ja moottorina tietenki om617 ahdettuna
mw pumppuun 10mm elementit
mw pumppuun 10mm elementit
näistähän foorumilla jo juttua ollu aiemminki, mutta mahtaako kellään olla tällästä pumppua käytös tällä hetkella? itellä -74 mallin w115 ja tarvis saada ruokapuoli kuntoon. Ulkomailla vissiin laitettu bosch-osanumerolla: 1 418 415 019 elementtejä. Kuinkahan isolla työllä noi saa sovitettua ja mitenhän saa säätöihin.. 
ja moottorina tietenki om617 ahdettuna
ja moottorina tietenki om617 ahdettuna
w115 300d turbo
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2
entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2
entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
Re: mw pumppuun 10mm elementit
eikö kellään oo tietoa/kokemusta näistä elementeistä?
w115 300d turbo
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2
entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2
entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
Re: mw pumppuun 10mm elementit
Ei toimi tyhjäkäynti 10mm. Om617 se 8mm on enemmä ku tarpeeks.
Re: mw pumppuun 10mm elementit
Suosiolla laitat 7mm pumpun, nykyaikaisella seiskallakin tulee jo tod.näk liikaa tuolle moottorille.
-W210 320cdi -01, 359
-S124 300TDT -91, 744 Brilliant Silver
------
Entiset:
-S202 250TDT -98, 744
-W123 200D Taxi -84, 803
-W124 200D Taxi -87, 623
-S124 300TDT -91, 744 Brilliant Silver
------
Entiset:
-S202 250TDT -98, 744
-W123 200D Taxi -84, 803
-W124 200D Taxi -87, 623
Re: mw pumppuun 10mm elementit
MW:henSamppa.S kirjoitti:Suosiolla laitat 7mm pumpun, nykyaikaisella seiskallakin tulee jo tod.näk liikaa tuolle moottorille.
Kannattaa se MW korvata vaparin pumpulla. On huomattavasti halvempi rakentaa.
Joskus männä vuosina jouduin ostamaan MW:hen uudet elementit. Muistaakseni 250€/ kpl maksoivat. Pirun suolaisen hintaset olivat.
Tosiaan niinkuin edellä mainittu, tulee OM617:ssa ongelmia tyhjäkäynnin kanssa, jos laittaa 10 mm elementit.
MW:n elemenitittä on se helix sen muotonen... Jostkut oikein räätälöidyt elementit, niin vois jopa onnistua... Kalliiksi vaan tulee.
Re: mw pumppuun 10mm elementit
juu, elementit näyttää maksavan, tingattunaki lähellä 300e/kpl.
hyllystä löytyy pariki ite tehtyä ja säädeltyä 7mm M-pumppua joilla kummallaki irrotettu ~300hp om617 motista, oli tarkotuksena kokeilla välillä jotain erilaista ku korinaki w115. Hintaa vaan tulee sen verran että 7mm mennään ainaki tällä erää. Syksyllä jos motti ehjä nii miettiä pumpun päivitystä..
hyllystä löytyy pariki ite tehtyä ja säädeltyä 7mm M-pumppua joilla kummallaki irrotettu ~300hp om617 motista, oli tarkotuksena kokeilla välillä jotain erilaista ku korinaki w115. Hintaa vaan tulee sen verran että 7mm mennään ainaki tällä erää. Syksyllä jos motti ehjä nii miettiä pumpun päivitystä..
w115 300d turbo
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2
entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2
entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
Re: mw pumppuun 10mm elementit
nonni. alkas oleen mersu pumppua vaille valmis, mw on jo heitetty mäelle ja m pumppua sovitellaan. pumpun akselia ainaki joutuu lyhentään ja öljyntuloa ilmeisesti rajottaan?
w115 300d turbo
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2
entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2
entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d




