.
Re: 190->om606
Kyllä se vakio mielestäni hyvällä flektillä ajaa saman asian kun alumiinisyylarit. Itselle tuli laitettua s14 sr20detin alujäähy ja sen isompaa tuohon 201:n keulaan on erittäin vaikeeta saada sopimaan eikä tuo sen kummemmin tunnu jäähdyttävän kuin vakiokaan. 

Re: 190->om606
Jos se 7mm pumppu o ruuvattu tappii ni ruiskutus aika alakaa olee jo nii pitkä ettei siinä syylärillä oo enää välii.
Tollai Griffin 2" paksu jäähy joka mahtuu aisojenvälii on ihan varmasti parempi mitä vakio
Tollai Griffin 2" paksu jäähy joka mahtuu aisojenvälii on ihan varmasti parempi mitä vakio
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: 190->om606
Kuinka lähelle tienpintaa tuon välijäähyn alareuna tulee?
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: 190->om606
keula madaltuu vielä 10cm, sillon cuulerin alareuna noin 20cm maastatomant kirjoitti:Kuinka lähelle tienpintaa tuon välijäähyn alareuna tulee?
tomant
Re: 190->om606
Varmaan ois vähä kapiampi jähytinki ajanu asiansa ilmanjähytyksessä, ei liene puskuri passaavan leikkelemättä? 

mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: 190->om606
joo puskuria joutuu todennäkösesti pilkkomaan. pakosarjaa aloin tekemään, tulee suht lyhyt ja ahtimeksi tuli hommattua 50mfs 17pakopesälläJiiTee_ kirjoitti:Varmaan ois vähä kapiampi jähytinki ajanu asiansa ilmanjähytyksessä, ei liene puskuri passaavan leikkelemättä?
Re: 190->om606
laatikko tuli haettua m3 zf ja sovitettua paikoilleen. Saa tarjota vauhtipyörää mihin sopis m5 race asetelma
Re: 190->om606
"siirtopumppu" ja pakosarja vaatis päivitystä
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: 190->om606
Eiköhän toi pakosarja aja asiansa kun ei tästä mikään raju oo tulossa. Kyseinen "siirtopumppu" on ainaki itellä toiminu ennen hyvin, siirtopaineeksi 1-2bar verran. Mynästä sanottiin ettei niitten pumpuilla ole niin väliä kuhan on vaan paineen puolella, herlevin pumput vaatii enemmän siirtopainetta
Re: 190->om606
minkälaisia ohjaustehostimenpumppuja ootte näihin laittaneet? normaali kiinteellä säiliöllä oleva niin ottaa hihnapyörä kiinni syyläriin. Tarttis olla semmosta mallia missä hihnapyörän kiinnityspinta samassa kohdassa kun hihna. oliko jossain vitossa sellasta?
Re: 190->om606
Mihinkäs tää tieto perustuu?mese123 kirjoitti:herlevin pumput vaatii enemmän siirtopainetta
Mites tuo vakio siirtopumppu tuottaa painetta?
Re: 190->om606
Ei sitte yhtää mihkääTompa124 kirjoitti:Mihinkäs tää tieto perustuu?mese123 kirjoitti:herlevin pumput vaatii enemmän siirtopainetta
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: 190->om606
mese123 kirjoitti:minkälaisia ohjaustehostimenpumppuja ootte näihin laittaneet? normaali kiinteellä säiliöllä oleva niin ottaa hihnapyörä kiinni syyläriin. Tarttis olla semmosta mallia missä hihnapyörän kiinnityspinta samassa kohdassa kun hihna. oliko jossain vitossa sellasta?
Esimerkiksi 606:n oma pumppu. Tai monesta muusta koneesta 202:sta tai 210:stä.
Re: 190->om606
Siisti mersu, asiallinen projekti! Tehoo tulee varmaan ihan riittävästi?
Pikkusen vaan harmittavan näköset nuo pakosarjan saumat, muuten on kyllä nätti sarja!

Pikkusen vaan harmittavan näköset nuo pakosarjan saumat, muuten on kyllä nätti sarja!
Re: 190->om606
onko noilla pakosarjan hitsaus saumoilla niin väliä ku tuloo lämpönauha päälle...?
laitahan mese123 vähän offtopikkia siitä mersun vieressä olevasta bensahirmusta sit ku se alkaa edistyä
ihailin sitä sillon ku hain sen koneen sulta...

laitahan mese123 vähän offtopikkia siitä mersun vieressä olevasta bensahirmusta sit ku se alkaa edistyä

ihailin sitä sillon ku hain sen koneen sulta...

Re: 190->om606
Eilen hain tuolta herleveiltä 8mm pumppuni pois 605 mosan kylkeen ja kyllä siellä puhuttiin aivan normaaleista siirtopaineista ainoo mitä pekka mainihti oli ettei tuo pumpun oma siirto riitä enää 5000rpm jälkeen vaan rupiaa kavitoimaan joten suositteli linjojen modausta ja siirtopumppua ja nämä oli jo valmiiksi päätetty laittaa kuntoon. Oli asiallinen palvelu tuolla pullinki pajassa ja pumppu oli parin päivän päästä valmis 

värit väreihin ja loput maihin.
Re: 190->om606
Nyt on ensisauhut otettu mersusta, nätisti käy. ainut vaa että ei starttaa avaimesta pitää meisselillä startata startin päästä. mikä mahtaa olla?
Re: 190->om606
Alkuperäsen automaatin käynnistykseneston koskettimet kytkemättä.
Re: 190->om606
jep, pari johtoa yhteen ja nyt toimii!Mika.T kirjoitti:Alkuperäsen automaatin käynnistykseneston koskettimet kytkemättä.
Re: 190->om606
Mites tuo lämpönauha ennen turboo... isot pojat on puhunu että ko.teippi ruostuttas pakosarjan nopeemmin käyttökelvottomaks. Ja paljonko se tekee tohon konehuoneen lämpötilaan?
Minä mistään taas mitään tiiä mutta kunhan ajattelen ääneen

W210 E300DT -97 Käyttis
W201 190 Om605 St-Projekti
W201 190 Om605 St-Projekti
Re: 190->om606
Tuskinpa se käyttökelvottomaksi alta 10 vuoden ruostuu
Ja kaikki lämpö mitä tuolta konehuoneesta pois saadaan on parempaan päin.

Re: 190->om606
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=54995" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolta vaan lueskelin ja esim toi Joni P.:n viesti tarras silmään
Tuolta vaan lueskelin ja esim toi Joni P.:n viesti tarras silmään

W210 E300DT -97 Käyttis
W201 190 Om605 St-Projekti
W201 190 Om605 St-Projekti
Re: 190->om606
Otappas yhteyttä bbt motorsporttiin tosta kaasuvivustosta.