Saa poistaa

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mäyski
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 26.10.2012 13:07
Paikkakunta: Satakunta

Saa poistaa

Viesti Kirjoittaja Mäyski »

:idea: :idea:
Viimeksi muokannut Mäyski, Ke 12.11.2014 07:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Mäyski
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 26.10.2012 13:07
Paikkakunta: Satakunta

Re: Mäyskin w123

Viesti Kirjoittaja Mäyski »

:idea: :idea:
Viimeksi muokannut Mäyski, Ke 12.11.2014 07:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
saquzi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: La 16.02.2013 22:43

Re: Mäyskin w123

Viesti Kirjoittaja saquzi »

Laitoin sulle yv:tä tuosta koneesta :)

Mikä kone tarkoitus laittaa keulille?
Avatar
Mäyski
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 26.10.2012 13:07
Paikkakunta: Satakunta

Re: Mäyskin w123

Viesti Kirjoittaja Mäyski »

Vastattu yv.llä!

OM603/OM606 ollaan vähän mietitty.. Osaakos joku heittää lonkalta että tarviikohan tollaseen autoon isompia jarruja jos heitettäs tommonen halko sinne?
Näistä kun kuulee aina erilaisia variaatioita.. Itellä oli aikoinaan w124 300TDT ja siittä penkkipaperit oli muistaakseni jtn 400hp luokkaa ja oli ihan omat jarrut.. Siinä mielessä kyselen kun pitäs uudet satulat, levyt ja palat tohon tilata. Mutta melkeimpä samat tehothan tuossa 603 ja nykysessä bensakoneessa on, että sen puolestahan menis alkuperäisetkin?
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Re: Mäyskin w123

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

Mäyski kirjoitti: OM603/OM606 ollaan vähän mietitty.. Osaakos joku heittää lonkalta että tarviikohan tollaseen autoon isompia jarruja jos heitettäs tommonen halko sinne?
Näistä kun kuulee aina erilaisia variaatioita.. Itellä oli aikoinaan w124 300TDT ja siittä penkkipaperit oli muistaakseni jtn 400hp luokkaa ja oli ihan omat jarrut.. Siinä mielessä kyselen kun pitäs uudet satulat, levyt ja palat tohon tilata. Mutta melkeimpä samat tehothan tuossa 603 ja nykysessä bensakoneessa on, että sen puolestahan menis alkuperäisetkin?
Tuskin niillä 400hp penkkilapuilla on tuota w124 muutoskatsastettu.

Pitäisi onnistua 603/606 muutoskatsastaminen ihan omilla jarruilla. Jos vertaa esim. tuohon W123 280TC. Eikös 280TC:ssä n.180hv? Samat jarrut kaikissa w123 malleissa muistaakseni, korjatkaa jos väärässä :thumbup:
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Re: Mäyskin w123

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Kaikissa W123 malleissa on samat jarrut 55hv 200D:stä aina 185hv 280E malliin. Samoin vakaajat ym alustan osat on samoja jos on sedani kori. Isommat etujarrut saa W126 ässästä jos kuitenkin haluaa isompiin päivittää jota suosittelen kyllä lämpmästi jos haluaa joskus ajaa vähän kovempaa.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
Mäyski
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 26.10.2012 13:07
Paikkakunta: Satakunta

Re: Mäyskin w123

Viesti Kirjoittaja Mäyski »

:idea: :idea:
Vastaa Viestiin