Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Roikola
Sisäänajossa
Viestit: 30 Liittynyt: Ti 02.03.2010 15:04
Paikkakunta: JKL
Viesti
Kirjoittaja Roikola » Su 31.07.2011 21:57
Elikkäs autona w201 turbodiesel jota olisi tarkoitus lähteä puuhastelemaan syksyn koittaessa. Pumppu, turbo, jäähy yms.
Tavoitteet noin 250+ -300hp elikkäs ei mitkään överit. Kaipaisinkin kokeneimmilta asiantuntijoilta neuvoja ahtimen valinnassa? Ahdin saisi vetää mielellään alhaalta. Lisäksi jos jollain löytyy tuollaiseen tarkoitukseen nurkista ehjää pönttöä olisin kiinnostunut!
Kiitokset etukäteen neuvojille!
nj^
Mersumies
Viestit: 1814 Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja nj^ » Su 31.07.2011 23:07
gt32:nen vois olla aika jebou
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
pera8x
Mersumaanikko
Viestit: 6702 Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ
Viesti
Kirjoittaja pera8x » Ma 01.08.2011 09:02
tai gt37, jos aletaan kolmea sataa ylittää.
holsetilta ehkä hx35. hx40 on jo pikkasen iso, mutta pöhisee sitten isoilla kierroksilla vielä täysiä.
käytettävyydeltään ehkä se gt32 on paras näistä. kyllä sekin kaiken kuulopuheen mukaan sen 300 heppaa antaa sekin.
W201 250DT 20V
w201 190E
BTriker
Mersumies
Viestit: 1252 Liittynyt: Ti 03.02.2009 15:43
Paikkakunta: Näläkämaa
Viesti
Kirjoittaja BTriker » Ma 01.08.2011 09:37
-
Viimeksi muokannut
BTriker , Ti 08.01.2013 00:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
nj^
Mersumies
Viestit: 1814 Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja nj^ » Ma 01.08.2011 13:18
Taivaallisen korkea tuo 2300 raja, vakionakin alkaa vetämään 2000 ja sekin on liian myöhään
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
BTriker
Mersumies
Viestit: 1252 Liittynyt: Ti 03.02.2009 15:43
Paikkakunta: Näläkämaa
Viesti
Kirjoittaja BTriker » Ma 01.08.2011 17:05
-
Viimeksi muokannut
BTriker , Ti 08.01.2013 00:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Roikola
Sisäänajossa
Viestit: 30 Liittynyt: Ti 02.03.2010 15:04
Paikkakunta: JKL
Viesti
Kirjoittaja Roikola » Ti 02.08.2011 19:14
Kiitokset kaikille vastanneille! Löytyykö teiltä kokemusta kiina turboista
täyttä roskaa?
Sitten kysyisin vielä mistä työ olette pönttönne ostanu?
S202
Mersumaanikko
Viestit: 5566 Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus
Viesti
Kirjoittaja S202 » Ke 03.08.2011 08:37
Älä vaan osta mitään kiinan turboa. Kattele vaikka käytettyjä
S124 300TE
W124 300D
Terho P
Mersumies
Viestit: 678 Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä
Viesti
Kirjoittaja Terho P » Ke 03.08.2011 22:28
Switserin s2b olis varmaan melkosen justi tuollasille tehoille tai garretin gt37.. molemmat on ite tullu koitettua
ei muutakun ostat sen mikä tulee käytettynä eteen (ei kiinaa) ja pulttaat kii.. sen jälkeen varmaan tiedät itekkin minnepäin haluat tehoja jne.. nuo switserit ei ainakaan oo muistaakseni hinnankiroissa
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
jekku90
Mersumies
Viestit: 1352 Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo
Viesti
Kirjoittaja jekku90 » To 04.08.2011 19:36
itsellä oli switzer s2bg 58 pakosiivellä ja lähti kunnolla vetämään vasta noin 3700 kohdilla
painetta alko tekemään jossain 2700 nurkilla.
itse en kyllä tykänny. suosittelen tuota gt32 ahdinta jos se 300 riittää.
w201 om605
amgtoys
Vakiokalustoa
Viestit: 197 Liittynyt: La 28.04.2007 17:10
Viesti
Kirjoittaja amgtoys » Pe 05.08.2011 22:24
Mulla olis tuommonen uudenveroinen kkk27 myynnissä.. pistä yyveetä tai puh.044-2902886 jos kiinnostusta..