En nyt tiedä, että kuuluuko tämä suoranaisesti tänne, mutta osaisiko porukka täällä suositella mitään lafkaa mikä omaisi mersun 90-l orkkiskankaita penkkejä varten?
Mulla on tommoset tummat sportline-jakkarat joista kuskin penkin reunat (yllätys yllätys) pitäisi uusia. Epäilen vähän, että sportlinen kangasta ei välttämättä suoraan hyllystä löydy (etupenkkien muuttaminen puolinahkaisiksi vaihtoehto myös), mutta missä porukka on omia risoja penkkejään korjauttanut ja mihin hintaan?
Kuopiosta saa orkkis kankaita kun soitat ja lähetät kuvan sinne.
Muistaakseni Puijon verhoomo oli firma.
itse korjailin kuskin jakkaran niin että etsin samanlaisen apparin penkin ja siitä selkä nojan kankaan siirto kokonaisena kuskin penkkiin ja yksi reikä vain tukkoon ommella.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
atlas kirjoitti:Kuopiosta saa orkkis kankaita kun soitat ja lähetät kuvan sinne.
Muistaakseni Puijon verhoomo oli firma.
itse korjailin kuskin jakkaran niin että etsin samanlaisen apparin penkin ja siitä selkä nojan kankaan siirto kokonaisena kuskin penkkiin ja yksi reikä vain tukkoon ommella.
Nuo sportlinet on vaan vähän turhan kalliit että ostais toisen jakkaran josta siirtäis kankaat pitää katella, kiitos tuosta kangasvinkistä!
Puijon verhoomo taitaa nykyään olla Verhoomo Prem http://www.puijonautoverhoilu.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; ja K&L partner löytyy myös Kuopiosta http://www.klpartner.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähän helpottais neuvomista jos olisi tiedossa missä päin suomea verhoomon pitäisi olla. Turun seudulla ainakin onnistuu korjaus, ja vielä alkuperäisellä kankaalla.
Jolle kirjoitti:Vähän helpottais neuvomista jos olisi tiedossa missä päin suomea verhoomon pitäisi olla. Turun seudulla ainakin onnistuu korjaus, ja vielä alkuperäisellä kankaalla.
Oleelline fakta unohtui sori. Ite asun Tuusulassa joten koko uusimaa vaihtoehto, hämeenlinnaankin asti voisin noi viedä.
puijonautoverhoomosta sain harmaisiin sporlinepenkkeihin kangasta, jolla kylläkin verhoilin kyynärnojani ja tietty kangasta senverran ylimäärästä että saa ku tuo kuskin nurkka puhkeaa niin senkin vaihdettua.
Ketäs turun seudulla tekee? Ollut vissiin terävää taskussa pikkusen tarvis korjailla...
Tampereella tammersuojan tiedän ja hyvin tekevätkin autoa ei viitsis kiikuttaa niin kauas sen takia.
hape82 kirjoitti:Ketäs turun seudulla tekee? Ollut vissiin terävää taskussa pikkusen tarvis korjailla...
Tampereella tammersuojan tiedän ja hyvin tekevätkin autoa ei viitsis kiikuttaa niin kauas sen takia.
Minä olen käyttänyt autoverhoomo classicin palveluja.