Jossei nuo paina vaakakupissa, sitten yleiskunto ja varusteet (vetokoukku, webasto yms.) ratkasee... 1. taitaa olla pre-facelift, jolloin puuttuu luistonestoja ja sellasia.
Jos itselleni valitsisin niin vaihtoehto 1....tosin tietyillä varauksilla....muissa vaihtoehdoissa mitä todennäköisemmin enemmän murheita korjaus ja huoltomenoja.
1 vaihtoehto kuulostaa om606 koneiselta mutta mun tietääkseni sitä ei ole enää 99 saanut? No kuitenkin jos on esikammiokoneinen niin moottori on vanhanaikainen noihin muihin verrattuna. Kohtuu reipas kulutus (varmaan 8-9 litraa) mutta taas lämmöntuotto kohdillaan ja suhteellisen yksinkertaista tekniikkaa.
2 ja 3 vaihtoehto ovat cdi koneisia ja facelift malleja eli auto on itsessään paljon uudempiaikainen sekä sisältä että päältä, 220 koneella menee pienemmällä polttoaineella mutta 320 on sitten voimaa ja meininkiä enempi eli valkkaa noista se kumpi enempi miellyttää.
Cdi koneiset menee pienemmällä polttoaineella mutta taas sitten vikamahdollisuuksia enempi..
Ainakin vaihtoehto 3:ssa pitää olla toimiva webasto tms. muuten tulee talvella kylmiä kilometrejä. Kukas tietää tuottaako tuo 320cdi lämpöä kabiiniin vai tarvitaanko apua?
Timoh kirjoitti:Ainakin vaihtoehto 3:ssa pitää olla toimiva webasto tms. muuten tulee talvella kylmiä kilometrejä. Kukas tietää tuottaako tuo 320cdi lämpöä kabiiniin vai tarvitaanko apua?