300-24v laatikko ongelma
300-24v laatikko ongelma
Moro
Nyt olis mahdollista saada komee moniventtiili farkku ja halavalla.. Mutta ongelmana siinä on vaihdelaatikko. Eli pakki ei toimi ja joku tiiviste mennyt.
Siinä on kuulemma se sähkönen laatikko ja niitä ei oikein löydy mistään.. Eli meniskö tohon se vanha nelivaihteinen automaatti loota tilalle?
Ja mikäli joltain löytyy tallin perukoilta semmonen automaatti laatikko niin tarjotkaa ihmeessä
Hårdi
Nyt olis mahdollista saada komee moniventtiili farkku ja halavalla.. Mutta ongelmana siinä on vaihdelaatikko. Eli pakki ei toimi ja joku tiiviste mennyt.
Siinä on kuulemma se sähkönen laatikko ja niitä ei oikein löydy mistään.. Eli meniskö tohon se vanha nelivaihteinen automaatti loota tilalle?
Ja mikäli joltain löytyy tallin perukoilta semmonen automaatti laatikko niin tarjotkaa ihmeessä
Hårdi
R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!
**ttu mä oon sekasin...
Ex- C124 230ce vm-89
**ttu mä oon sekasin...
Re: 300-24v laatikko ongelma
Ei tuommoset farkut maksa paljoa tuolla länsinaapurissa.. Kurkkaa blocketia, sieltä löytyy kohtuu edullisesti niitä.
Ostat vaikka varaosa-autoksi
Ostat vaikka varaosa-autoksi

xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Tää ei tähän viestiketjuun varsinaisesti kuulu, mutta onko länsinaapurilla parempaa sivustoa kuin tuo blocket ('länsinaapurin nettiauto')?
ex-Chevrolet, ex-Audi, ex-Volvo, ex-190 -89, ex-E 200 CE -94, ex-C 250 TDT -99, ex-200 TE -90, ex-190 -89, ex-190E -89, ex-220 CE -93, ex-260 E -89, ex-190E -89, ex-E 220 -94, ex-190E 1.8 -92, Toyota Avensis -04
ei oo... tai on niitä mut ne o tuhia kun suurimmas osas o linkki blocketiin ja/tai sama ilmotus ku blocketissa. SSiel ei tuo auton kauppaaminen ole niin vakava asia ku suomes. Niit vaa ei kiinnosta satsata siihen.
Siekkiselle loota remonttii tai sitte tekkee sen ite!! eli purkaa ja vaihtaa, ja ei pitäs olla "vaikea" temppu. Lie aika suhteellista sen mukaan että mitkä ne omat taidot on.
Siekkiselle loota remonttii tai sitte tekkee sen ite!! eli purkaa ja vaihtaa, ja ei pitäs olla "vaikea" temppu. Lie aika suhteellista sen mukaan että mitkä ne omat taidot on.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Ja lähinnä kyselin näistä kun kaveri joko vie tän farkun venetmäelle purettavaks tai myy mulle samalla hintaa.
Mutta saattaa olla et menee purkuun..
Mutta saattaa olla et menee purkuun..
R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
**ttu mä oon sekasin...
Ex- C124 230ce vm-89
**ttu mä oon sekasin...
jos oletetaan, että laatikossa on se perinteinen pakin männäntiiviste vika, niin ei se ole mahdoton korjattava... eikä edes kallis...
muuten kai tuo 722.5 (luulisin että tästä on kyse
) laatikko ei eroa mekaanisesti 722.3 ja 722.4 laatikoista, mutta siinä on lukkoturbiini, eli se "viides vaihde" on vain turbiini lukko... vai oliko se ilman turbiinilukkoa, mutta siinä oli O.D, eli lisätty yksi pakka lisää laatikon häntään
no, kuitenkin ihan samat osat niissä neljässä ekassa vaihteessa taitaa olla...
ps. tänään on tramalit käytössä, niin voi tulla vähän normaalia enemän virheitäkin mun juttuihin
ja mikähän se venetmäen tarjoama hinta mahtaa olla
kyllä tuollainen tietysti muutamalla satasella kannattaa itsellekin ostaa varaosiksi...
muuten kai tuo 722.5 (luulisin että tästä on kyse

ps. tänään on tramalit käytössä, niin voi tulla vähän normaalia enemän virheitäkin mun juttuihin

ja mikähän se venetmäen tarjoama hinta mahtaa olla

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Siis venetmäki tarjoo tonnia..
R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
**ttu mä oon sekasin...
Ex- C124 230ce vm-89
**ttu mä oon sekasin...
en näkisi mitään estettä vaihtaa vaikka 722.3 laatikko siihen tilalle
(kartaani + laatikko luulis riittävän) mutta tuurilla sen alkuperäisen laatikonkin ehjää muutamalla kympillä... samalla tietysti kannattais tehdä kunnon remppa tai ainakin parempi huolto siihen, kun sen kerran käyttää irti... mutta se pakin männän tiiviste ei mikään ylihinnoiteltu osa ole...
huonolla tuurilla sieltä laatikosta onkin sitten vielä jotain muuta silppuna
mutta jos auto on koriltaan ihan ok. ja muutenkin miellyttää, niin mikä ettei, vaikka onhan se tonni laatikko vikaisesta autosta aika kova hinta... ei tietysti mikään järjetön, jos autosta löytyy esim. toimiva ilmastointi jne.

huonolla tuurilla sieltä laatikosta onkin sitten vielä jotain muuta silppuna

mutta jos auto on koriltaan ihan ok. ja muutenkin miellyttää, niin mikä ettei, vaikka onhan se tonni laatikko vikaisesta autosta aika kova hinta... ei tietysti mikään järjetön, jos autosta löytyy esim. toimiva ilmastointi jne.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
Multa löytyy 300-24V bensasta otettu automaatti loota joutilaana. On ajokuntoinen mutta luistaa melko paljon muistaakseni. On ollut -90vm coupessa ja laatikon numero on 722.3 alkuinen. 200e hintaa ja turbiini on laatikosta otettu irti mutta siis turbiini on tallella! Laatikko sijaitsee alastaron moottoriradan läheisyydessä