Auto toimii moitteetta, valo sytty kun ei lähtenyt käyntiin heti ja siinä samalla starttaus oli tosi lyhyt. Starttaus ei menny loppuun niin kuin normaalisti menisi jos ei lähtis käyntiin.
Elikkä uskaltaako ajella normaalisti ja onko kellään konstia miten sen saa kuitattua pois kun ei mitään vikaa ole. Olen sammuttanut ja käynnistän auton pari kertaa ja valo on jään palaman. Ei reissuakaan ettei jotain vikaa , nytkin ollaan voikoskella reissussa.
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
Harvemmin ne valot ihan ilman syytä syttyilee....ei se tartte nyt konerikkovika olla mutta jotain mitätöntä varmaan on tapahtunut tai tapahtumassa jonkin ajan sisällä.
Olipa hyvinkin, ei reissuakaan ettei vikaa niinku mainitsin
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
Heti jos jollakin on piuhaan voikoskella päin, voi ilmoitetta täällä foorumilla heti . Perjantaina lähetää mittarit vilkkuen kun joulukuusessa, kohti kotia Jyväskylän kautta.
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
nh1131 kirjoitti:Heti jos jollakin on piuhaan voikoskella päin, voi ilmoitetta täällä foorumilla heti . Perjantaina lähetää mittarit vilkkuen kun joulukuusessa, kohti kotia Jyväskylän kautta.
Paskamainen vaan ajaa jos mootori ei ota yli 3000rpm voi olla vähän nihkeää. Vai onko se oikeasti vikatilassa eikä ota yli 3000 kierrosta
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Kokeilin nostaa nopeutta ja siinä samalla kiihdyttäessä kierrokset nousi lähelle 4000, kaikki toimii normaalisti ja moottori vetää ja käy hyvin. Siis ei mitään muuta vikaa kuin että moottorin keltainen vikavalo palaa.
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
nh1131 kirjoitti:Kokeilin nostaa nopeutta ja siinä samalla kiihdyttäessä kierrokset nousi lähelle 4000, kaikki toimii normaalisti ja moottori vetää ja käy hyvin. Siis ei mitään muuta vikaa kuin että moottorin keltainen vikavalo palaa.
Jotain vikaa siellä on kannatta käydä starin piuhan päässä, kun pääset kotiin jaluetutta vikakoodit niin näkee miksi valo on syttynyt.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Ei kohta uskalla mennä pidemmälle. Pitää olla sen verran lähellä kotia, että vesitorni ei lakkaa näkymästä
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
Tuikku oli oikeessa, takasin tultaessa valo ei palannut. Nyt
Kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun huomenna lähetään kotia kohti
Ei pysty ajaan ko risulla lehemää
S213 220 cdia T 4Matic 2018 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2016 AMG
Ex. S212 350 cdia T 4Matic 2014
Ex. S211 270 cbia T
Mulla paloi tuo valo muutaman kuukauden on/off. Syynä oli lopulta lambdat, jotka löytyi staarilla. Lambdat oli katin jälkeen, jolloin ei iso riskiä ole ajella eikä moottori mennyt mihinkään vikatilaankaan, täysin normaalisti toimi. Mikäli vika johtuu etulambdasta/lambdoista ei ajelu käsittääkseni täysin riskitöntä ole. On kait noita muitakin syitä, mutta näin meillä kävi. Pari viikkoa oli kaikki varoitusvalot mukavasti pimeänä kun hajosi koko mittaristo, nyt on uusi tilalla. Seuraavaksi pitäis käydä alustan kimppuun (pallonivelet yms. väljänä), joten ei ihan oireetonta meidän perheessäkään ole tuo mersulla ajelu..
Nyk. S211 E320. Ex-autot: japanilaisia (3 kpl) ja ranskalaisia (3kpl), pari fiiattia. Exien Moottorit väliltä 1.0-3.0, bensaa ja dieseliä, manuaalia ja tomaattia.
nh1131 kirjoitti:Tuikku oli oikeessa, takasin tultaessa valo ei palannut. Nyt
Kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun huomenna lähetään kotia kohti
Taitaa olla vielä ennen neljää kuitenkin paree varata lähimmälle veholle aika aamuksi....
.
Noo, ei se nyt välttämättä niin kauhean vaarallista ole vaikka auto olisi vikatilassakin, pitäisi vaan tietysti tietää miksi. Viime kesänä ajelin Vitolla satoja kilometrejä Keski-Euroopassa moottori vikatilassa, huono puoli oli vaan se, että motarilla piti kerätä reilusti vauhtia alamäessä, että pääsi seuraavan ylämäen jotenkin kunnialla huipulle.
Ja tosiaan vikatila on nyt voinut poistua pitkäksikin aikaa, mahdollisesti kokonaan. (Tuolla mainitulla Vitolla se poistui viimeisen kerran viime kesäkuussa 20km ennen Tanskan rajaa, eikä ole sen jälkeen palannut. kop kop.)
nh1131 kirjoitti:Tuikku oli oikeessa, takasin tultaessa valo ei palannut. Nyt
Kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun huomenna lähetään kotia kohti
Kannataisi käyttää piuhan päässä, jos tunnet jonkun starin omistajan niin voisi lukaista nuo vikakoodit niin näkisi minkä takia tuo valo syttyi. Ei tietenkään kannata viedä marmori tiskille pelkkään koodin lukuun
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
nh1131 kirjoitti:Tuikku oli oikeessa, takasin tultaessa valo ei palannut. Nyt
Kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun huomenna lähetään kotia kohti
Taitaa olla vielä ennen neljää kuitenkin paree varata lähimmälle veholle aika aamuksi....
.
Noo, ei se nyt välttämättä niin kauhean vaarallista ole vaikka auto olisi vikatilassakin, pitäisi vaan tietysti tietää miksi. Viime kesänä ajelin Vitolla satoja kilometrejä Keski-Euroopassa moottori vikatilassa, huono puoli oli vaan se, että motarilla piti kerätä reilusti vauhtia alamäessä, että pääsi seuraavan ylämäen jotenkin kunnialla huipulle.
Ja tosiaan vikatila on nyt voinut poistua pitkäksikin aikaa, mahdollisesti kokonaan. (Tuolla mainitulla Vitolla se poistui viimeisen kerran viime kesäkuussa 20km ennen Tanskan rajaa, eikä ole sen jälkeen palannut. kop kop.)
Ootko vitoa käyttäny piuhassa sen jälkeen ?
Vai eikö se vaan tykänny ulkomaailmassa käynnistä....lopetti heti vinoilun kun tiesi pääsevänsä pohjolaan.
nh1131 kirjoitti:Tuikku oli oikeessa, takasin tultaessa valo ei palannut. Nyt
Kädet kyynärpäitä myöten ristiin, kun huomenna lähetään kotia kohti
Taitaa olla vielä ennen neljää kuitenkin paree varata lähimmälle veholle aika aamuksi....
.
Noo, ei se nyt välttämättä niin kauhean vaarallista ole vaikka auto olisi vikatilassakin, pitäisi vaan tietysti tietää miksi. Viime kesänä ajelin Vitolla satoja kilometrejä Keski-Euroopassa moottori vikatilassa, huono puoli oli vaan se, että motarilla piti kerätä reilusti vauhtia alamäessä, että pääsi seuraavan ylämäen jotenkin kunnialla huipulle.
Ja tosiaan vikatila on nyt voinut poistua pitkäksikin aikaa, mahdollisesti kokonaan. (Tuolla mainitulla Vitolla se poistui viimeisen kerran viime kesäkuussa 20km ennen Tanskan rajaa, eikä ole sen jälkeen palannut. kop kop.)
Ootko vitoa käyttäny piuhassa sen jälkeen ?
Vai eikö se vaan tykänny ulkomaailmassa käynnistä....lopetti heti vinoilun kun tiesi pääsevänsä pohjolaan.
.
On sitä käytetty, eikä mitään ihmeellistä selvinnyt. Se ei tosiaan tykännyt Keski-Euroopasta, ongelmat alkoivat Tanskassa vähän ennen Rödbyn lauttarantaa ja loppuivat Saksassa vähän ennen Tanskan rajaa.