
Lähinnä käynnistys ym rikastuksia ja tyhjäkäyntiä.
Ois näin jälki viisaana pitänyt asentaa tuohon lisäilmaluistin tyhjäkäyntiä varten, kaikki pelaa ihan ok, mutta ei olisi niin pikku tarkkaa tuo touhu.
Näin minäkin sen olen ymmärtänyt, halusin vain hieman tausta tukeaunski kirjoitti:Asia on aika epäselvästi esitetty, mutta näin minä sen olen ymmärtänyt. Helpoimmalla pääsee, kun menee lappujen kanssa ensin juttelemaan konttorille ja selvittämään asian.
Timppa
hismajestics kirjoitti:Eikös se ole tämmönen mikä siellä pitää olla?
[ http://i1204.photobucket.com/albums/bb415/hismajestics/Anti-squat_W107_zps9261f0d3.jpg ]
Juu, ajattelin vaan unskin kommentillaanslsl77 kirjoitti:hismajestics kirjoitti:Eikös se ole tämmönen mikä siellä pitää olla?
[ http://i1204.photobucket.com/albums/bb415/hismajestics/Anti-squat_W107_zps9261f0d3.jpg ]
Ei ainakaan minulla ole tuossa 77 tuommoisia osia, taitaa olla uudemmissa tuommoiset himmelit.
tarkoittavan tätä systeemiä. Ilmeisesti sitten vaan uudemmissa malleissa...unski kirjoitti:Tuossa 450:ssähän on sitten eri takaripustus, 450:ssä on jarrunyökkäystä vaimentava järjestelmä. Timppa
Tommosia:sepulaakeri kirjoitti:Onko kukaan varsinaisesti perehtynyt ko. asiaan, miten se toimii? Meinaan että vaikuttaako se suoraan jarrutus tehoon?
Osa numeroista muuttuu vuosien saatos, mutta sillo pitää lapusa olla samat numerot jos mielii katsastaa.sepulaakeri kirjoitti:No niin nyt ois vertailu lappu lintoselta, mutta varaosa nro:t ei ihan kaikki täsmää.
Miten / mistä muut ovat todistaneet katsurille sellaisen asian että vaikka varaosa nro.on eri niin osa on sama.
Eroavaisuuksia esim jouset, taka kallistuksenvakaaja, taka jarrusatula.