m110:n kylmäkäynti/imu
m110:n kylmäkäynti/imu
auto w126 se vm.82. kone m110.käynnistettäessä kone käynnistyy todella hyvin mutta sen jälkeen kierrokset nousevat yhtäkkiä liki 2000:een ja alkavat laskea vasta lämmön noustessa yli 80asteen.termostaatti näin talvella 90asteinen.jotenkin tuntuu että ns.imu pysyy päällä turhan pitkään ja kierrokset turhan korkealla.leikkö ilmamäärämitt. tai joku anturi joka sassaroi.liekkö tämän ikäsissä jo paljonki ns.erotiikkaa ruiskunohjauksessa
Re: m110:n kylmäkäynti/imu

Re: m110:n kylmäkäynti/imu
Siis, tiedosto liian iso ja jos sen pienentää, tekstistä ei saa selvää. kokeillaan näin. http://www.tuulikki.liitin.net/ruisku.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tuulikki.net/ruisku1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Hitto, tää toimi näinkään, mikähän tässä nyt mättää
http://www.tuulikki.net/ruisku1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Hitto, tää toimi näinkään, mikähän tässä nyt mättää

Viimeksi muokannut tango, Pe 04.03.2011 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: m110:n kylmäkäynti/imu

Viimeksi muokannut tango, La 05.03.2011 08:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5743
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: m110:n kylmäkäynti/imu
sanosin että tämä mokkula jumittaa
tuo isompi ja ylimmäinen

tuon kun ottaa koneesta pois niin tarttee laskee vedet pois, tullee muuten vedet hihhaan
laitehan on lisäilma venttiili
se on koneen kylessä kiinni kahella 8mm kanttisella ruuvilla, ja jos meinaa ottaa sen irti, kannattaa kattella tiiviste siihen valamiiksi joka mennee kumminki rikki 



tuon kun ottaa koneesta pois niin tarttee laskee vedet pois, tullee muuten vedet hihhaan

laitehan on lisäilma venttiili


mullon pelkkiä romuja vaan
Re: m110:n kylmäkäynti/imu
Nyt noitten linkkien pitäisi toimia. Ps. Mitään en oo ottanu.
Re: m110:n kylmäkäynti/imu
Lisäilmaluistitouhottaja kirjoitti:sanosin että tämä mokkula jumittaatuo isompi ja ylimmäinen
![]()
[ http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img738904.jpg ]
tuon kun ottaa koneesta pois niin tarttee laskee vedet pois, tullee muuten vedet hihhaan![]()
laitehan on lisäilma venttiilise on koneen kylessä kiinni kahella 8mm kanttisella ruuvilla, ja jos meinaa ottaa sen irti, kannattaa kattella tiiviste siihen valamiiksi joka mennee kumminki rikki
Re: m110:n kylmäkäynti/imu
Miksei tuo näy. http://www.tuulikki.liitin.net/ruisku1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; No nyt näkyy
Re: m110:n kylmäkäynti/imu
Hämärästi muistelen tuota aihetta täälä joskus käsitellyn. En äkistään sellaista haulla löytänyt, mutta joku taisi kertoa tuollaisen olevan jo ominaisuuden eikä vian, noin vanhemmiten. Jonkun letkun kuristamisella sen saa kai kuriin. Tosin en muista enää tarkemmin miten se meni.
Re: m110:n kylmäkäynti/imu
Jotenkin tällä lailla itse muistelin, omassa 1984 mallissa oli samanlaista ominaisuutta vuonna 2007, ei kai vikaatango kirjoitti:Hämärästi muistelen tuota aihetta täälä joskus käsitellyn. En äkistään sellaista haulla löytänyt, mutta joku taisi kertoa tuollaisen olevan jo ominaisuuden eikä vian, noin vanhemmiten. Jonkun letkun kuristamisella sen saa kai kuriin. Tosin en muista enää tarkemmin miten se meni.


1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5743
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: m110:n kylmäkäynti/imu
jokos vika löytynyt
ittellä aikonaan oli sama vika ja ensinnä kattelin kaikki imupuolen letkut mikkä siellä imusarjan alla on, siis nämä, mutta eihän niitä paljoo ole

että kyllä mahollisuuksia piisaa, ja sitten tuon aikasemman kuvan molemmat mokkulat kannattaa tarkistaa, mutta jäähän vielä mahollisuuksia missä voi olla vikkaa, mutta ei kannata myöskään väheksyä ohjauspaineen säädintä, missä ylleensä ollu myös vastaavaa vian aiheuttajaa elikkä tämä mikä on siellä koneen kuppeessa kuskinpuolella kahella kuusiokoloruuvilla kiinni

oliskohan näistä mittään apua, koska letkun litistely asiaan en kyllä usko että sillä olis koko vaiva kuitattu, tartteehan se ihan oikee vikakin paikallistaa ja korjata/kunnostaa

ittellä aikonaan oli sama vika ja ensinnä kattelin kaikki imupuolen letkut mikkä siellä imusarjan alla on, siis nämä, mutta eihän niitä paljoo ole


että kyllä mahollisuuksia piisaa, ja sitten tuon aikasemman kuvan molemmat mokkulat kannattaa tarkistaa, mutta jäähän vielä mahollisuuksia missä voi olla vikkaa, mutta ei kannata myöskään väheksyä ohjauspaineen säädintä, missä ylleensä ollu myös vastaavaa vian aiheuttajaa elikkä tämä mikä on siellä koneen kuppeessa kuskinpuolella kahella kuusiokoloruuvilla kiinni


oliskohan näistä mittään apua, koska letkun litistely asiaan en kyllä usko että sillä olis koko vaiva kuitattu, tartteehan se ihan oikee vikakin paikallistaa ja korjata/kunnostaa

mullon pelkkiä romuja vaan