W126 260SE-automaattivaihteiston korjaus.
Hyvä jos onnistui, congrats!
Tuolla ajomäärällä olisi jo luonteensa kait näyttänyt... kaveri remppasi aikoinaan minulle volvon BW-35:n ja heti eka kilometreillä alkoi rutisemaan, joku palikka olikin halki mikä jouduttiin sitten uusimaan.
Tuolla ajomäärällä olisi jo luonteensa kait näyttänyt... kaveri remppasi aikoinaan minulle volvon BW-35:n ja heti eka kilometreillä alkoi rutisemaan, joku palikka olikin halki mikä jouduttiin sitten uusimaan.
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Summa summarum:
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun dokumentoin tänne jonkun yksittäisen mutterinvääntösavottani.
Olen itse automaattivaihteistojen sielunelämää opiskellut ensimmäisen kerran jo ennen ajokortti-ikää, ja penkonut läpi fordin ja moparin askeja, sekä katsellut yhden 722.3:n ja 722.4:n sisälle ja kasannutkin ne. Jakanut teoreettistä tietoutta ja toimintaselostusta, jotta ongelmat olisi selvinneet toisillekin.
Ajattelin, että tulevaisuudessa voisi toisillekin noita tehdä pientä korvausta vastaan.
Kuitenkin noihin erikoistyökaluihin on jo jonkinverran tullut satsattua...
Ja tämä kuvien kerjääminen, ja se - vaikka niitä sitten asiakseen lähti ottamaan kun kerran pyydettiin - että sai sitten kahdesta eri topicista tämän lisäksi lukea akkamaista marmatusta ja nulikaksi nimittelyä, teki ainankin minussa sen päätöksen että enää en kertoile omista rakenteluistani yhtään mitään tällä foorumilla.
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun dokumentoin tänne jonkun yksittäisen mutterinvääntösavottani.
Olen itse automaattivaihteistojen sielunelämää opiskellut ensimmäisen kerran jo ennen ajokortti-ikää, ja penkonut läpi fordin ja moparin askeja, sekä katsellut yhden 722.3:n ja 722.4:n sisälle ja kasannutkin ne. Jakanut teoreettistä tietoutta ja toimintaselostusta, jotta ongelmat olisi selvinneet toisillekin.
Ajattelin, että tulevaisuudessa voisi toisillekin noita tehdä pientä korvausta vastaan.
Kuitenkin noihin erikoistyökaluihin on jo jonkinverran tullut satsattua...
Ja tämä kuvien kerjääminen, ja se - vaikka niitä sitten asiakseen lähti ottamaan kun kerran pyydettiin - että sai sitten kahdesta eri topicista tämän lisäksi lukea akkamaista marmatusta ja nulikaksi nimittelyä, teki ainankin minussa sen päätöksen että enää en kertoile omista rakenteluistani yhtään mitään tällä foorumilla.
Viimeksi muokannut Mesedesi, Ke 02.06.2010 03:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
voihan niitä kuvia pyytää... teet niin kuin itse parhaaksi näet, ikinä kun et kuitenkaan voi kaikkia miellyttää 
minä laitan välillä kuvia, vaikka kukaan ei pyydäkkään ja tuskin edes lukee mun juttuja, jos taas mulla ei ole kuvia, en niitä laita vaikka kuinka kyseltäis, kun ei ole, niin ei ole ja sillä siisti...

minä laitan välillä kuvia, vaikka kukaan ei pyydäkkään ja tuskin edes lukee mun juttuja, jos taas mulla ei ole kuvia, en niitä laita vaikka kuinka kyseltäis, kun ei ole, niin ei ole ja sillä siisti...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5746
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
älä sää ny heitä kirvestä kaivoonMesedesi kirjoitti:Summa summarum:
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun dokumentoin tänne jonkun yksittäisen mutterinvääntösavottani.
Olen itse automaattivaihteistojen sielunelämää opiskellut ensimmäisen kerran jo ennen ajokortti-ikää, ja penkonut läpi fordin ja moparin askeja, sekä katsellut yhden 722.3:n ja 722.4:n sisälle ja kasannutkin ne. Jakanut teoreettistä tietoutta ja toimintaselostusta, jotta ongelmat olisi selvinneet toisillekin.
Ajattelin, että tulevaisuudessa voisi toisillekin noita tehdä pientä korvausta vastaan.
Kuitenkin noihin erikoistyökaluihin on jo jonkinverran tullut satsattua...
Ja tämä kuvien kerjääminen, ja se - vaikka niitä sitten asiakseen lähti ottamaan kun kerran pyydettiin - että sai sitten kahdesta eri topicista tämän lisäksi lukea akkamaista marmatusta ja nulikaksi nimittelyä, teki ainankin minussa sen päätöksen että enää en kertoile omista rakenteluistani yhtään mitään tällä foorumilla.


olispa se kiva nähä millasia ne lootan erikois työkalut ovat, mutta eihän siihen tälläsen konfligin jälkeen ole mitään mahollisuutta

noo, ittehän sen olen munannu, mutta ei se mittään

näillä mennään mitä nyt sattuu ollee

kaikesta huolimatta, toivottavasti aski pellaa hyvin

mullon pelkkiä romuja vaan