Heikki H. kirjoitti:Sanoikos joku että noita oli tehty 3, jos niin hyvä. Onni onnettomuudessa ettei oo tehty enempää. Meinaatko muka oikeesti tehdä tuommoisen projektin... eihän noita vääriäkään c111:sia ole liikaa, vai
No jos aloittaisi
vaikka tästä? Vai tuleeko joku pussihousu sanomaan, että taas ovat perkeleet menneet pilaamaan alkuperäisessä asussaan olleen auton?
raul kirjoitti:Kommentoidaan sitä Edsel-Mersua, sehän on ehkä hieman mauton, mutta todella näyttävästi toteuttu ja pidän sitä paitsi loistavana hotroddingina, niin myös mainiona customina!
Mutta oliko pakko ottaa aihioksi W111?

En muuten löytänyt kuvaa muuten kuin auton perästä, ja sekin osana isoa yleiskuvaa. Onko kenelläkään siis kuvia vuoden 2002 Pirkkahallista?
Lopuksi, olisin tälläistä projektihaavetta odottanut joltain toiselta henkilöltä, mutta mikäs siinä, auringonpistosta voisin kyllä epäillä.

Henk. koht. en vain pidä tuon W110:n keulasta verrattuna isompaan sisarukseensa. Hommiin vaan.
Ai että et olisi minusta uskonut? Kyllähän kuulun esimerkiksi FHRA Treen seutuun.

Mitä W111 ja W110 -malleihin tulee, niin vanhana epikurolaisena olen aina pitänyt pyörälamppuista perusmallia ns. reteempänä.
jarski kirjoitti:Ei ehkä olisi kovinkaan hullun näköinen, kun laittaisi siihen keulaan kaikenmaailman kromihimmelit mitä KL:stä saa
Auringonpistos?
Saul kirjoitti:Väkisinkin tulee mieleen, että onko siitä Pitskun "tee se itse" -mallin 111:sta tehty kaupat?
No ei itse asiassa ole (en ole sitä siis ostanut), mutta auto oli kyllä kadonnut. Ehkä se sitten tosiaan meni kaupaksi hinnasta ja kunnosta huolimatta.
Ja parempi kun en ala näitä kustomeita edes suunnittelemaan. Jossain vaiheessa oli ajatusleikki Leyland Princessin nokan ja -59 Cadillacin perän yhdistämisestä.
No tuossa on jo todellista yrittäjähenkeä! Kaverit muuten yhdistivät Ford Transitin Ford Anglian perään, mutta se projekti on vielä leimaamatta.
Tulipas paljon hymiöitä...
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)