen tasalla. Toinen kello? Vai tekisikö itse yhden möhköfantin sinne säätelemään
Tosin mahtaa isommalla kellolla olla se toiminta hitaan puoleista. Sähköhän se olisi kiva vaihtoehto, mutta menee mun pääkopalle liian hankalaksi
Penkittäjä kyllä totesi että volskut yms. omaa samanlaisen yskäisyn kun se kello ei vaan reakoi heti kun lähdetään vedättämään.
Siipien ohjausta miettiny päässä että miten saisi "yskäisyn" pois kun lähtee polettamaan autua. Kello ei pysy tilanteen tasalla. Toinen kello? Vai tekisikö itse yhden möhköfantin sinne säätelemään
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Noniin tämäkin nintendo on saatu katsastettua! Konttorinkin pystyi loppujen lopuksi vaihtamaan joten auto meni ilman mitään huomautuksia läpi. Liekkö katsastusasemien herrat tunteneet toisensa ja valkoisia valheita suustaan päästelleet että ei me voija rueta tähän hommaan... Viikkohan tällä on jo ajeltu ja ainut vika mikä on tullut vastaan että bilateeman lämmönkestävä letku ei kestä lämpöä pakopainemittarit meni yhtäkkiä mykäksi nii oli letkuihin sulanu reijät
Huomenissa voisi vaikka napsia kuvia konehuoneesta 
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Onko sulla kupariputkea siellä aluksi? Siihen muutama jäähytyssilmukka Nii Pitäis kestää
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
lämmön kestävä letku ei varmaan tarkota kestävän 1000 astetta
tosiaan alkuu jotain metalli putkea ni sen jälkee kestää vaikka jarruilma putki.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Onhan siellä pisin kuparinen jarruputken pätkä mitä motonetistä sai ~46cmmultiviri kirjoitti:Onko sulla kupariputkea siellä aluksi? Siihen muutama jäähytyssilmukka Nii Pitäis kestää
Re: OM603 VNT x 2 (ääninäytettä)
Voi vitsiläinen mikä rojekti!!!
Mun rajuimmat suunnitelmat on ollu tätä tasoa.. ei oo saanu aikaseks toteuttaa niitä mut erittäin hienoa että joku toteuttanut!
Ääninäyte videolle kyllä hörötin
on meleko villin kuulonen 
Mun rajuimmat suunnitelmat on ollu tätä tasoa.. ei oo saanu aikaseks toteuttaa niitä mut erittäin hienoa että joku toteuttanut!
Ääninäyte videolle kyllä hörötin
om601




