bessi kirjoitti:Tarkoitus ei olis kyllä lähteä ensi hätään virittämään, kyllähän tuollainen V8 vääntää jo vakiona hyvin.
vielä kun joku keksisi miten sen luistoneston saa pois päältä.
Eikö luiston estoa saa pois päältä napista

onks se näissä jokaisessa (500E)?
Joo, siis madaltaa mainasin sen 40mm lisää. JA alle tunkea jotkut 19" AMG vanteet
Mitään rata-autoa ei ole tarkoitus enää tehdä. Vaan Luxus-Öky mersu, jolle ei kuitenkaan riisit eikä patongit hypi silmille
Miten lie kalliit tälläiseen vakuutukset?
Vakuutukset on 0% n 1700€.
Luistonesto ei mene kokonaan pois päältä napista, vaan sallii alle 60 km/h vauhdissa etu ja takapään nopeus eroksi n 30km/h.
Luistonesto lähtee pois releellä, mutta ku pitäis muistaa kysyä mikä niist on se rele.. Ei lukennu suoraa päällä.. Ja on vakiona kaikissa näissä.
Tosin pitää muistaa, että luistonesto ei yhtä äkäseen tule peliin, kuten uusissa autoissa, kun siellä perässä on (kaikissa) se lukko, eli kovin pienellä vaivalla ei lähde katkomaan menoa, ja senkin tekee melkosen pehmeästi.
19" vanteet menee aivan varmasti viellä sinne sen madalluksen jälkeen, profiilista onkin sitten paha mennä sanomaan
Hienointa ajaa on juuri siinä väännöllä mentäessä, eli kierrokset kiihdytyksessä siellä karvan auki kolmessatonnissa, menee kepeästi ja voiman tuntua jopa on.
Jos oikeen haluu sitte mennä, niin vaatii melkein kierrokset sinne 4t, sen jälkeen alkaa ääni olla koneessa hiukka erilainen, mutta samalla siintä ajamisesta tulee hiukkasen raaempaa, mutta ku välillä se on se mitä haluaa.
Tuollainen ökyauto se ei ihan ole, tyylikäs etenijä varmasti, etenkin jos tulee matala ja isot vanteet.. Viel tummat lasit, nii se on siinä! Ja varmasti ääni maailma avautuisi enemmän, ku vähän putkistoa uusii..