Eli ensimmäinen ongelma on että vaihdekeppi on jumissa "P" asennossa, ei lähde jarrua painamalla pois. Sen sijaan autossa on pieni patentti jossa tikulla painetaan D kirjaimen alapuolelta pienestä reijästä jolloin vaihde vipu tulee pois P asennosta. Mikä voisi oll vikana? Olen lukenut että vanhemmissa malleissa olisi vaijeri joka kulkee jarrulta vaihdevivulle, mutta tässä uudemmassa sähköisessä ei varmaankaan kuulu sellaista olla? Ainakaan minulla ei ole. Ainoa vaijeri menee virtalukolle päin. Jarruvalokatkaisijasta ei sen sijaan ole paikkaa johdolle joka liittyisi mitenkään vaihteistoon.
Vaihdevalitsimen alakulmassa vasemmassa laidassa on tyhjä reikä joka johtaa tuolle tikulla painettavalla "lukitsimelle", pitäisikö sielä olla jotain ?
Myöskään W/S asennoilla ei näyttäisi olevan mitään eroa, ainakaan minä en huomaa. Pitäisikö olla selvä ero vai onko sekin rikki?
Sitten vielä kysyisin että onko tämä sähköinen 5-vaihteinen vaihteisto säädettävissä mitenkään kuten vanhempi 4 vaihteinen? Onko tämä oppivaa mallia?
Siinä tällä kertaa ensimmäiset asiat mitkä tuossa askarruttaa