mw pumppuun 10mm elementit

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
nakuleka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 13.10.2009 15:11
Paikkakunta: Ikaalinen

mw pumppuun 10mm elementit

Viesti Kirjoittaja nakuleka »

näistähän foorumilla jo juttua ollu aiemminki, mutta mahtaako kellään olla tällästä pumppua käytös tällä hetkella? itellä -74 mallin w115 ja tarvis saada ruokapuoli kuntoon. Ulkomailla vissiin laitettu bosch-osanumerolla: 1 418 415 019 elementtejä. Kuinkahan isolla työllä noi saa sovitettua ja mitenhän saa säätöihin.. :roll:
ja moottorina tietenki om617 ahdettuna :P
w115 300d turbo
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2


entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
nakuleka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 13.10.2009 15:11
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: mw pumppuun 10mm elementit

Viesti Kirjoittaja nakuleka »

eikö kellään oo tietoa/kokemusta näistä elementeistä?
w115 300d turbo
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2


entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
Tumah
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ti 11.03.2014 10:10

Re: mw pumppuun 10mm elementit

Viesti Kirjoittaja Tumah »

Ei toimi tyhjäkäynti 10mm. Om617 se 8mm on enemmä ku tarpeeks.
Samppa.S
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Su 09.12.2012 19:31
Paikkakunta: Helsinki/Raahe

Re: mw pumppuun 10mm elementit

Viesti Kirjoittaja Samppa.S »

Suosiolla laitat 7mm pumpun, nykyaikaisella seiskallakin tulee jo tod.näk liikaa tuolle moottorille.
-W210 320cdi -01, 359
-S124 300TDT -91, 744 Brilliant Silver
------
Entiset:
-S202 250TDT -98, 744
-W123 200D Taxi -84, 803
-W124 200D Taxi -87, 623
Avatar
Junnu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ma 10.11.2003 21:30
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: mw pumppuun 10mm elementit

Viesti Kirjoittaja Junnu »

Samppa.S kirjoitti:Suosiolla laitat 7mm pumpun, nykyaikaisella seiskallakin tulee jo tod.näk liikaa tuolle moottorille.
MW:hen :?: :?: :?:

Kannattaa se MW korvata vaparin pumpulla. On huomattavasti halvempi rakentaa.
Joskus männä vuosina jouduin ostamaan MW:hen uudet elementit. Muistaakseni 250€/ kpl maksoivat. Pirun suolaisen hintaset olivat.

Tosiaan niinkuin edellä mainittu, tulee OM617:ssa ongelmia tyhjäkäynnin kanssa, jos laittaa 10 mm elementit.
MW:n elemenitittä on se helix sen muotonen... Jostkut oikein räätälöidyt elementit, niin vois jopa onnistua... Kalliiksi vaan tulee.
nakuleka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 13.10.2009 15:11
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: mw pumppuun 10mm elementit

Viesti Kirjoittaja nakuleka »

juu, elementit näyttää maksavan, tingattunaki lähellä 300e/kpl.

hyllystä löytyy pariki ite tehtyä ja säädeltyä 7mm M-pumppua joilla kummallaki irrotettu ~300hp om617 motista, oli tarkotuksena kokeilla välillä jotain erilaista ku korinaki w115. Hintaa vaan tulee sen verran että 7mm mennään ainaki tällä erää. Syksyllä jos motti ehjä nii miettiä pumpun päivitystä..
w115 300d turbo
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2


entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
nakuleka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 13.10.2009 15:11
Paikkakunta: Ikaalinen

Re: mw pumppuun 10mm elementit

Viesti Kirjoittaja nakuleka »

nonni. alkas oleen mersu pumppua vaille valmis, mw on jo heitetty mäelle ja m pumppua sovitellaan. pumpun akselia ainaki joutuu lyhentään ja öljyntuloa ilmeisesti rajottaan?
w115 300d turbo
W210 200cdi
w123 300tdt
w123 300td x2
w124 200d x2


entiset:
w210 300dt
w210 220cdi
W210 220d
w123 300tdt om 617a 341hp/535nm
w124 300tdt
w124 250d
Vastaa Viestiin