Joo,ontossa tullut tapeltua muutama aamu ja työpäivän jälkeen käynnistyksen kanssa.Auto on -89 200 E eli k-jetronic ruisku ja kylmänä tosi vaikea saada käymään .Yskii rykii yms. ei kärsi kaasua ollenkaan ,ja kun se lopulta käynnistyy niin täytyy pitää kierrokset 3-4000rpm pari minuuttia,sen jälkeen yleensä alkaa käydä normaalisti.Lämpimänä kone starttaa hienosti ,ei ongelmia. M-B 200 E osaisko kukaan sanoa mistä vika lähtis etsimään
tuo "M110 käynnistysongelma" -keskustelu, voipi osviittaa löytyä. Omassa oli pääsyynä väärä seos, mutta PA-suodatin ja tankin ilmaputki ovat otollisia tarkastuskohteita normaalien tulppien ja alipaineletkujen jälkeen.
Ziba
kalustoluettelossa tällä hetkellä:
W126 300SE -90
E34 BMW 535i -89
Chrysler PT Cruiser 2.0 -01
Chevrolet Caprice Brougham 5.7 -87
mikkall kirjoitti:Joo,ontossa tullut tapeltua muutama aamu ja työpäivän jälkeen käynnistyksen kanssa.Auto on -89 200 E eli k-jetronic ruisku ja kylmänä tosi vaikea saada käymään .Yskii rykii yms. ei kärsi kaasua ollenkaan ,ja kun se lopulta käynnistyy niin täytyy pitää kierrokset 3-4000rpm pari minuuttia,sen jälkeen yleensä alkaa käydä normaalisti.Lämpimänä kone starttaa hienosti ,ei ongelmia. M-B 200 E osaisko kukaan sanoa mistä vika lähtis etsimään
Autossa taitaa olla KE-jetronic. Tarkistus vakio kohteista tulpat, johdot, pyörijä ja hiilet jakajasta.
Autossa taitaa olla KE-jetronic. Tarkistus vakio kohteista tulpat, johdot, pyörijä ja hiilet jakajasta.
Mit es on jääkö ABS valo palamaan?[/quote]
Tulpat on vaihdettu ,johdot tarkastettu,pa suodatin vaihdettu,pyörijä ja jakajan kansi vaihdettu.Se ABS valo jää tosiaan joskus palamaan ,mutta ylijännitereleen sulake ainakin on ehjä.Lisäksi laturin hiilet+säädin on uusittu
Tulpat on vaihdettu ,johdot tarkastettu,pa suodatin vaihdettu,pyörijä ja jakajan kansi vaihdettu.Se ABS valo jää tosiaan joskus palamaan ,mutta ylijännitereleen sulake ainakin on ehjä.Lisäksi laturin hiilet+säädin on uusittu
Onko tuo valon palaminen yhteydessä alhaisiin kierroksiin, eli ei lataa kunnolla tyhjäkäynnillä?? oletko mitannut mitä lataa?
Mulla oli sama ongelma,kaikki tsekattiin ja lopuksi ilmeni että KE-jetrinic boxi oli rikki.Siinä toimi vaan mekaaninen puoli joten se ei antanut käskyä kylmäkäynnistys suuttimille eikä myöskään kiihdyttäessä antanut terpeeksi evästä.On kuulemme harvinaista mutta sekin voi mennä rikki.Olisiko ylijännitesuoja mennyt ja sen jälkeen boxi.Jos jollain on samanlainen auto niin ois helppo kokeilla vaihtamalla se.Uusi maksaa n.1300€ mutta purkaamoilta voi löytyä.