

Mutta nyt ois myös toinen harmi koneen kannalta, sillä meinaa syörä öljyä niin perhanasti. Vaihtelin tuossa jo viikonloppuna imusarjantiivisteet ja samalla putsailin konetta jotta näkis mistä vuoto tullee, mutta ei meinaa löytyä.. Onko kenelläkään kokemuksia mistä nämä yleensä ekana alkaa vuotamaan? Autossa kilometrejä vain 340tkm.. Syyläri pitää myös vaihtaa, halennut ylävesiletkun kiinnityskohdasta, ja vuotaa melko reippaasti..
Ajattelin tässä joku viikonloppu tehdä kunnon remontin autoon, jolloin menis vaihtoon syyläri, vesipumppu, venttiilikopantiiviste, kaikki dieselin paluuletkut sekä ne muoviset diesel letkut, joten ajattelin että tehdäkö samalla kansipahvin vaihto sekä vaihtaa tiivisteet samantien jokapaikkaan. Kokemusta näistä on jonnin verran, mutta pikkutippejä tarvittaisiin. Eli mitä erikoistyökaluja tarvitsen jos alan tekemään kansipahvin vaihdon? Vaihtaako samalla vielä jakoketju? Jne.. Ja mikäli jollakin kiinnostusta, voisin jonkun Oulun seudulta palkata kaveriksi tekemään remonttia, etenkin mikäli lämmin tila löytyisi remontin ajaksi käyttöön !
Kiitoksia jo vastanneille!