OM603/OM606 ollaan vähän mietitty.. Osaakos joku heittää lonkalta että tarviikohan tollaseen autoon isompia jarruja jos heitettäs tommonen halko sinne?
Näistä kun kuulee aina erilaisia variaatioita.. Itellä oli aikoinaan w124 300TDT ja siittä penkkipaperit oli muistaakseni jtn 400hp luokkaa ja oli ihan omat jarrut.. Siinä mielessä kyselen kun pitäs uudet satulat, levyt ja palat tohon tilata. Mutta melkeimpä samat tehothan tuossa 603 ja nykysessä bensakoneessa on, että sen puolestahan menis alkuperäisetkin?
Mäyski kirjoitti:
OM603/OM606 ollaan vähän mietitty.. Osaakos joku heittää lonkalta että tarviikohan tollaseen autoon isompia jarruja jos heitettäs tommonen halko sinne?
Näistä kun kuulee aina erilaisia variaatioita.. Itellä oli aikoinaan w124 300TDT ja siittä penkkipaperit oli muistaakseni jtn 400hp luokkaa ja oli ihan omat jarrut.. Siinä mielessä kyselen kun pitäs uudet satulat, levyt ja palat tohon tilata. Mutta melkeimpä samat tehothan tuossa 603 ja nykysessä bensakoneessa on, että sen puolestahan menis alkuperäisetkin?
Tuskin niillä 400hp penkkilapuilla on tuota w124 muutoskatsastettu.
Pitäisi onnistua 603/606 muutoskatsastaminen ihan omilla jarruilla. Jos vertaa esim. tuohon W123 280TC. Eikös 280TC:ssä n.180hv? Samat jarrut kaikissa w123 malleissa muistaakseni, korjatkaa jos väärässä
Kaikissa W123 malleissa on samat jarrut 55hv 200D:stä aina 185hv 280E malliin. Samoin vakaajat ym alustan osat on samoja jos on sedani kori. Isommat etujarrut saa W126 ässästä jos kuitenkin haluaa isompiin päivittää jota suosittelen kyllä lämpmästi jos haluaa joskus ajaa vähän kovempaa.