Jolle kirjoitti:Ratinhan kuuluu olla kiinni muistaakseni 14mm kuusiokannalla olevalla pultilla
. Ratissa ja akselissa on lisäksi boorit ja kohdistusmerkki.
Airbagia en ole uskaltanut ikinä mittailla. Jos bagi ei ole räjähtänyt niin minusta se on ehjä ja vika on jossain muualla .
Muita vikamahdollisuuksia: hanttarin penkin tunnistin, turvavöiden kiristimet. Tai sitten se todennäköisin eli jokin liitin on joskus ollut irti tai hetkellinen katkos
Eiköhän tässä tapauksessa vika tule kuitenkin ratin sisältä, sitä kun on joku ilmeisen epäpätevä aukonut... Toivotaan ainakin
Nozki kirjoitti:Siis siellä ratin takana (tai etupuolella, jos auton kulkusuuntaan verrataan) ei siis ole toimivia ruuveja kahdessa reiässä syvällä (näkymättömissä)? Torx-kannalla varustettuja sellaisia?
Päällisin puolin tämmöinen ratti kuitenkin vai?
Juurikin kuvan ruori ja reiät kuten alakuvassa. Torxeja sinne sovitin, kuusiokolojen ja risti-, talttapään muassa, mikään ei ota kiinni...
Nozki kirjoitti:Jos ne ruuvit tosiaan pitää porata auki, niin en usko, että niissä mitään sellaista on, joka tyynyn laukaisisi.
Lähinnä arveluttaa, jos poraan ohi/turhan syvälle, onko mahdollista puhkaista esim panos tai osua juurikin tuohon spiraaliin?
Käyn nollaamassa, kunhan olen päällisin puolin tarkastellut tuon systeemin ja saanut jotain tolkkua ratin heilumiseen. Eikö kellään ole sattunut vastaavaa (heilumista)? Löytyypä ainakin purkuosia kun ei taida mikään tyyppivika olla
