

Mitkäs oli vika koodin numerot ja texti tarkaleennokikeppi kirjoitti:Nyt tarvis apua! Auto menee vikatilaan matka ajossa,vika koodin antaa egr/ilmamäärä. Egr toimii ja ilmamäärä mittari vaihdettu. Ilmamäärä näyttää starin mukaan liian suuri tyhjäkäynnillä! Imusarjasta läpät poistettu ja tulpattu. katit poistettu. ja turbo toimii testerin mukaan ku testaa.. mistä helvetistä se repii sitä ilmaa.. Jännite häviöt mitattu. Järki loppuu. Auttakaa tyhmää jokuei oo lastutettu ja Egr on uusi.
Millähän testerillä nuo koodit on luettunokikeppi kirjoitti:vikakoodi oli 2346-002 ei pelaa vieläkäänonko ehdotuksia?
mootorinohjaimen pitit pitää vaan asentaa uuteen järjestykseennokikeppi kirjoitti:Miten sen, ilman konepellin aukasua? Miten ois helpoin tarkastaa
Varmaan edullisempaa käyttää vanhoja bittejä uudessa järjestyksessä kuin laittaa kokonaan uusia bittejä.xr kirjoitti: mootorinohjaimen pitit pitää vaan asentaa uuteen järjestykseen
Piuhat kiinni auton kiinitys paikka löytyy kuskin jalka tilasta,nokikeppi kirjoitti:Miten sen, ilman konepellin aukasua? Miten ois helpoin tarkastaa
Katso tuolta linkistä ei siellä kaikki Oulun starit ole, mutta kumminkinnokikeppi kirjoitti:Mikähän paikka oulussa tekis tommosia taikoja?Tai kuka?
Niin onko manuaali?nokikeppi kirjoitti:Mikähän paikka oulussa tekis tommosia taikoja?Tai kuka?
no ei nyt ihan tuonne vaikka ne reijät lähellä toisiaan ovatkinnokikeppi kirjoitti:Automaati! laatikon puolella ei vikakoodeja. voisko tuo egr.n ohjelma sekottaa tuota ilmamäärää? Että vittuun koko egr ohjelmastaVai?
jjolle_ kirjoitti:ite oon töissä (mersun liike) törmännyt semmoiseen, kun vikaa etsittiin juuri samanlaisesta pirssista vikaa vaikka kuinka kauan, lopulta vian aiheuttajaksi selvisi moottorinohjaus poksi eli ecu! minkä ikäinen sulla? tietyssä vuosimallissa on ollut vikaa poksissa jo tehtaalta lähtien mikä vasta aikojan saatossa tulee esille liian suurella ilmamassalla, eli ilmamassa kohillaan mutta boksi muuttaa sen väärin! vanhaan poksiin ei voi alkuperäistä ohjelmaa mulkata mutta se auto korjautui ohjelmoimalla auto(lastuttamalla). jos ei vikaa löydy niin kannattaa laittaa korvan taakse
oiskohan pelkästä egr-poistosta apua jos sattuu olemaan sama vika? jos se sekottaa :Onokikeppi kirjoitti:
jjolle_ kirjoitti:ite oon töissä (mersun liike) törmännyt semmoiseen, kun vikaa etsittiin juuri samanlaisesta pirssista vikaa vaikka kuinka kauan, lopulta vian aiheuttajaksi selvisi moottorinohjaus poksi eli ecu! minkä ikäinen sulla? tietyssä vuosimallissa on ollut vikaa poksissa jo tehtaalta lähtien mikä vasta aikojan saatossa tulee esille liian suurella ilmamassalla, eli ilmamassa kohillaan mutta boksi muuttaa sen väärin! vanhaan poksiin ei voi alkuperäistä ohjelmaa mulkata mutta se auto korjautui ohjelmoimalla auto(lastuttamalla). jos ei vikaa löydy niin kannattaa laittaa korvan taakse
02 vuosimalli. Juuri tuon halusin kuulla!KIITOS
Pitää testata, ja ilmottaa miten kävi
![]()
![]()
![]()
EGR "poisto" tapahtuu "lastutamalla"(kuten jo tulla aiemin tuli kirjoitetettua)nokikeppi kirjoitti:oiskohan pelkästä egr-poistosta apua jos sattuu olemaan sama vika? jos se sekottaa :Onokikeppi kirjoitti:
jjolle_ kirjoitti:ite oon töissä (mersun liike) törmännyt semmoiseen, kun vikaa etsittiin juuri samanlaisesta pirssista vikaa vaikka kuinka kauan, lopulta vian aiheuttajaksi selvisi moottorinohjaus poksi eli ecu! minkä ikäinen sulla? tietyssä vuosimallissa on ollut vikaa poksissa jo tehtaalta lähtien mikä vasta aikojan saatossa tulee esille liian suurella ilmamassalla, eli ilmamassa kohillaan mutta boksi muuttaa sen väärin! vanhaan poksiin ei voi alkuperäistä ohjelmaa mulkata mutta se auto korjautui ohjelmoimalla auto(lastuttamalla). jos ei vikaa löydy niin kannattaa laittaa korvan taakse
02 vuosimalli. Juuri tuon halusin kuulla!KIITOS
Pitää testata, ja ilmottaa miten kävi
![]()
![]()
![]()
Vai kerralla lastu/ohjelmointiin
![]()
xr kirjoitti:kannattaa otaaa sitten huomioon että egr ei poistu käytöstä ihan normi lastutuksessa mitä nuo isot lastutus virmat tarjoaa
niillä on pulkki softa minkä ne lykkää autoon ja kierrätys on yhä edelleen käytössä ja ongelma jatkuu
ja tyytyväisyys takuu (auton palautus orginaaliksi ja rahojen) ainakin yhden nimeltämainitsemattoman virman osalta on vitsi ilman kuluttaja asiamiestä
ohjelma pitää olla erikseen räätälöity siten että kierrätys poistuu
Tumppi_87 kirjoitti:Käytin EX-200cdi:tä aikoinaan tuolla----> http://www.powerflash.fi" onclick="window.open(this.href);return false; Ja tuntu hyvältä firmalta. Räätälöi karttoja yli 3 tuntia autoon sopivaksi. kävi kolme kertaa testi ajolla ja EGR ohjelman otti pois käytöstä. Sillon ei ollu penkitys mahdollisuutta mutta meinasi että olisi tulossa. Sano että niillä on se perus ohjelma jota sitte muutetaan juuri kyseiseen autoon sopivaksi.