Mulla on tommoset tummat sportline-jakkarat joista kuskin penkin reunat (yllätys yllätys) pitäisi uusia. Epäilen vähän, että sportlinen kangasta ei välttämättä suoraan hyllystä löydy (etupenkkien muuttaminen puolinahkaisiksi vaihtoehto myös), mutta missä porukka on omia risoja penkkejään korjauttanut ja mihin hintaan?
Penkkien verhoilu?
Penkkien verhoilu?
En nyt tiedä, että kuuluuko tämä suoranaisesti tänne, mutta osaisiko porukka täällä suositella mitään lafkaa mikä omaisi mersun 90-l orkkiskankaita penkkejä varten?
Mulla on tommoset tummat sportline-jakkarat joista kuskin penkin reunat (yllätys yllätys) pitäisi uusia. Epäilen vähän, että sportlinen kangasta ei välttämättä suoraan hyllystä löydy (etupenkkien muuttaminen puolinahkaisiksi vaihtoehto myös), mutta missä porukka on omia risoja penkkejään korjauttanut ja mihin hintaan?
Re: Penkkien verhoilu?
Kuopiosta saa orkkis kankaita kun soitat ja lähetät kuvan sinne.
Muistaakseni Puijon verhoomo oli firma.
itse korjailin kuskin jakkaran niin että etsin samanlaisen apparin penkin ja siitä selkä nojan kankaan siirto kokonaisena kuskin penkkiin ja yksi reikä vain tukkoon ommella.
itse korjailin kuskin jakkaran niin että etsin samanlaisen apparin penkin ja siitä selkä nojan kankaan siirto kokonaisena kuskin penkkiin ja yksi reikä vain tukkoon ommella.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Nuo sportlinet on vaan vähän turhan kalliit että ostais toisen jakkaran josta siirtäis kankaatatlas kirjoitti:Kuopiosta saa orkkis kankaita kun soitat ja lähetät kuvan sinne.
Puijon verhoomo taitaa nykyään olla Verhoomo Prem http://www.puijonautoverhoilu.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; ja K&L partner löytyy myös Kuopiosta http://www.klpartner.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämä heppu taitaa ainakin verhoilun, nahkoja ainakin on. http://www.kolumbus.fi/ukko.kaasinen/" onclick="window.open(this.href);return false;
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Vähän helpottais neuvomista jos olisi tiedossa missä päin suomea verhoomon pitäisi olla. Turun seudulla ainakin onnistuu korjaus, ja vielä alkuperäisellä kankaalla.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Oleelline fakta unohtuiJolle kirjoitti:Vähän helpottais neuvomista jos olisi tiedossa missä päin suomea verhoomon pitäisi olla. Turun seudulla ainakin onnistuu korjaus, ja vielä alkuperäisellä kankaalla.
puijonautoverhoomosta sain harmaisiin sporlinepenkkeihin kangasta, jolla kylläkin verhoilin kyynärnojani ja tietty kangasta senverran ylimäärästä että saa ku tuo kuskin nurkka puhkeaa niin senkin vaihdettua.
Tuohon ukko kaasiseen otin yhteyttä, pitäisi löytyä sportlineihin kangasta ja verhoilukin onnistua. Kiitokset tonylle vinkistä!
Ketäs turun seudulla tekee? Ollut vissiin terävää taskussa pikkusen tarvis korjailla...
Tampereella tammersuojan tiedän ja hyvin tekevätkin autoa ei viitsis kiikuttaa niin kauas sen takia.
Tampereella tammersuojan tiedän ja hyvin tekevätkin autoa ei viitsis kiikuttaa niin kauas sen takia.
Tilaa verhoilu vaikka puijosta,kuopiosta ja vie penkki sitten kankaineen lähimmälle verhoilijalle jotka tekevät myös penkkejä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Minä olen käyttänyt autoverhoomo classicin palveluja.hape82 kirjoitti:Ketäs turun seudulla tekee? Ollut vissiin terävää taskussa pikkusen tarvis korjailla...
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Kuopiossa on sellainen firma kuin K&L Partner jossa on mm.mersun kankaita.
Entinen Puijon Verhoomon omistaja.
Entinen Puijon Verhoomon omistaja.
Helsingin sisustus Expert Sirkiä. Siellä on rulla tolkulla MB kankaita. Korjaavat koko ajan MB verhoiluita.
W213 220d +W242 electric drive