
Laitatko auton kasaan ennen moottorin virittelyä?
Kardaaniveto kirjoitti:Tätä projektia on kyllä ollut ilo seurata, hommat tehdään kunnolla ja huolellisesti sekä juttuja on monipuolisesti.![]()
Laitatko auton kasaan ennen moottorin virittelyä?
Ilmaister kirjoitti:Nokat on peräisin c36 amg'stä. Eli ohjelman hyödyntäminen ei käy vanhasta autosta tässä tapauksessa.MouTine kirjoitti:Missä autossa ja millä ohjelmalla nuo AMG nokat sitten on olleet? Voisko sellasta hyödyntää?
tahtoomersun kirjoitti:Virityshän on sitten onnistunut, jos teho ei laske yli 10% No onhan tuossa varaa.....
Ja mun muistin mukaan se oli ... kun teho laskee 15%Ilmaister kirjoitti:tahtoomersun kirjoitti:Virityshän on sitten onnistunut, jos teho ei laske yli 10% No onhan tuossa varaa.....
Heetkoonen. Eikös se ollu 15%? Kympillä saattaa tehä tiukkaa..
slk203k kirjoitti:Voi olla mutta nykyaikana hyvin harvinaista.
Mika.T kirjoitti:Ei sinne kuulu kuin liima.
Se alareunan kumitiivistekkin kannattaa liimata kiinni jotta tulee varmasti tiiviiksi. Samoten tuo kansien välille tuleva "tunneli"
Kyllä on kattoluukulle vielä käyttöä, kesällä pitäisi hierasta se w126 SEL 500 museokuntoiseksi.tango kirjoitti:Siistii toimintaa.
Ps. Kattoluukku olis jo irti, mikäli vielä käyttöä.
Ok. Pidetään tallessa.Ilmaister kirjoitti:Kyllä on kattoluukulle vielä käyttöä, kesällä pitäisi hierasta se w126 SEL 500 museokuntoiseksi.tango kirjoitti:Siistii toimintaa.
Ps. Kattoluukku olis jo irti, mikäli vielä käyttöä.![]()