Moottorijarrutus + rohina w124 e230
Moottorijarrutus + rohina w124 e230
Vika olis sellanen että kun alkaa moottorijarruttamaan , niin kuuluu hirveä rohina . Rohina kuuluu ainoastaa 1-2-3 vaihteilla . Ääni katoaa kun painaa kaasua tai laittaa kytkimen pohjaan... Ääntä on vaikea ajaessa paikallistaa.
Re: Moottorijarrutus + rohina w124 e230
painelaakeri/paineasetelma veikataan täältä, tahi sitten laatikko on hajoomassa, mitä lie muut mieltä? 
Eihän vika voi olla kytkimessä jos ääni häviää kun painaa kytkimen pohjaan uskoisin että laatikon laakereissa on vikaa,
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Laatikon laakerit...
laatikon puolella tosin varmemmin vikaa, mutta voi se vika minun mielestä olla kytkimen puolellakin, eihän kytkin ole rasituksessa kun poljin on lattiassa, mutta veto päällä paineasetelma+laakeri joutuu koville 
Uskoisin vakaasti noihin laatikon laakereihin eikö 1-2-3 olo eri akselilla kuin 4 vaihde tuolla laatikossa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Painelaakeri on rasituksessa ainoastaan silloin, kun painetaan kytkintä.Roobert kirjoitti:laatikon puolella tosin varmemmin vikaa, mutta voi se vika minun mielestä olla kytkimen puolellakin, eihän kytkin ole rasituksessa kun poljin on lattiassa, mutta veto päällä paineasetelma+laakeri joutuu koville
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
voi se silti siellä ääntääHarri126 kirjoitti:Painelaakeri on rasituksessa ainoastaan silloin, kun painetaan kytkintä.Roobert kirjoitti:laatikon puolella tosin varmemmin vikaa, mutta voi se vika minun mielestä olla kytkimen puolellakin, eihän kytkin ole rasituksessa kun poljin on lattiassa, mutta veto päällä paineasetelma+laakeri joutuu koville
Olis pari kysymystä painelaakerista..
Eli kuinka väljä sen pitää olla siihen akseliinsa nähden? Itsellä ehkä milli väljää eli selvä välys.. Ja itse laakeri, sormella pyörittäessä/tunnustellessa tuntuu väljää, mutta häviääkö välys kun laakeria painetaan? Laakeri pyörii minun mielestä nätisti. Ajossa ollessaan vapaalla kytkin ylhäällä piti ääntä, poljin pohjassa ei ääntänyt, eli painelaakeri kunnossa?
Eli kuinka väljä sen pitää olla siihen akseliinsa nähden? Itsellä ehkä milli väljää eli selvä välys.. Ja itse laakeri, sormella pyörittäessä/tunnustellessa tuntuu väljää, mutta häviääkö välys kun laakeria painetaan? Laakeri pyörii minun mielestä nätisti. Ajossa ollessaan vapaalla kytkin ylhäällä piti ääntä, poljin pohjassa ei ääntänyt, eli painelaakeri kunnossa?