W124 300 CE vm. 89
Näpsäkkä lankkkuhan se sullakin näkyyy olevan
Ei sulla sattuis olemaan autosta kuvaa sivulta, niin vaikia hahmotella nyt tuota korkeutta ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
225/45... edessä 7,5x17et23 takana 7,5x17et13. eli melko kapeet vanteet. Monilla muilla on raisummatki... tuolla w124 renkaat ja alusta topicissa on käytännös puitu kaikki sopivat rengaskoot.
Mun hr:t on nykyää katkottu edestä 1 kierros ku takajouset kuoleentu pari senttiä puoles vuodes... ja ei ollu yksittäistapaus koska nii kävi mun w201 myös.
Mun hr:t on nykyää katkottu edestä 1 kierros ku takajouset kuoleentu pari senttiä puoles vuodes... ja ei ollu yksittäistapaus koska nii kävi mun w201 myös.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Täytynnee ottaa pari kuvaavan_gils kirjoitti:Näpsäkkä lankkkuhan se sullakin näkyyy olevanEi sulla sattuis olemaan autosta kuvaa sivulta, niin vaikia hahmotella nyt tuota korkeutta
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ja Sergey, kyseistä topiccia olen lueskellut. Silloin kun mietin nykyisten vanteiden ostoa, tuntui siellä olevan aika ristiriitasta tietoa sopivuudesta auton alle
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Mites kokemuksia supersprint vs. remus? jompikumpi ois hankinnas mutta kumpii? hintaeroa on 100-150€ supersprintin hyväksi. Kumpi nyt olisi parempi vaihtoehto, remus on rosteria - supersprint? ![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
mitkäs bilsteinin iskarit? Onko joku tietty malli?Sergey kirjoitti:paa vähintää 60/40 jouset ja sit bilstein iskarit... niillä ei oo kukaa pettynyt. ite en tykkää h&r jousista.
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
kysymys tietävälle: sopiiko 190-cossun sport getrag suoraan m103 300 12v koneen jatkoksi? Siis vakio laatikon tilalle?!
Ja mistähän saisi tummat kristalli etu-umpiot kun tuntuu et kaikki mitä myynnissä niin on kirkkaita?![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Ja mistähän saisi tummat kristalli etu-umpiot kun tuntuu et kaikki mitä myynnissä niin on kirkkaita?
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
Jaha, paskaa on aikasemmin paljon näköjään jauhettu...mutttamutta taitaa olla aika päivittää auton tilaa.
Kokenut muutoksia ja tulee kokemaan isoja muutoksia kesään mennessä (toivottavasti).
Vanteiksi 2011 kesäksi vaihtui OZ opera II koossa 8,5/10x17 ja nämä siellä alla tulee jatkossakin pyörimään! Alustana bilstein sprintit ja kawin 60/40 jouset, joka nurkassa ykkösen jousikummit. Syksyllä talliin tuli hankittua RH:n toplinet (8,5/10x17) projektikuntoisina, ja sitä vanhempaa mallia eli kulmikkaampi ja yhdessä puolassa lukee vanteen koko. Nämä TODENNÄKÖISESTI tulee myyntiin kesään mennessä.
Vuosi sitten vanha harmaa nahkasisusta vaihtui mustaan uudemman mallin nahkasisustaan, ja kuskinpenkki sähkösäädöllä.
- Kattoluukku pitäisi korjata, kuskinpuolen nivelsaranahässäkkä paskana!
- Pientä näpläystä sieltä täältä.
Mitä tulossa:
- Pitäisi saada alemmas.
- Tallissa odottaa om603 turbomotti, masterpower R6164, billet vauhtis + m5 asetelma ja massalevy.
- Turboluukullinen etuloksu?
Vielä pitäisi tilailla kaikki loppu tarvittava, tehdä perushuollot ja pesu tuolle 603 motille.
Ilmastoinnista en ajatellut luopua, mutta toimiva kompressori pitäisi löytää ja mieluusti sellainen joka sopii vanhoilla aineilla käytettäväksi. (en muista sitä aineen merkintää.)
ST-miehet? Tarvikemotista saa modattua kytkimen työsylinteriä, kannattaako tälläinen vaihtaa tuon ym. kytkimen kaveriksi mersun alkuperäisen tilalle?
Kuvaakin tulee jossain vaiheesssa.
![Kuva](http://mipee.kuvat.fi/kuvat/Autot/Kimmon%20300CE/DSC_0205.jpg/_full.jpg)
Tuossa siis kuva kesältä 2011, kun ei noita kuvia jostain ihmeen syystä oikeen ole tullu räpsittyä!
Kokenut muutoksia ja tulee kokemaan isoja muutoksia kesään mennessä (toivottavasti).
Vanteiksi 2011 kesäksi vaihtui OZ opera II koossa 8,5/10x17 ja nämä siellä alla tulee jatkossakin pyörimään! Alustana bilstein sprintit ja kawin 60/40 jouset, joka nurkassa ykkösen jousikummit. Syksyllä talliin tuli hankittua RH:n toplinet (8,5/10x17) projektikuntoisina, ja sitä vanhempaa mallia eli kulmikkaampi ja yhdessä puolassa lukee vanteen koko. Nämä TODENNÄKÖISESTI tulee myyntiin kesään mennessä.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vuosi sitten vanha harmaa nahkasisusta vaihtui mustaan uudemman mallin nahkasisustaan, ja kuskinpenkki sähkösäädöllä.
- Kattoluukku pitäisi korjata, kuskinpuolen nivelsaranahässäkkä paskana!
- Pientä näpläystä sieltä täältä.
Mitä tulossa:
- Pitäisi saada alemmas.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- Tallissa odottaa om603 turbomotti, masterpower R6164, billet vauhtis + m5 asetelma ja massalevy.
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
- Turboluukullinen etuloksu?
Vielä pitäisi tilailla kaikki loppu tarvittava, tehdä perushuollot ja pesu tuolle 603 motille.
Ilmastoinnista en ajatellut luopua, mutta toimiva kompressori pitäisi löytää ja mieluusti sellainen joka sopii vanhoilla aineilla käytettäväksi. (en muista sitä aineen merkintää.)
ST-miehet? Tarvikemotista saa modattua kytkimen työsylinteriä, kannattaako tälläinen vaihtaa tuon ym. kytkimen kaveriksi mersun alkuperäisen tilalle?
Kuvaakin tulee jossain vaiheesssa.
![Kuva](http://mipee.kuvat.fi/kuvat/Autot/Kimmon%20300CE/DSC_0205.jpg/_full.jpg)
Tuossa siis kuva kesältä 2011, kun ei noita kuvia jostain ihmeen syystä oikeen ole tullu räpsittyä!
Viimeksi muokannut Pouttu, Ti 19.03.2013 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
Masteria tuoreeltaan:
![Kuva](http://i4.aijaa.com/b/00017/11880375.jpg)
RH:t
![Kuva](http://i7.aijaa.com/b/00603/11880241.jpg)
Kaverin CE, toisen kaverin C36 AMG ja oma CE.
![Kuva](http://i11.aijaa.com/b/00956/11880296.jpg)
Hetken aikaa keulilla oli tummat kristallit:
![Kuva](http://i2.aijaa.com/b/00636/11880240.jpg)
Ajokuvaa, kuvassa edessä kolmosen jousikumit - normaalisti ykköset:
![Kuva](http://i8.aijaa.com/b/00129/11909904.jpg)
![Kuva](http://i4.aijaa.com/b/00017/11880375.jpg)
RH:t
![Kuva](http://i7.aijaa.com/b/00603/11880241.jpg)
Kaverin CE, toisen kaverin C36 AMG ja oma CE.
![Kuva](http://i11.aijaa.com/b/00956/11880296.jpg)
Hetken aikaa keulilla oli tummat kristallit:
![Kuva](http://i2.aijaa.com/b/00636/11880240.jpg)
Ajokuvaa, kuvassa edessä kolmosen jousikumit - normaalisti ykköset:
![Kuva](http://i8.aijaa.com/b/00129/11909904.jpg)
Viimeksi muokannut Pouttu, Ma 11.03.2013 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
onkos kaveris CE:n lyöty 500E keula?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: W124 300 CE vm. 89
Kaveri osti tuon tollasena, ja todennäkösesti on laitettu 500E keula. Tosin eikös tuo viissatasen puskuri ole leveämpi? On ollut puhetta, että pitäisi kattoa miten on tehty, jos on aito puskuri. ![Crazy :crazy:](./images/smilies/icon_crazy.gif)
![Crazy :crazy:](./images/smilies/icon_crazy.gif)
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
500E puskin/keula leveempi. Se kompensoidaan 500E etulokareilla.Pouttu kirjoitti:Kaveri osti tuon tollasena, ja todennäkösesti on laitettu 500E keula. Tosin eikös tuo viissatasen puskuri ole leveämpi? On ollut puhetta, että pitäisi kattoa miten on tehty, jos on aito puskuri.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: W124 300 CE vm. 89
Vähän kuvia laittelen ajan kuluks..
Ölppiä saksanmaalta...
![Kuva](http://i3.aijaa.com/b/00961/11966827.jpg)
Billet vauhtis, M5 race ja massalevy
![Kuva](http://i5.aijaa.com/b/00227/11966830.jpg)
Kone odottamassa pesua, huoltotoimenpiteitä yms..
![Kuva](http://i2.aijaa.com/b/00385/11966832.jpg)
Sulaisi vain nuo lumet tai edes tulis lämpimät kelit, että pääsis pesemään koneen ja alottelemaan prokkista..![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Crazy :crazy:](./images/smilies/icon_crazy.gif)
Ölppiä saksanmaalta...
![Kuva](http://i3.aijaa.com/b/00961/11966827.jpg)
Billet vauhtis, M5 race ja massalevy
![Kuva](http://i5.aijaa.com/b/00227/11966830.jpg)
Kone odottamassa pesua, huoltotoimenpiteitä yms..
![Kuva](http://i2.aijaa.com/b/00385/11966832.jpg)
Sulaisi vain nuo lumet tai edes tulis lämpimät kelit, että pääsis pesemään koneen ja alottelemaan prokkista..
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
Kesä tuli! Ainaki renkaille ja jousille
![Kuva](http://i4.aijaa.com/b/00690/12092721.jpg)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Kuva](http://i4.aijaa.com/b/00690/12092721.jpg)
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
noniin ST-miehet!:
Oisko jollain kuvaa setupista välärillä, jäähdyttimellä ja ilmastoinnin kennolla? Miten mahdutettu?
Oltzi??
Oisko jollain kuvaa setupista välärillä, jäähdyttimellä ja ilmastoinnin kennolla? Miten mahdutettu?
Oltzi??
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
![Kuva](http://pena837.kuvat.fi/kuvat/C124/ce124.jpg/_img900.jpg)
siinä nyt ei ole ilmastoinnin kennoa paikallaan mutta tilaa sillä on ihan vakiopaikassa, iso flekti siihen tosin ei mahdu enään
Re: W124 300 CE vm. 89
Mitenkäs tuon jäähdyttimen kanssa. Bensakoneen jäähyssä kun on koneeseen tulevat letkut molemmat jäähdyttimen vasemmassa reunassa ja oikealle alhaalle tulee letku paisarilta. Dieselissä on koneen molemmin puolin nuo letkut eli jäähdyttimeen vasemmalle ylös ja oikealle alas. Miten tuo paisarilta tuleva letku, yhdistyykö se dieselin letkuissa oikeaan alareunaan menevään isompaan letkuun? Oon yrittänyt ettiä sellasta jäähdytintä, missä olisi sillekkin paikka oikealla alhaalla isomman liitoksen yläpuolella. Mutta tälläistä ei taida ilmeisesti edes olla? Olisi hyvä saada tietää suht nopiaan.
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
se paisarin letku tulee dieselisä alavesiletkuun. hommaat dieselin alavesiletkun niin siinä on haara sille paisarille.
tai jos haluat semmosen jäähyttäjän josa on paikka sille paisarin letkulle alavesiletkun liitännän vieresä niin hommaa w202 250 turbodieselin jäähytin siitä semmonen löytyy.
tai jos haluat semmosen jäähyttäjän josa on paikka sille paisarin letkulle alavesiletkun liitännän vieresä niin hommaa w202 250 turbodieselin jäähytin siitä semmonen löytyy.
Re: W124 300 CE vm. 89
Kiitos!
Näin oletinkin kun kuvia yritin googlessa katsella. Letkuja, kun en ole vielä ehtinyt hankkia.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
Mikä meni pieleen?
Löin koneen perään vp:n, levyn ja asetelman. Siihen perään tietenkin laatikko uudella painelaakerilla -> kiinni. Siinä moottorinostimella roikkuessa rätistä pyörittäessä pyöri normaalisti vapaalla, sivusta joku vaihde silmään - ei pyörinyt, tietenkään, kun vaihde päällä. No paketti keulille ja uudet kytkin sylinterit kiinni. Olikin kokoajan kytkin irti, eli siis vaikka vaihde päällä niin autoa voi työntää, eikä se kyllä mihinkään liikukkaan käynnissä ollessa vaihde päällä kytkin ylhäällä. Nyt otin sitten työsylinterin irti - ei apua, sama jatkuu. Taitaa olla laatikon irroitus edessä? Mikä tässä on mennyt vikaan? Ei ymmärrä
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Löin koneen perään vp:n, levyn ja asetelman. Siihen perään tietenkin laatikko uudella painelaakerilla -> kiinni. Siinä moottorinostimella roikkuessa rätistä pyörittäessä pyöri normaalisti vapaalla, sivusta joku vaihde silmään - ei pyörinyt, tietenkään, kun vaihde päällä. No paketti keulille ja uudet kytkin sylinterit kiinni. Olikin kokoajan kytkin irti, eli siis vaikka vaihde päällä niin autoa voi työntää, eikä se kyllä mihinkään liikukkaan käynnissä ollessa vaihde päällä kytkin ylhäällä. Nyt otin sitten työsylinterin irti - ei apua, sama jatkuu. Taitaa olla laatikon irroitus edessä? Mikä tässä on mennyt vikaan? Ei ymmärrä
![Crazy :crazy:](./images/smilies/icon_crazy.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Re: W124 300 CE vm. 89
voisko olla mahdollisesti asennus härödldldl vaihdekepin vivustossa?
ex. 190E 2.0l
ex. W124 260E
ex. W124 300 farkkuautomaatti
ex. W201 2,3 setani
ex. w201 2.0 pusivagon
ex.W123 300D -84 manuaali Sedan ( Vanharouva Hilima )
ex. W124 300D - 86 Manuel Sedan
ex. W126 260SE -89
w124 260E -88
ex. W124 260E
ex. W124 300 farkkuautomaatti
ex. W201 2,3 setani
ex. w201 2.0 pusivagon
ex.W123 300D -84 manuaali Sedan ( Vanharouva Hilima )
ex. W124 300D - 86 Manuel Sedan
ex. W126 260SE -89
w124 260E -88
Re: W124 300 CE vm. 89
Ei riitä liike matka mersun sylintereillä bemarin asetelman kanssa. Vaiha sinne bemarin työsylinteri ja mittaa sylinterin tapille oikea mitta ja tee sopiva.
Edit. Luin uuestaan ja sullahan oliki kytkin "pohjassa" koko ajan.
Oisko painelaakeri väärin paikallaan tai vääränlainen kytkimen haarukka.
Edit. Luin uuestaan ja sullahan oliki kytkin "pohjassa" koko ajan.
Oisko painelaakeri väärin paikallaan tai vääränlainen kytkimen haarukka.