cdi:n kanget

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
_miksu_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Su 26.01.2014 21:26
Paikkakunta: pohjois-savo

cdi:n kanget

Viesti Kirjoittaja _miksu_ »

mites lujia nuo cdi kanget oikeasti on esim 606 turbon kankiin verrattuna? tuntuu jotkut niitä niin kovin ylistävän, itellä kaks cdi konetta purettuna ja yks riisuttu om601 joita olis kytö alkaa risteyttämään :D ainakin cdi kanget on paksut kun mitkäkin mutta miten on kestävyys? alapäähän nuissa kangissa on hieman hennompi mutta eipä rasitukselle joudukkaan mikäli laakerit ei hirtä? eli kokoonpano ois seuraava: lohko 601, männät 602/603 turbosta, ruutat haettu marmoritiskiltä cdi:n ruuttina, kanget cdi, laakerit cdi, öljypumppu turbo cdi:stä, eli melkein kaikki paitsi lohko ja kampura cdi pataa, kansi pahvi tulee kuplavolkkarin 88mm irtoliekki renkailla, mitään järkeähän tälläisessä ei olekkaan mutta tarviiko kaikessa ollakkaan? :D saa antaa hyviä vinkkejä
sprinter 316cdi (käyttis/lauluauto)
200 turbo dee (om601)
w115 240d -74
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: cdi:n kanget

Viesti Kirjoittaja pera8x »

kyllähän nuo tuntuu vääntöä kestävän. mitä nyt noita muiden ihmisten normaaleita cdi moottoreita ihmetellyt, niin kovasti on moottorissa vääntöä ja vielä alarekisteristä alkaen. melkein sanoisin, että kyllä ne CDI:n veivit kestää aika paljon.

mutta eikös niissä ollut jotain mittaeroa om60X:n veiviin? jotain eroa niissä oli, inansa lyhyempi tms. en muista. no, mittaile sinä, kun sulla niitä moottoreita siellä on, mistä mitata. :D
W201 250DT 20V
w201 190E
_miksu_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Su 26.01.2014 21:26
Paikkakunta: pohjois-savo

Re: cdi:n kanget

Viesti Kirjoittaja _miksu_ »

äkkisestään tönärillä katottuna näyttäs että cdi:n kanki ois ollu 0,5mm pitempi :)
sprinter 316cdi (käyttis/lauluauto)
200 turbo dee (om601)
w115 240d -74
Vastaa Viestiin