Hmm.. Jälleen tullut mielipiteitä laidasta toiseen laitaan... niin lopputulos ei taida olla huono ihan sama kumman nyt päättä laittaa kuhan nyt viikonloppuna katsoo kuinka tuo muovihitsaus onnistus kahesta puskurista tai sit jos tulee nyt saatua hyvä tarjous tommosesta amg puskurista niin se ei ole pois sulettu itseä vähä kiehtoisi kuitenkin enempi toi amg ehkä...
Muistaa runoilla lyhyesti jotain... Kaaret tuli mankeloituu edestä vaakavekit pystyyn ja n.20mm pulleutta lisää sit takaa kevyesti vaan 5mm otin ulospäin mitä ollu ees tarkotus alunperin mut tulipahan senkin laitteen käyttöä opeteltua. Samalla tuli tsiikailtuu jousen koroke kumit ja niissä onneks oli useempi nystyrä kun yks eli ainakin 10-15mm saa viellä niillä passailtua alaspäin. Ja hajonneen peilirungon tilalle raptekki toimitti ehjän mutta peilien moottorien tekniikassa on huimia eroja näköjään niin nekin piti venkslata vanhasta uuteen.. mutta jotain kuvatusta ja kyselyjä tuottanut vanneasiakin nyt vähä valostuu lisää
ASIAA. minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24 sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#.
Jumantsuikka ku on komeat vanteet! Tämä, Pasin ja Leinosen projektit pitää väyryskuumeen sopivalla tasolla. Pari lisää niin olis pakko ostaa taas itsellekin väykky.
ASIAA. minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24 sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#.
Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäin jep itelläkin tos tallivanteina takana coupen jotkut 15" originellit niin niilläkin on se 10cm kaareen matkaa..
ssuvik kirjoitti:Jumantsuikka ku on komeat vanteet! Tämä, Pasin ja Leinosen projektit pitää väyryskuumeen sopivalla tasolla. Pari lisää niin olis pakko ostaa taas itsellekin väykky.
Joo osittain riskil tuli hommattuu noi heti kun kaveri pisti linkin noista et käykö ne ees tohon mut kyl kun livenä näki ne niin tieskyl et ne tulee käymään ja omasta mielestä vertinit hävis 100-0 noille
ASIAA. minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24 sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#.
Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäin jep itelläkin tos tallivanteina takana coupen jotkut 15" originellit niin niilläkin on se 10cm kaareen matkaa..
jep. pitäs sisäloksuun saada kolme sentin soiro. nyt ainaskin ilma kiertää jos ei muuta.
ASIAA. minulla on etu 8,5x20#et29 ja taka 10,5x20#et24 sai siinä vähän kaarimankelilla reenata. senverran ronskimmin takakaaria kun mankeloin .niin koko kylki pullahti ulospäin. onnex ei vekkejä tullut. nyt näyttää talvikiekot naurettavan kokosilta 18#.
Niin joo tuumaa korkeemmat viel mut et sul kuitenkin 1.5cm sisempänä. Tuliko rakoo sisälokain ja pellin väliin kun itel ainakin nuo vuosia painuneet sisälokarit levinneet enää pellin mukana niin pitäneen uudet hankkia tai tehä kiinnitysruuvien kohtaan railot niin saa siirrettyy niitäkin ulospäin jep itelläkin tos tallivanteina takana coupen jotkut 15" originellit niin niilläkin on se 10cm kaareen matkaa..
jep. pitäs sisäloksuun saada kolme sentin soiro. nyt ainaskin ilma kiertää jos ei muuta.
Joo no tutulta kuullostaa eihän noi sisäloksut tainu uudet olla kun 24€ kpl jos itelle ainakin niissä riittäs täytettä..
Kyseinen härpäke tulikin tilattua ja viikonloppuna kun sitä pääsi sovittelemaan niin ei saanu kyllä millään omaan silmään istumaan oikein molemmilta puolilta heitti mitat kunnolla yläosan suhteen muuten puskuri oli laadukkaasti toteutettu Ei siinä yhden illan muokkauluilla ja sovituksilla puskurin pitäisi istua niin että se olisi aina siihen kuulunut
Jotain kohokohtia ja viimehetken muokkailuja ennen maalaukseen lähtöö.
Sit viellä kun jäi mieltä kaivaa.. kun mustan pikkulistan alta oli ruostetta joskus kesällä pois hiottu ja kaari sen jälkeen oikastu oikein niin unissa pyöri et listan kiinnitys reijistä se on päässy sisälle kosteutta kanssa ja tuntien väykyn ruoste epoksipohjan niin pakko oli laittaa takakehä tilaukseen ja jyrsiä pala pois.. ja niihän siellä oli nätisti pinta ruosteessa pikkuala jonka reilusti ympäröimä pala sai lähtöpassin. samalla sai tarkastettua helman sisuksen ja kokomatkalta oli ihan puhdas viellä onneksi eli maalauksen jälkeen hyvillä mielillä suihkii kotelosuojat joka paikkaan
Moikka Kippari Katselin kuviasi tarkemmin,kun sain keraamisiin silmiini suurentavat kosmeettisesti haittaavat telineet. Niin, onko varmasti ET sopiva ,ettei takarekaat ota kiinni kaariin alasjoustossa??? Jos ei ..hyvä niin. t.AP
AP-race/lake kirjoitti:Moikka Kippari Katselin kuviasi tarkemmin,kun sain keraamisiin silmiini suurentavat kosmeettisesti haittaavat telineet. Niin, onko varmasti ET sopiva ,ettei takarekaat ota kiinni kaariin alasjoustossa??? Jos ei ..hyvä niin. t.AP
Moro moro Joo aika liki se näyttää menevän mut kyl siin kontin reunalla porukalla pompittiin ja vuorollaan käytiin tsiikaamassa, että kyl ne pitäs rouhimatta siellä mahtuu olemaan
Maalaamolla tuli pyörähettyy ja siellä oli ollu täys rähinä päällä, eilen oli kori hiottu loppuun ja vedetty happomaalit ja hiomavärit ja sinne jäi maalari vetämään sisäosia väriin. Sunnuntaina uhkaili korin vetävän väriin jos kaikki menee putkeen eli ei siitä montaa päivää erossa tarvinnut olla..