S211 perän madallus
S211 perän madallus
Eli keneltä löytyisi osaamista ja aikaa S211 E280T:n perän madallukseen. Katsastus pukkaa päälle 29.11 ja sitä ennen pitäs saada madallettua, ni sais alustan otteeseen. Yhteydet yv:llä.
V6 CDI
Re: S211 perän madallus
Sielähän on ilmajouset joita voi säätää Starilla haluttuun korkeuteen..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: S211 perän madallus
Joo niin on. STARin omistaja ja käyttäjä onkin haussa..
E. Niin ja mielellään Salon seudulta tai ~100km. etäisyydellä.
E. Niin ja mielellään Salon seudulta tai ~100km. etäisyydellä.
V6 CDI
Re: S211 perän madallus
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=114363" onclick="window.open(this.href);return false;
Eiköhän tuolta löydy joku joka voi auttaa.
Eiköhän tuolta löydy joku joka voi auttaa.
S213 350CDI 4-MATIC -18
Re: S211 perän madallus
säädä se itse sieltä vakaajatangosta. Kannattaa huomioida että starilla madallattaessa ei ole kovin isoa varaa säätää, jos pitää saada reilusti alas täytyy käyttäjällä olla vähän enempi osaamista !
edit, multa löytyy star jos kiinnostusta tkuun ajella.
edit, multa löytyy star jos kiinnostusta tkuun ajella.
Re: S211 perän madallus
Eihä Turku ole kuin kivenheiton päässä..
Mulla oliskin tarkotus laskea vain sellaset 15 - 20 mm.

V6 CDI
Re: S211 perän madallus
Paa yv: CDI203 se on noita laskeskellut paljon käy usein Salon seudulla
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: S211 perän madallus
Itsellä myös farkku W 211 AirMatic, eli kiinnostaa, miksi ihmeessä haluat perää alemmaksi vai onko joskus esim.staarilla nostettu ylös ?Kuul4 kirjoitti:Eli keneltä löytyisi osaamista ja aikaa S211 E280T:n perän madallukseen. Katsastus pukkaa päälle 29.11 ja sitä ennen pitäs saada madallettua, ni sais alustan otteeseen. Yhteydet yv:llä.
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Re: S211 perän madallus
Juu, yksi foorumilainen kuitenkin kävi Veholla kun suosittelemasi vaihtoehto olisi tullut kalliimmaksi. Ehkä hinnat sittemmin muuttuneet, kannattaa tarkistaa.arska10 kirjoitti:Paa yv: CDI203 se on noita laskeskellut paljon käy usein Salon seudulla
Re: S211 perän madallus
DBFI kirjoitti:Juu, yksi foorumilainen kuitenkin kävi Veholla kun suosittelemasi vaihtoehto olisi tullut kalliimmaksi. Ehkä hinnat sittemmin muuttuneet, kannattaa tarkistaa.arska10 kirjoitti:Paa yv: CDI203 se on noita laskeskellut paljon käy usein Salon seudulla

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: S211 perän madallus
Koska keulaa pudotettu madallusjousilla ja nyt näyttää korollalta..kari v kirjoitti:Itsellä myös farkku W 211 AirMatic, eli kiinnostaa, miksi ihmeessä haluat perää alemmaksi vai onko joskus esim.staarilla nostettu ylös ?Kuul4 kirjoitti:Eli keneltä löytyisi osaamista ja aikaa S211 E280T:n perän madallukseen. Katsastus pukkaa päälle 29.11 ja sitä ennen pitäs saada madallettua, ni sais alustan otteeseen. Yhteydet yv:llä.
V6 CDI
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su 02.10.2011 15:02
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: S211 perän madallus
epk kirjoitti:säädä se itse sieltä vakaajatangosta. Kannattaa huomioida että starilla madallattaessa ei ole kovin isoa varaa säätää, jos pitää saada reilusti alas täytyy käyttäjällä olla vähän enempi osaamista !
edit, multa löytyy star jos kiinnostusta tkuun ajella.
Jos stari on oikeanlainen.....hox OIKEANLAINEN........niin säätää perän alas ja se on siinä.....miks mennä ehjästä autosta tankoja propamaan kun sen voi tehdä niin kuin se on suunniteltukkin.
Tästä varmaan turha kinata onnistuuko vai ei........sillon vaan on todettava että kyseisellä staarilla ei voi tehdä kyseistä asiaa.
Tankoja propaamalla vaan saa toimivan järjestelmän toimimaan "väärin" ääritilanteissa.
Viimeksi muokannut SprinterW903, Su 25.11.2012 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su 02.10.2011 15:02
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: S211 perän madallus
simppa80 kirjoitti:DBFI kirjoitti:Juu, yksi foorumilainen kuitenkin kävi Veholla kun suosittelemasi vaihtoehto olisi tullut kalliimmaksi. Ehkä hinnat sittemmin muuttuneet, kannattaa tarkistaa.arska10 kirjoitti:Paa yv: CDI203 se on noita laskeskellut paljon käy usein Salon seudullaOH HOH
Meillä päin ei vaan kumpikaan marmoritiski moisia hommia tee....yksinkertaisesti vastaus on että.... Ei onnistu.....
Re: S211 perän madallus
Tällä varmaan tarkitetaan developria?SprinterW903 kirjoitti:
Jos stari on oikeanlainen.....hox OIKEANLAINEN........niin säätää perän alas ja se on siinä......
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: S211 perän madallus
En nyt ulkoa muista mutta ei pitäisi onnistua normi developer valikoista. Tästä on ollutkin puhetta foorumilla jo aiemmin ja ohjeita jaettu.simppa80 kirjoitti:Tällä varmaan tarkoitetaan developeria?SprinterW903 kirjoitti:
Jos stari on oikeanlainen.....hox OIKEANLAINEN........niin säätää perän alas ja se on siinä......
Niin ja tarkennuksena että kaikki Star'it on oikeanlaisia pienellä muutoksella, kyse siis ohjelmista eikä itse multiplexeristä. Halvin kiinalainenkin muksi käy niin kauan kuin se yleensä toimii. Ja lisätarkennuksena että SprinterW903 puhuu "isosta jousituksen tason muutoksesta", pienet muutoksethan onnistuu ilman kikkoja.
Re: S211 perän madallus
Tolppien korjauksen ohessa nostanut ja laskenut useita, piis of keik.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: S211 perän madallus
Tehdäänko se sillä jousipussin täyttö hommaalla parissa eri vaiheessa ja käyttöönotto valikosta? Sielllä oli sellainen ohjauksissa että saa perää laskettua ja nostettua mutta ei sieltä kautta mitään pääse tallentelemaan. Pitää yrittää ettiä jostakin se ohje..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: S211 perän madallus
Perä laskettu. Kiitokset vain asianosaiselle.
Ps. Kun pääsin kotiin oli perä ihan balanssissa, tiedä mistä se heitto siellä sun pihassa sitten johtui..
Ps. Kun pääsin kotiin oli perä ihan balanssissa, tiedä mistä se heitto siellä sun pihassa sitten johtui..
V6 CDI
Re: S211 perän madallus
hyvä homma ! johtui varmaan siitä että pihalla ei tasaista kohtaa löydy 

Re: S211 perän madallus
Kyllä se sieltä samasta valikosta kalibroidaan eli tallennetaan. Kun auto on mieleisessä korkeudessa niin F2 napilla eteenpäin ja asteet kohdilleen ja kalibrointi...simppa80 kirjoitti:Tehdäänko se sillä jousipussin täyttö hommaalla parissa eri vaiheessa ja käyttöönotto valikosta? Sielllä oli sellainen ohjauksissa että saa perää laskettua ja nostettua mutta ei sieltä kautta mitään pääse tallentelemaan. Pitää yrittää ettiä jostakin se ohje..

nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Re: S211 perän madallus
DBFI kirjoitti:En nyt ulkoa muista mutta ei pitäisi onnistua normi developer valikoista. Tästä on ollutkin puhetta foorumilla jo aiemmin ja ohjeita jaettu.simppa80 kirjoitti:Tällä varmaan tarkoitetaan developeria?SprinterW903 kirjoitti:
Jos stari on oikeanlainen.....hox OIKEANLAINEN........niin säätää perän alas ja se on siinä......
Niin ja tarkennuksena että kaikki Star'it on oikeanlaisia pienellä muutoksella, kyse siis ohjelmista eikä itse multiplexeristä. Halvin kiinalainenkin muksi käy niin kauan kuin se yleensä toimii. Ja lisätarkennuksena että SprinterW903 puhuu "isosta jousituksen tason muutoksesta", pienet muutoksethan onnistuu ilman kikkoja.
no millä tämä homma onnistuu sitten tehdä, en ole nähnyt foorumilla ohjetta ko. toimenpiteeseen ? tarttis omasta säätää taas alemmas eikä jaksais tangon paikkaa lähtee siirtelee.
Re: S211 perän madallus
Onkos sulla tietoa, mikä jousituksessa toimii väärin anturihuijauksella? Eräs toinen taitaja täällä huutelee aina väliin, että anturihuijaus hajottaa jousituksen, mutta perusteluja ei sitten löydykään.SprinterW903 kirjoitti:epk kirjoitti:säädä se itse sieltä vakaajatangosta. Kannattaa huomioida että starilla madallattaessa ei ole kovin isoa varaa säätää, jos pitää saada reilusti alas täytyy käyttäjällä olla vähän enempi osaamista !
edit, multa löytyy star jos kiinnostusta tkuun ajella.
Jos stari on oikeanlainen.....hox OIKEANLAINEN........niin säätää perän alas ja se on siinä.....miks mennä ehjästä autosta tankoja propamaan kun sen voi tehdä niin kuin se on suunniteltukkin.
Tästä varmaan turha kinata onnistuuko vai ei........sillon vaan on todettava että kyseisellä staarilla ei voi tehdä kyseistä asiaa.
Tankoja propaamalla vaan saa toimivan järjestelmän toimimaan "väärin" ääritilanteissa.
Mun autoon oli edellinen omistaja laittanu säätötangot ja starilla olen itse tehnyt lisäsäätöjä. Tangot ollu ties kuinka monta vuotta ja ois kyllä kiva tietää mikä tuolta hajoaa ja milloin?
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ma 22.01.2024 09:18
Re: S211 perän madallus
mistä tiedän oikeat asteetkari v kirjoitti: ↑Ti 27.11.2012 13:29Kyllä se sieltä samasta valikosta kalibroidaan eli tallennetaan. Kun auto on mieleisessä korkeudessa niin F2 napilla eteenpäin ja asteet kohdilleen ja kalibrointi...simppa80 kirjoitti:Tehdäänko se sillä jousipussin täyttö hommaalla parissa eri vaiheessa ja käyttöönotto valikosta? Sielllä oli sellainen ohjauksissa että saa perää laskettua ja nostettua mutta ei sieltä kautta mitään pääse tallentelemaan. Pitää yrittää ettiä jostakin se ohje..![]()