W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Aloitetaan ihan alusta.Pakkasten alkaessa ei saa käyntiin kun pitkällä syöttö pohjassa startilla, sitten vaati 5 sellaista mutta nyt ei enää millään. Akusta loppuu virta ennen
Millä nyt varmistun että kannattaako edes yrittää? Eli eikö saa naftaa, painetta tai käyntilupaa. Että saisi sen talliin tutkittavaksi.
Korjaamo tarjosi heti kaikkien suuttimien vaihtoa aluksi?
Millainen testeri kannattaisi hankkia itelle että pärjää?
Millä saisi syötettyä virtaa autoon akun vaihdon ajaksi kotona, obd kautta vai ulosotosta? Tarviiko softaan päivittää tieto akun vaihdosta niinkun korjaamo väitti? Hintaa siellä tulisi akunvaihdolle 400 e ja rapiat. Tuntuu kalliilta. Ja hekään ei ollu ihan varmoja asiasta,......
Millä nyt varmistun että kannattaako edes yrittää? Eli eikö saa naftaa, painetta tai käyntilupaa. Että saisi sen talliin tutkittavaksi.
Korjaamo tarjosi heti kaikkien suuttimien vaihtoa aluksi?
Millainen testeri kannattaisi hankkia itelle että pärjää?
Millä saisi syötettyä virtaa autoon akun vaihdon ajaksi kotona, obd kautta vai ulosotosta? Tarviiko softaan päivittää tieto akun vaihdosta niinkun korjaamo väitti? Hintaa siellä tulisi akunvaihdolle 400 e ja rapiat. Tuntuu kalliilta. Ja hekään ei ollu ihan varmoja asiasta,......
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Akunvaihto on pikkujuttu. Osaava liike syöttää konehuoneen kautta boosterista tms virtaa vehkeeseen ja sitten vaihtaa akun. ei tarvitse ohjelmoida mitään, kun ei tule virtakatkoksia....
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Mistään mitään tiedä mutta oliskohan tuossa hehkujen kanssa ongelmia. Palaako hehkun merkkivalo? Tai sammuuko se jossakin vaiheessa?
W204 320 CDI 4-matic
W906 319 A2 A
W906 319 A2 A
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Eikös tuostakin löydy se punaisella muovilla suojattu +napa konehuoneesta akun vierestä ? Siihen virtaa uudesta/apuakusta ja miinus maihin, siis vaihdon ajaksi.
Sitten Starilla diagnoosi, niin näkee kerralla suuttimien kunnon rail-paineet ym, jos lähtee vielä käyntiin..
Sitten Starilla diagnoosi, niin näkee kerralla suuttimien kunnon rail-paineet ym, jos lähtee vielä käyntiin..
W203CDI
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Tuskin hehkuvika,hehkuttaa mutta ei jäänyt valo palamaan sillon kun kone kävi.
Mistään minäkään vielä mitään ymmärrä,nyt avasin ekan kerran suojakannen koneen päältä enkä siis ole koskaan perehtynyt MB:n tai minkään muunkaan Common Rail koneen hienouksiin.Paljon puhutaan O renkaista ja pa putkien vaihdoista......Löytyisikö mistään,tai kertoisiko joku koko pa järjestelmän osat ja sijainnin.
Aluksi näyttäisi olevan joku venttiili tms,siitä suodattimelle,sitten ilmeisesti pa lämmittin tai jäähdyttimen kautta pumpulle,sitten on kait ns korkeapaineoumppu josta CR putkeen.....CR putkessa on ainakin 2 anturia,etu ja takapäässä.Mitä ne on?(Paineensäädin tai tunnistin?)Monet PA letkut näyttää olevan kovettunutta läpinäkyvää letkua,olisiko ne niitä jotka kannattaa vaihtaa?Klemmarit on puristettuja,myös suodattimella.Miksi suodattimellakin,eikös ne ole ns kertakäyttösiä?Suuttimien väliset paluuletkut on ainakin ulkoisesti hyvän näköisiä.Vaikuttaako paluupuoli kuinka paljon ilmavaivoihin?Missä ne mahd vuotavat O renkaat on?
Siitä akun vaihdosta vielä,olisi hyvä saada vaihdettua se nyt kotipihalla kun tuossa vanhassa ei enää ole oikein kykyä saada sitä käymään edes jatkuvalla latauksella.Ja vastaisuuden varaltakin,ettei tartte aina viedä hinurilla akun vaihtoon.Eli onko olemassa järkevää laitetta kotikäyttöön joka toimisi muissakin nykyautoissa.
Kyllä sellainen punahattu näkyy olevan akun vieressä.Täytyy tutustua tuohon Stariin tarkemmin,se ilmeisesti on joku Softa tms(vähän sama kuin Rossin VAGCOM???)Vai olenko käsittänyt ihan väärin?
Mistään minäkään vielä mitään ymmärrä,nyt avasin ekan kerran suojakannen koneen päältä enkä siis ole koskaan perehtynyt MB:n tai minkään muunkaan Common Rail koneen hienouksiin.Paljon puhutaan O renkaista ja pa putkien vaihdoista......Löytyisikö mistään,tai kertoisiko joku koko pa järjestelmän osat ja sijainnin.
Aluksi näyttäisi olevan joku venttiili tms,siitä suodattimelle,sitten ilmeisesti pa lämmittin tai jäähdyttimen kautta pumpulle,sitten on kait ns korkeapaineoumppu josta CR putkeen.....CR putkessa on ainakin 2 anturia,etu ja takapäässä.Mitä ne on?(Paineensäädin tai tunnistin?)Monet PA letkut näyttää olevan kovettunutta läpinäkyvää letkua,olisiko ne niitä jotka kannattaa vaihtaa?Klemmarit on puristettuja,myös suodattimella.Miksi suodattimellakin,eikös ne ole ns kertakäyttösiä?Suuttimien väliset paluuletkut on ainakin ulkoisesti hyvän näköisiä.Vaikuttaako paluupuoli kuinka paljon ilmavaivoihin?Missä ne mahd vuotavat O renkaat on?
Siitä akun vaihdosta vielä,olisi hyvä saada vaihdettua se nyt kotipihalla kun tuossa vanhassa ei enää ole oikein kykyä saada sitä käymään edes jatkuvalla latauksella.Ja vastaisuuden varaltakin,ettei tartte aina viedä hinurilla akun vaihtoon.Eli onko olemassa järkevää laitetta kotikäyttöön joka toimisi muissakin nykyautoissa.
Kyllä sellainen punahattu näkyy olevan akun vieressä.Täytyy tutustua tuohon Stariin tarkemmin,se ilmeisesti on joku Softa tms(vähän sama kuin Rossin VAGCOM???)Vai olenko käsittänyt ihan väärin?
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Star on testeri kokonaisuus ei pelkkä softa. jos noissa kirkkaissa polttoaine putkissa ei kulje ilmaa. Niin yksi vika kohde voisi olla kampiakselin ta nokka-akselin asento tunnistin. Mistä päin oot kotoisin, niin joku starin omistaja voisi kurvata paikalle tutkimaan vikaa.Woodland kirjoitti:Kyllä sellainen punahattu näkyy olevan akun vieressä.Täytyy tutustua tuohon Stariin tarkemmin,se ilmeisesti on joku Softa tms(vähän sama kuin Rossin VAGCOM???)Vai olenko käsittänyt ihan väärin?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Kovastihan tuo polttoaineen vajaapaineelta kuulostaa, varsinkin kun paheni kylmetessään. Syynä siis vuoto (ne kirkkaiden putkien o-renkaat, itse putken hapertuneet, suodattimen kumiletkut, ruiskujen liiallinen paluuvuoto, pa-pumpun vuoto, railipainesäätimen [se takimmainen] vuoto, pumpun määränsäädin jne jotain mainitakseni
)
Jos se akku oli vanha niin kuoli siihen kun meni ihan tyhjäksi... älylaturilla vois vielä yritää herätellä mutta ei siitä välttämättä ole kuin tuulastusakuksi
Eikä sitä akunvaihtoa tarvi kellekkään kertoa.

Jos se akku oli vanha niin kuoli siihen kun meni ihan tyhjäksi... älylaturilla vois vielä yritää herätellä mutta ei siitä välttämättä ole kuin tuulastusakuksi

W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Voisit kokeilla myös lämmittää föönillä korkeapainepumppua kylmänä jalähteekö paremmin käyntiin mutta ensiksi se akku että riittää virtaa jokapaikkaan startatessa ja sitten o-renkaat löpölinjastoon koska kylmäkeli varmasti tekee vuotoa tuonne.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Ei tarvitse.Tarviiko softaan päivittää tieto akun vaihdosta niinkun korjaamo väitti?
Käynnistysongelmien aiheuttaja selviää osaavalla korjaamolla nopeasti. Veikkaus suuttimista saattaa osua, mutta lienee vain veikkaus....
wiimax.fi
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Ainkin tuolla mese fi on kuvia noistaWoodland kirjoitti:Tuskin hehkuvika,hehkuttaa mutta ei jäänyt valo palamaan sillon kun kone kävi.
Mistään minäkään vielä mitään ymmärrä,nyt avasin ekan kerran suojakannen koneen päältä enkä siis ole koskaan perehtynyt MB:n tai minkään muunkaan Common Rail koneen hienouksiin.Paljon puhutaan O renkaista ja pa putkien vaihdoista......Löytyisikö mistään,tai kertoisiko joku koko pa järjestelmän osat ja sijainnin.
Aluksi näyttäisi olevan joku venttiili tms,siitä suodattimelle,sitten ilmeisesti pa lämmittin tai jäähdyttimen kautta pumpulle,sitten on kait ns korkeapaineoumppu josta CR putkeen.....CR putkessa on ainakin 2 anturia,etu ja takapäässä.Mitä ne on?(Paineensäädin tai tunnistin?)Monet PA letkut näyttää olevan kovettunutta läpinäkyvää letkua,olisiko ne niitä jotka kannattaa vaihtaa?Klemmarit on puristettuja,myös suodattimella.Miksi suodattimellakin,eikös ne ole ns kertakäyttösiä?Suuttimien väliset paluuletkut on ainakin ulkoisesti hyvän näköisiä.Vaikuttaako paluupuoli kuinka paljon ilmavaivoihin?Missä ne mahd vuotavat O renkaat on?
Siitä akun vaihdosta vielä,olisi hyvä saada vaihdettua se nyt kotipihalla kun tuossa vanhassa ei enää ole oikein kykyä saada sitä käymään edes jatkuvalla latauksella.Ja vastaisuuden varaltakin,ettei tartte aina viedä hinurilla akun vaihtoon.Eli onko olemassa järkevää laitetta kotikäyttöön joka toimisi muissakin nykyautoissa.
Kyllä sellainen punahattu näkyy olevan akun vieressä.Täytyy tutustua tuohon Stariin tarkemmin,se ilmeisesti on joku Softa tms(vähän sama kuin Rossin VAGCOM???)Vai olenko käsittänyt ihan väärin?
ja myös miten saat helposti tutkita onko suutimissa paluupuolen vuotoa
paineen säädin on siellä lähempänä kuskia
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Päivityksiä.
Nyt ulkoilma noin 6-9 pakkasella. Laitoin 10Kw rakennuslämmittimen nokalle huppuun ja kuumailmapuhaltimella lämmittelin pa puolen komponentit, noin kolme tuntia lämmitystä. Pitkien yritysten jälkeen kone pamahti käymään, käy hiukan ontuen ja keltainen moottorin vikavalo palaa. Monitoiminäytölle ei tule viestejä. Sain Mesen talliin lämmittelemään ja laitoin sen rakennuslämppärin vielä avittamaan että saisi olla tosi lämpimässä välillä. Kun äsken laiton kokeeksi virrat päälle niin konehuoneesta kuuluu viheltävä ääni,ihan kun painetta vuotaisi ulos jostain tai sitten joku solenoidi tms. Ääni Loppuu vasta kun ottaa avaimet kokonaan pois. Veikkauksia.
Tuli mieleen,kun se vikavalo tarkoittanee polttoainepuolen vikaa kaiketi ja tankissa on melkein puolet jäljellä, että voisiko nuo vaivat viitata vaan perinteiseen jäätymiseen? Kun kerran lämpö auttaa, mitään ei vuoda ulos, ja naftasuodatinkin näyttää jotenkin minusta vanhalta. En siis ole varma koska on vaihdettu, väitetään että 40 tkm sitten. Suodin on MB orkkis ja letku kiinni puristetulla klemmarilla.........eikait se piru ole ihan tehdasasennettua mallia vielä
Nyt ulkoilma noin 6-9 pakkasella. Laitoin 10Kw rakennuslämmittimen nokalle huppuun ja kuumailmapuhaltimella lämmittelin pa puolen komponentit, noin kolme tuntia lämmitystä. Pitkien yritysten jälkeen kone pamahti käymään, käy hiukan ontuen ja keltainen moottorin vikavalo palaa. Monitoiminäytölle ei tule viestejä. Sain Mesen talliin lämmittelemään ja laitoin sen rakennuslämppärin vielä avittamaan että saisi olla tosi lämpimässä välillä. Kun äsken laiton kokeeksi virrat päälle niin konehuoneesta kuuluu viheltävä ääni,ihan kun painetta vuotaisi ulos jostain tai sitten joku solenoidi tms. Ääni Loppuu vasta kun ottaa avaimet kokonaan pois. Veikkauksia.
Tuli mieleen,kun se vikavalo tarkoittanee polttoainepuolen vikaa kaiketi ja tankissa on melkein puolet jäljellä, että voisiko nuo vaivat viitata vaan perinteiseen jäätymiseen? Kun kerran lämpö auttaa, mitään ei vuoda ulos, ja naftasuodatinkin näyttää jotenkin minusta vanhalta. En siis ole varma koska on vaihdettu, väitetään että 40 tkm sitten. Suodin on MB orkkis ja letku kiinni puristetulla klemmarilla.........eikait se piru ole ihan tehdasasennettua mallia vielä

W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Ainakin se on mallia mikä kannatta (kun kerran sen kunnosta ei ole tietoa)Woodland kirjoitti:Päivityksiä.
Nyt ulkoilma noin 6-9 pakkasella. Laitoin 10Kw rakennuslämmittimen nokalle huppuun ja kuumailmapuhaltimella lämmittelin pa puolen komponentit, noin kolme tuntia lämmitystä. Pitkien yritysten jälkeen kone pamahti käymään, käy hiukan ontuen ja keltainen moottorin vikavalo palaa. Monitoiminäytölle ei tule viestejä. Sain Mesen talliin lämmittelemään ja laitoin sen rakennuslämppärin vielä avittamaan että saisi olla tosi lämpimässä välillä. Kun äsken laiton kokeeksi virrat päälle niin konehuoneesta kuuluu viheltävä ääni,ihan kun painetta vuotaisi ulos jostain tai sitten joku solenoidi tms. Ääni Loppuu vasta kun ottaa avaimet kokonaan pois. Veikkauksia.
Tuli mieleen,kun se vikavalo tarkoittanee polttoainepuolen vikaa kaiketi ja tankissa on melkein puolet jäljellä, että voisiko nuo vaivat viitata vaan perinteiseen jäätymiseen? Kun kerran lämpö auttaa, mitään ei vuoda ulos, ja naftasuodatinkin näyttää jotenkin minusta vanhalta. En siis ole varma koska on vaihdettu, väitetään että 40 tkm sitten. Suodin on MB orkkis ja letku kiinni puristetulla klemmarilla.........eikait se piru ole ihan tehdasasennettua mallia vielä
Lämpö vaikutta myös esim paluupuolen vuotoa vähentävästi
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
No niin,vaihdoin aluksi naftasuodattimen. Ihmetystä herätti se, että kummassakaan letkussa ei ollut painetta eikä naftaa tullut ulos pisaraakaan eli suodatin oli melko vajaa. Sieltä tuli polttoainetta kaatamalla ehkä pari desiä. Pitäisi kait suodatin olla täynnä aina ja pieni paine jo siinäkin putkessa. Eli onko vika sitten jo ennen suodatinta, onko tankissa vielä sähköinen siirtopumppu mekaanisen nostopumpun lisäksi.? Käymään en vielä kokeillut.
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Paljos sulla on tankissa löpöä? Tankissa pitäisi olla se tasauspumppu ja jos se on epäkunnossa niin voi tulla tollasta oiretta vajaalla tankilla.
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Ehkä aavistus vajaa puolitankkia näyttää mittari.
Tuskin vaikuttaa mihinkään, mutta autossa on siis tehdasasennettu Webasto joka toimi kokoajan normaalisti jos vaan sähkö riitti. Sillä on kait vielä oma pumppunsa jossain.
Tuskin vaikuttaa mihinkään, mutta autossa on siis tehdasasennettu Webasto joka toimi kokoajan normaalisti jos vaan sähkö riitti. Sillä on kait vielä oma pumppunsa jossain.
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Helpoin keino alottaa selvittelyt on laittaa lisää ainetta tankkiin ja koittaa sitten uudelleen.
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Toivotaan ettei mene liikaa jankkaamisen puolelle mutta:Onko siis tankissa sähköisen tasauspumpun lisäksi vielä sähköinen siirtopumppu?Auto siis tarkasti W203 C270Cdi ja rekisteröity 10.2004 Euroopassa.
Ja jos on em pumppu niin minkä sulakkeen/releen takana se on>voihan vika olla ettei saa säähköä.
Ja jos on em pumppu niin minkä sulakkeen/releen takana se on>voihan vika olla ettei saa säähköä.
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
2003 uudistuksen jälkeen pitäis olla siirtopumppu tankissa. Sulakkeista ei hajua.Woodland kirjoitti:Toivotaan ettei mene liikaa jankkaamisen puolelle mutta:Onko siis tankissa sähköisen tasauspumpun lisäksi vielä sähköinen siirtopumppu?Auto siis tarkasti W203 C270Cdi ja rekisteröity 10.2004 Euroopassa.
Ja jos on em pumppu niin minkä sulakkeen/releen takana se on>voihan vika olla ettei saa säähköä.
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Katos vielä nämä ketjut :
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=80484
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=112395
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=80484
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=112395
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Kaadoin 20 litraa naftaa tankkiin ja uusin suodattimen. Ensimmäonen käynnistys pitkä koska viltteri tyhjä mutta sitten ok. Lämpimästä tallista ok ja nyt pihalta kylmänä. Startti pyörii 2...3 sekkaa mutta se kait kuuluu asiaan näissä. Nyt kun saisi jollain testerillä todettua mitkä pumput on tankissa mykkiä.
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Jos aineen lisäys tankkin autoi niin tankin puolikaiten välinen tasus systeemi on monesti rikkiWoodland kirjoitti:Kaadoin 20 litraa naftaa tankkiin ja uusin suodattimen. Ensimmäonen käynnistys pitkä koska viltteri tyhjä mutta sitten ok. Lämpimästä tallista ok ja nyt pihalta kylmänä. Startti pyörii 2...3 sekkaa mutta se kait kuuluu asiaan näissä. Nyt kun saisi jollain testerillä todettua mitkä pumput on tankissa mykkiä.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Eikös se tatsaussysteemi perustunu ennemmin venturi-ilmiöön, ja usein menee rikki? Paluuvirtaus 'imee' mukanaan virtauksen toiselle puolelle jne.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Ongelmat palasivat, käyntiin vaan sahaamalla. Nyt lämpimästä tallistakin jo sahauttaa jonkun aikaa.
W203 C270 CDI Avantgarde Sport AMG-Styling
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Ilmavaivoja.Woodland kirjoitti:Ongelmat palasivat, käyntiin vaan sahaamalla. Nyt lämpimästä tallistakin jo sahauttaa jonkun aikaa.
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Voipi hyvinkin olla.Unique387 kirjoitti:Ilmavaivoja.Woodland kirjoitti:Ongelmat palasivat, käyntiin vaan sahaamalla. Nyt lämpimästä tallistakin jo sahauttaa jonkun aikaa.
Vuotaako jostain Dieseliä? Omassa oli pumpun kupeet märkinä kun rupes startit pitenemään. O-renkaat vaihtamalla korjaantui. O-renkaista löytyy runsaasti tarinaa hakua käyttämällä.
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Jos auto vaatii pitkän startin että suostuu lähtemään käymään (käy kuitenkin hyvin kun vaan saa käymään ) niin veikkaan että on jossain suuttimessa paljon ohivuotoa. Kannattaa mitata ne ohivuodot kylmästä moottorista.Woodland kirjoitti:Ongelmat palasivat, käyntiin vaan sahaamalla. Nyt lämpimästä tallistakin jo sahauttaa jonkun aikaa.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W203 270cdi 05 ei käy enää ollenkaan
Tarkastele suutimien paluu puolen vuodotWoodland kirjoitti:Ongelmat palasivat, käyntiin vaan sahaamalla. Nyt lämpimästä tallistakin jo sahauttaa jonkun aikaa.
Kuvaliset ohjeet löytyy ainakin tuolta mese fi
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
