Kohta tulee kymppitonni täyteen tällä moottorilla. Pääsin pitkästä aikaa vaihtamaan öljyt ilman, että konetta tarvitsi samalla purkaa
Näyttäisi siltä, että tuo viimeisin koneversio on onnistunut, ilmeisesti juuri noiden turbodieselin mäntien ansiosta ja uuden jäähdyttimen pidettyä lämmöt kurissa. Moottoria ei ole säälitty millään lailla, vaan kenkää on annettu runsaasti. Kone ei huohota juuri yhtään ja lähtee kylmänäkin tosi herkästi käyntiin.
Mielessä on käynyt vaihtaa turbo hiukan pienempää Holset h2:een, jossa on 55 pakopuoli pienellä A/R:llä ja 50 imu. Ainoa huonous ahtimessa näyttäisi olevan pakopesän malli, sillä se on yksiosainen. Nykyisessä Switcherissä on jaettu pakopesä. Tarkoitus olisi saada vetoaluetta hiukan alemmaksi, tosin talvella vetoja on varmasti tarpeeksi. Nykyinen bensakoneisesta autosta oleva viisivaihteinen laatikko 3.23 perällä on hiukan turhan harva yhdistelmä nykyiselle vääntöalueelle, tosin normiajossakin pärjää ihan hyvin.