Keppistä erottaa ja viimeistään ajossakuningas kirjoitti:joo mutta näkemällä eroja? onko vaihekeppi lattiamalli spritsiftis ja onko sitä ees cdi malleissa
Molempia on cdi koneen jatkona
Keppistä erottaa ja viimeistään ajossakuningas kirjoitti:joo mutta näkemällä eroja? onko vaihekeppi lattiamalli spritsiftis ja onko sitä ees cdi malleissa
Siitä hantin puolen kulmasta?mikzaa kirjoitti:Moi. Onkos normaalia että sprinterin automaatilaatikon kyljestä kun ottaa pyöreän liittimen auki niin se on täynnä öljyä ?
Auto on 316 cdi
TCU=vaihteiston ohjausboxsimikzaa kirjoitti:Mikä on tcu ? Juuri siitä hanttiin puolen kyljestä. Rupesin vain tutkiin kun lakkas vaihtamasta vaihteita ja valittaa jotain kierroslukuanturi 3 tai jotain semmosta...
CDI203 kirjoitti:TCU=vaihteiston ohjausboxsimikzaa kirjoitti:Mikä on tcu ? Juuri siitä hanttiin puolen kyljestä. Rupesin vain tutkiin kun lakkas vaihtamasta vaihteita ja valittaa jotain kierroslukuanturi 3 tai jotain semmosta...
Tuo vika/valitus on normaalia
kun öljyä on väärässä paikassa
Mainitu anturi on laatikon sisällä johdin levyssä
(Jos tulee tarve niin hyllystä löytyy ~180€)
Kun vaihdat sitä läpi vienti holkkia (noin 10€ osa vehossa)
Niin varovast availee sen 7mm kannalla olevan pulttin että johdin levy
Ei mene rikki sen vastapala on siinä kiinni ja jos lähtee pyörimään/irtoaa
On johdin levy vaihdetava
Tarkkan myös että vanhat orinkulat tulee pois,
Vikaa voi tutkailla putsaamalla ko töpselin ja sen laatikon puolen siihen hyvää on crc jarru cleneri
Niin usein sen jälkeen toimii hetken(myös TCU ja sen liitimet pitää putsata, kuivata)
Johdin levy on laatikon sisällä öljysä(kuvia löytyy ainakin mese fi)mikzaa kirjoitti:Onko johdinlevy se mikä on siellä pohjassa ? Kuuluuko sen uida öljyssä ? Missä tämä itse ohjaus boksi sitten sijaitsee ?
CDI203 kirjoitti:TCU=vaihteiston ohjausboxsimikzaa kirjoitti:Mikä on tcu ? Juuri siitä hanttiin puolen kyljestä. Rupesin vain tutkiin kun lakkas vaihtamasta vaihteita ja valittaa jotain kierroslukuanturi 3 tai jotain semmosta...
Tuo vika/valitus on normaalia
kun öljyä on väärässä paikassa
Mainitu anturi on laatikon sisällä johdin levyssä
(Jos tulee tarve niin hyllystä löytyy ~180€)
Kun vaihdat sitä läpi vienti holkkia (noin 10€ osa vehossa)
Niin varovast availee sen 7mm kannalla olevan pulttin että johdin levy
Ei mene rikki sen vastapala on siinä kiinni ja jos lähtee pyörimään/irtoaa
On johdin levy vaihdetava
Tarkkan myös että vanhat orinkulat tulee pois,
Vikaa voi tutkailla putsaamalla ko töpselin ja sen laatikon puolen siihen hyvää on crc jarru cleneri
Niin usein sen jälkeen toimii hetken(myös TCU ja sen liitimet pitää putsata, kuivata)
CDI203 kirjoitti:Johdin levy on laatikon sisällä öljysä(kuvia löytyy ainakin mese fi)mikzaa kirjoitti:Onko johdinlevy se mikä on siellä pohjassa ? Kuuluuko sen uida öljyssä ? Missä tämä itse ohjaus boksi sitten sijaitsee ?
CDI203 kirjoitti:TCU=vaihteiston ohjausboxsimikzaa kirjoitti:Mikä on tcu ? Juuri siitä hanttiin puolen kyljestä. Rupesin vain tutkiin kun lakkas vaihtamasta vaihteita ja valittaa jotain kierroslukuanturi 3 tai jotain semmosta...
Tuo vika/valitus on normaalia
kun öljyä on väärässä paikassa
Mainitu anturi on laatikon sisällä johdin levyssä
(Jos tulee tarve niin hyllystä löytyy ~180€)
Kun vaihdat sitä läpi vienti holkkia (noin 10€ osa vehossa)
Niin varovast availee sen 7mm kannalla olevan pulttin että johdin levy
Ei mene rikki sen vastapala on siinä kiinni ja jos lähtee pyörimään/irtoaa
On johdin levy vaihdetava
Tarkkan myös että vanhat orinkulat tulee pois,
Vikaa voi tutkailla putsaamalla ko töpselin ja sen laatikon puolen siihen hyvää on crc jarru cleneri
Niin usein sen jälkeen toimii hetken(myös TCU ja sen liitimet pitää putsata, kuivata)
TCU on kuskin penkinalla siellä ei saa olla öljyä
Samalla tavalla kuin henkilö autoissa esim hantinpuollen maton allemikzaa kirjoitti:Mistäs sinne kuskin penkin alle sitä öljyä pääsisi ?
CDI203 kirjoitti:Johdin levy on laatikon sisällä öljysä(kuvia löytyy ainakin mese fi)mikzaa kirjoitti:Onko johdinlevy se mikä on siellä pohjassa ? Kuuluuko sen uida öljyssä ? Missä tämä itse ohjaus boksi sitten sijaitsee ?
CDI203 kirjoitti:TCU=vaihteiston ohjausboxsimikzaa kirjoitti:Mikä on tcu ? Juuri siitä hanttiin puolen kyljestä. Rupesin vain tutkiin kun lakkas vaihtamasta vaihteita ja valittaa jotain kierroslukuanturi 3 tai jotain semmosta...
Tuo vika/valitus on normaalia
kun öljyä on väärässä paikassa
Mainitu anturi on laatikon sisällä johdin levyssä
(Jos tulee tarve niin hyllystä löytyy ~180€)
Kun vaihdat sitä läpi vienti holkkia (noin 10€ osa vehossa)
Niin varovast availee sen 7mm kannalla olevan pulttin että johdin levy
Ei mene rikki sen vastapala on siinä kiinni ja jos lähtee pyörimään/irtoaa
On johdin levy vaihdetava
Tarkkan myös että vanhat orinkulat tulee pois,
Vikaa voi tutkailla putsaamalla ko töpselin ja sen laatikon puolen siihen hyvää on crc jarru cleneri
Niin usein sen jälkeen toimii hetken(myös TCU ja sen liitimet pitää putsata, kuivata)
TCU on kuskin penkinalla siellä ei saa olla öljyä