cdi:n kanget
cdi:n kanget
mites lujia nuo cdi kanget oikeasti on esim 606 turbon kankiin verrattuna? tuntuu jotkut niitä niin kovin ylistävän, itellä kaks cdi konetta purettuna ja yks riisuttu om601 joita olis kytö alkaa risteyttämään
ainakin cdi kanget on paksut kun mitkäkin mutta miten on kestävyys? alapäähän nuissa kangissa on hieman hennompi mutta eipä rasitukselle joudukkaan mikäli laakerit ei hirtä? eli kokoonpano ois seuraava: lohko 601, männät 602/603 turbosta, ruutat haettu marmoritiskiltä cdi:n ruuttina, kanget cdi, laakerit cdi, öljypumppu turbo cdi:stä, eli melkein kaikki paitsi lohko ja kampura cdi pataa, kansi pahvi tulee kuplavolkkarin 88mm irtoliekki renkailla, mitään järkeähän tälläisessä ei olekkaan mutta tarviiko kaikessa ollakkaan?
saa antaa hyviä vinkkejä
sprinter 316cdi (käyttis/lauluauto)
200 turbo dee (om601)
w115 240d -74
200 turbo dee (om601)
w115 240d -74
Re: cdi:n kanget
kyllähän nuo tuntuu vääntöä kestävän. mitä nyt noita muiden ihmisten normaaleita cdi moottoreita ihmetellyt, niin kovasti on moottorissa vääntöä ja vielä alarekisteristä alkaen. melkein sanoisin, että kyllä ne CDI:n veivit kestää aika paljon.
mutta eikös niissä ollut jotain mittaeroa om60X:n veiviin? jotain eroa niissä oli, inansa lyhyempi tms. en muista. no, mittaile sinä, kun sulla niitä moottoreita siellä on, mistä mitata.
mutta eikös niissä ollut jotain mittaeroa om60X:n veiviin? jotain eroa niissä oli, inansa lyhyempi tms. en muista. no, mittaile sinä, kun sulla niitä moottoreita siellä on, mistä mitata.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: cdi:n kanget
äkkisestään tönärillä katottuna näyttäs että cdi:n kanki ois ollu 0,5mm pitempi 
sprinter 316cdi (käyttis/lauluauto)
200 turbo dee (om601)
w115 240d -74
200 turbo dee (om601)
w115 240d -74



