mites lujia nuo cdi kanget oikeasti on esim 606 turbon kankiin verrattuna? tuntuu jotkut niitä niin kovin ylistävän, itellä kaks cdi konetta purettuna ja yks riisuttu om601 joita olis kytö alkaa risteyttämään

ainakin cdi kanget on paksut kun mitkäkin mutta miten on kestävyys? alapäähän nuissa kangissa on hieman hennompi mutta eipä rasitukselle joudukkaan mikäli laakerit ei hirtä? eli kokoonpano ois seuraava: lohko 601, männät 602/603 turbosta, ruutat haettu marmoritiskiltä cdi:n ruuttina, kanget cdi, laakerit cdi, öljypumppu turbo cdi:stä, eli melkein kaikki paitsi lohko ja kampura cdi pataa, kansi pahvi tulee kuplavolkkarin 88mm irtoliekki renkailla, mitään järkeähän tälläisessä ei olekkaan mutta tarviiko kaikessa ollakkaan?

saa antaa hyviä vinkkejä