1. Mittariston valoja vaihdellessa tuli huomattua että ASD merkkivalo oikealla mittariston alhaalla ei pala koskaan. Sen pitäisi varmaan palaa kun pistää sytkä virrat päälle autoon? Polttimo jäi vielä tarkastamatta, tuolta ASD valon takaa, kun oli niin vaikeassa paikassa pitänee ensi viikolla vilkasta. Tämä merkkivalo palaa aina käynnistäessä, mutta ei ajossa: http://moman.pl/mercedes124i190/en_ASD.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Meiltä vaan tuo merkkivalon logo tippunut johonkin mittariston uumeniin.
2.
-Öljy vaihto hässäkkä pitäs ensi viikonloppuna tehdä eli kone, loota ja perä. Asioita hieman yritetty tutkia ja monessa paikkaa jututaan että pitäs käyttää ATF öljyjä tuolla manuaali askissa. (mobil atf220 eniten suositellun olonen).
- Moottorilla ajettu 370tkm ja ulkomailta tuotu aikanaan eli lieneekö sitten jotain 370-600tkm kohdilla kilsat

- Perän öljyt onkin isompi mysteeri. Eli ASD perään pitäisi ilmeisesti laittaa vaan ja ainoastaan MB omaa öljyä. Tarviiko sitten johonkin perän pumpulle tms vaihtaa omat öljynsä.. löytyykö näiden öljyjen vaihtamiselle yms ohjeita tai vinkkejä? Entinen omistaja puhui jotain että ASD käyttäisi tehostimen öljyjä/pumppua?
3. Etulampun lasi tuosta on täysin säpäleinä eli pitäiis käytännössä saada kokonaan vaihdettu umpio tuohon kuskin puolelle. Löytyyköhän joltain peräti käytettynä tai kannataako ostaa jostain motonetista tai vastaavasta uusi?
4. Auto kilisee tyhjäkäynnillä melkosen kovaa etupäästä heti kun nostaa vähänkin kierroksia niin tuo kilinä häviää. Onko joku tuttuvika näissä että osaisi lähteä etsimään jostain päin. Äkkiseltään ei mitään irtonaista peltiä tai resonoivaa osaa löytynyt.
5. Lasinnostajan kytkin myös toinen säpäleinä löytyykö noita edullisesti jostain vai pitääkö haravoida purkuautojen tarjontaa? Apparin lasi ei juuri ääntele mitään muuta, kun vähän valot himmenee sisällä eli lieneekö lasi jumissa? Kuskin puolella toimii, mutta ns kiskot loppuu 2cm ennen kun lasi on kiinni. Näin ollen lopun 2cm joutuu auttamaan käsin että saa lasin kiinni. Onko kumpikaan näistä tuttuja vik0oja tässä mallissa?

6. Onko tuon ASD:n toiminnasta parempaa selitystä jossain tai voisiko sen toiminnan joku pikaisesti selittää


7. Ihan pieni nykiminen tuntuu kun ajaa tasakaasulla myös tyhjäkäynnillä kuuluu käyntiäänessä. Mukamas ainakin vanha omistaja vaihtanut tulpat ja tulpan johdot. Onko arvauksia mistä tuollainen tälläsessä laitteessa johtuu? Äkkiseltään sytkävialtahan tuo vaikuttaa enemmän kun kaasari tms ongelmalta?
8. Pohja myös melkosen hyvässä kunnossa, sellainen ongelma vaan eilen löytyi kun joku pusla vika mukamas oli takana kun kolahti vaihtaessa. Tutkittiin asiaa niin peräkehdon kuskin puolen etukorvake oli kokonaan kumityynyineen ja pidikkeineen repeytynyt irti rungosta. Lieneekö jotain kytkinpiikkejä kuivalla asfaltilla tai vastaavaa. Löydettiin sieltä kuitenkin talkoiden jälkeen tervettä peltiä ja saatiin takaakselin korva hitsattua kunnolla takaisin paikalleen.
9. Mittaristo pelaa muuten loistavasti, mutta öljynpaine mittari majailee aina auton käydessä täydessä reilussa 3kilossa, eikä laske sieltä milliäkään koskaan alas. Mittari ei siis nouse ollenkaan sytkävirroilla.. nousee hitaasti tappiin vasta kun kone käy. Mahtaako tuo olla painekellon vika vai onko joku tuttu paikka näissä mistä esim. johto pääsisi koskeemaan runkoon tai plussaan ja vetäisi siitä syystä viisarin tappiin?
Melkosesti kaikkee asiaan keräänty, toivotaan että joku jaksaa vastailla
