w201 ovitiivisteet ja niiden vaihto

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Tr3me
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w201 ovitiivisteet ja niiden vaihto

Viesti Kirjoittaja Tr3me »

Mites ootte korjannu/uusinu ovien tiivisteitä jotka on halkeillu? Huomasin tossa että hirveet viillot/halkeamat takaovien tiivisteissä.

Korjaanko jollain esim liimalla, millä? Vai ostanko uudet tiivisteet, mistä? Miten ne kannattaa asennetaa? Paras kiinnitysliima yms?

Ja sitten jos on todella pieniä haurastumisia niin mitä korjaus liimaa/silikoonia niihin?

kiitos :D!
Tr3me
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: w201 ovitiivisteet ja niiden vaihto

Viesti Kirjoittaja Tr3me »

Onko tietoa? Myydäänkö ihan metritavarana vai?
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

purkuautoista... niistä minä olen niitä löytänyt, mulla on nyt muistaakseni 4 sarjaa w124 täydellisiä ja täysin virheettömiä ovitiivisteitä tulevaisuutta silmällä pitäen ja ei ole myynnissä, jos joku niitä ajattelee kysellä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
markoala
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja markoala »

KL-varaosasta itse tilasin kuskin oveen. Febi bilsteinin tarvike. Asennus helppo. Vanhan repii pois ja uuden työntelee uraan. Ei liimaa tarvittu ainakaan etuoven tiivisteessä.
W213 220d +W242 electric drive
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

markoala kirjoitti:KL-varaosasta itse tilasin kuskin oveen. Febi bilsteinin tarvike. Asennus helppo. Vanhan repii pois ja uuden työntelee uraan. Ei liimaa tarvittu ainakaan etuoven tiivisteessä.
mutta kun tuolla yhden tiivisteen hinnalla saa usein jo koko auton :D

http://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/ ... /37022/819" onclick="window.open(this.href);return false; esim. tuo w124 tiiviste maksaa yli 50 €... toki jos tykkää lykätä rahaa ihan katkeamattomalla syötöllä esim. kl-varaosiin, niin ei sillä sitten ole mitään väliä, mitä maksaa... mutta itse voisin ajatella maksavani tuollaisesta tiivisteestä jotain 5 €. eli vanhan 30 mk... en 300 markkaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
markoala
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja markoala »

Uusi on aina uusi 8)
W213 220d +W242 electric drive
Vastaa Viestiin