Nojoo ei meikällekkään tule/tullu ekana räjähtävät lähdöt mieleen ku kyydissä olen ollutnapa kirjoitti:räjähtävä suorituskyky on näköjään aika henkilökohtainen kokemus![]()
no, kyllähän kunnossa oleva kasi (myös ne 400E ja 420E mallit) vie w124 koppaista varmaan ihan kiitettävästi, mutta tuskin se siitä mitään rakettia tekee![]()
124:nen kasin koneella?
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Eikä 6.3 tarjoa sekään ihan räjähtävää vaan se jotenkin linkoaa tuota koppaa huomaamatta laittomiin nopeuksiin.
Mutta E420 on selvästi kierroskone, siellä tuntuu ihan kuin sellainen turbopotku kun kone alkaa päästä alueelle, uskon että Timo tarkoitti juuri tätä. Kyllä sen huomaa kun jouhevuus vaihtuu selvään eteenpäin vievään voimaan
.
Mutta E420 on selvästi kierroskone, siellä tuntuu ihan kuin sellainen turbopotku kun kone alkaa päästä alueelle, uskon että Timo tarkoitti juuri tätä. Kyllä sen huomaa kun jouhevuus vaihtuu selvään eteenpäin vievään voimaan
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Voiman tunnetta saa, kun siirtää vaihdevivun asentoon "2" ja painaa
sitten kaasua.
Itse en käytä kuin alukuperäisiä tai samaa laatua olevia osia ja
124:ssa (E) ne ovat yleensä selvästi halvempia kuin S-sarjassa.
Kyllä se 320 hyvä on, mutta jos kilometrejä ei tule kovin paljon
vuodessa niin itse ottaisin sen kasin koneen. E500 voi tulla jopa
halvemmaksi kuin E400 sikäli, että sen arvo tulee nousemaan
vanhana. Riippuu kauanko pitää autoa ja millä rahalla sen ostaa ja
paljonko ajaa. Käyttöautoksi sopii pieni moottori ja harrasteeksi iso.
sitten kaasua.
Itse en käytä kuin alukuperäisiä tai samaa laatua olevia osia ja
124:ssa (E) ne ovat yleensä selvästi halvempia kuin S-sarjassa.
Kyllä se 320 hyvä on, mutta jos kilometrejä ei tule kovin paljon
vuodessa niin itse ottaisin sen kasin koneen. E500 voi tulla jopa
halvemmaksi kuin E400 sikäli, että sen arvo tulee nousemaan
vanhana. Riippuu kauanko pitää autoa ja millä rahalla sen ostaa ja
paljonko ajaa. Käyttöautoksi sopii pieni moottori ja harrasteeksi iso.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006




