Öljyn sähkönjohtavuutta mitataan öljyn kunnon selvittämiseksi.
http://www.machinerylubrication.com/Rea ... er-sensors" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostovinkit, paras W211
Re: Ostovinkit, paras W211
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: Ostovinkit, paras W211
Minä vaihdan myös. Ja suodattimen joka kerta. Putsasin myös pyörimisnopeusanturin viimeksi.Kylmänraudanseppä kirjoitti:tn62634 kirjoitti:Ei kai niitä automaatin öljyjä 60000 välein vaihda juuri kukaan, kun ei kuulu huolto-ohjelmaan. Taksit sitten erikseen.
Lisää yksi poikkeus listaasi; minä vaihdan.
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: Ostovinkit, paras W211
JP74 kirjoitti:Minä vaihdan myös. Ja suodattimen joka kerta. Putsasin myös pyörimisnopeusanturin viimeksi.Kylmänraudanseppä kirjoitti:tn62634 kirjoitti:Ei kai niitä automaatin öljyjä 60000 välein vaihda juuri kukaan, kun ei kuulu huolto-ohjelmaan. Taksit sitten erikseen.
Lisää yksi poikkeus listaasi; minä vaihdan.
Onhan täällä ainakin kaksi samoin ajattelevaa... 7 vaihteiseen tulee öljynvaihdon huoltosarjassa aina suodatin mukana. Omassa on myös turbiinissa roppu... niinpä 60 000 km jälkeen öljy vielä liki uuden näköistä alas tullessaan.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Re: Ostovinkit, paras W211
Täytyy näin 190 hp version omistajana tarkentaa, että pieniä eroja löytyy. Oma tosin pre-facelift. Tätä mopomallin V6:tta on saanut manuaalina, ahtokenno on pienempi ja etusatulat ja levyt lainattu jostain etuveto-volkkarista, kun 224 hp ja isommista löytynee kunnon nelimäntäiset vähän isommilla levyillä. Mutta kaikenhan voi korjataKylmänraudanseppä kirjoitti:V6 CDI 280 -300 CDI- 320 CDI ovat teknisesti aivan samanlaisia. Tehtaalla 280 CDI on ohjelmalla kuristettu 190 Hp: hen. Ja sen voi kyllä palauttaa täysitehoiseksi jälkeenpäin, suomessakin.
