W124 resonassiääni

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Reksa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

W124 resonassiääni

Viesti Kirjoittaja Reksa »

Olen hakenut syytä ,mutta en ole löytänyt kuskin jalkatilasta kaasupolkimen lähettyviltä kuuluu tyhjäkäynnillä joku sivuääni joka häiritsee minua , hiukan kun antaa kierroksia ääni häviää, kuuluu tyhjäkäynnillä ainoastaan, pohjamuovi irroitettu ja haettu syytä alapuolelta löytämättä, samoin konehuoneen puoli katsottu, lattiamaton alla ei löytynyt irrallista osaa tms.

Onko kenelläkään muulla ollut ko. vaivaa? voisko joku heittää neuvoja mitä vielä vois katsoo.
Nozki
Mersumies
Mersumies

Re: W124 resonassiääni

Viesti Kirjoittaja Nozki »

Ei ihan tuommoista ole ollut, mutta sellainen oli, joka loppui, kun painoi (automaatin) vaihdekeppiä vähän sivulle. Siitä kyllä menee vissiin kaasupolkimen suunnille se vipu päässä olevine heloineen lattian alla.

Ja semmoinen on ollut, että pakoputki on ollut huonosti kiinni vaihteiston kannattimessa ja särisee juhlallisesti. Korjaantui u-pultin ruuveja kiristämällä.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
johani
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja johani »

Itsekkin olen ihmetellyt auton alta etuosasta putkesta? tulevaa "helinää" tyhjäkäynnillä, oon veikkaillu haitareita ? mutta hyvin lähellä kyllä se U pulttikin on.
Jari Ke
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja Jari Ke »

Kannattaa sitten ostaa uusi U . Se meinaan menee melki satavarmasti poikki se vanha avaa sitä tai kiristää. Itte kiristin ton U:n vaimon autosta silleen et väänsin mutterista pultinpään vinoon Ei siis ollenkaan mutterin kiertosuuntaan. Siinä on putki muutenkin loppusuoralla niin en jaksanu alkaa taistelemaan sen kanssa. Hiljaa on ollu kohta vuoden. Tosiaan helisee kun on löysällä.

E niin senverta vielä että autossa äänilähteen suunnan paikallistaminen on jo hankalaa saati sitten lähteen löytäminen. Olisko joku asentanu mitään lisälaitetta sinne keskitunnelin päälle etuosaan. Siellähän on tilaa esim keskuslukon ohjaimelle tms.
Reksa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Reksa »

Apukuskin jalkatilasta maton alta löytyi muovilevy ja sen alla peltilevy molemmat irrallaan , tosin alkuperäisesti kuuluvat sinne, ja ovat muttereilla pulteissa kiinni, mutta jätin pois ja ääni hävisi.
Vastaa Viestiin