C malleja tuosta 2003 luvulta olen katsellut alle 200 tkm ajettuja. Sellaista kuulin että mersujen manuaalilootat eivät kestä käyttöä, pitääkö paikkaansa?
Kertokaa jos on kokemusta 2000-2004 vuoden C mersuista 2.0 litrasista koneista ylöspäin!!!

HehSergey kirjoitti:noh, parempaakaan et löydä
Sergey kirjoitti:noh, parempaakaan et löydä
Eikös se homma ollut niin, että Vehon mielestä niitä öljyjä ei tarvitse vaihdella. Ja jos sattuvat vaihtamaan, niin se on vain ja ainoastaan 60000km kohdalla. Vai oliko huollossa juurikin laatikon takia?heksa1 kirjoitti:oli se juuri veholla huollossa että luulisin että sielä ovat vaihtaneet
Osaakohan nuorempi sukupolvi arvostaa w124-mallia niin paljoa, että kiinnostus mersuja kohtaan syntyisi..TTL kirjoitti:Tämäkin foorumi voisi varmaan järjestää kokoontumisia tms. nuorempien Mersumiesten valistamiseksi vai miksikö ei? Varsinaisen Mersuklubin kokoontumiset ovat harvoille ja valituille. Itse voisin hyvin avustaa Itä-Suomen paikallisosastoa. Sen verran pitkälle olen Mersuun kyynäräni iskenyt. Tarv. myös terapiaa...
Ainakin mie osaan, siks ostinkin tuon 24-venttiilisen ja kohta ostan sille kaveriksi w123:n..hapero79 kirjoitti:Osaakohan nuorempi sukupolvi arvostaa w124-mallia niin paljoa, että kiinnostus mersuja kohtaan syntyisi..TTL kirjoitti:Tämäkin foorumi voisi varmaan järjestää kokoontumisia tms. nuorempien Mersumiesten valistamiseksi vai miksikö ei? Varsinaisen Mersuklubin kokoontumiset ovat harvoille ja valituille. Itse voisin hyvin avustaa Itä-Suomen paikallisosastoa. Sen verran pitkälle olen Mersuun kyynäräni iskenyt. Tarv. myös terapiaa...
itekki oon vielä varsin juniori ja lähti kyllä jo pikkupoikana kiinnostus noista 124 mersuista liikkeellehapero79 kirjoitti:Osaakohan nuorempi sukupolvi arvostaa w124-mallia niin paljoa, että kiinnostus mersuja kohtaan syntyisi..TTL kirjoitti:Tämäkin foorumi voisi varmaan järjestää kokoontumisia tms. nuorempien Mersumiesten valistamiseksi vai miksikö ei? Varsinaisen Mersuklubin kokoontumiset ovat harvoille ja valituille. Itse voisin hyvin avustaa Itä-Suomen paikallisosastoa. Sen verran pitkälle olen Mersuun kyynäräni iskenyt. Tarv. myös terapiaa...
Honda ku ei kulje mihinkään vaikka kuinka huudattasatlas kirjoitti: jos haluat revitellä ja laulattaa käy osta honda.
Riippuu mihin vertaa!ssuvik kirjoitti:Honda ku ei kulje mihinkään vaikka kuinka huudattasatlas kirjoitti: jos haluat revitellä ja laulattaa käy osta honda.
ssuvik kirjoitti:Honda ku ei kulje mihinkään vaikka kuinka huudattasatlas kirjoitti: jos haluat revitellä ja laulattaa käy osta honda.
Jos on ihan persaukinen eikä ymmärrä autoista mitään, niin alle 15 vuotta vanha Mersu voijere_ kirjoitti:Älä osta mersua! Kallista korjata jos viet jonnekkin. Eikä kovin kummonen auto muutenkin ole, ainakaan C. Herkkiä ruostumaan ja muutenkin ajaminen liian hienostunutta..
Totta turiset. Itse maksoin 15tmk aikoinaan 123:sta mersusta, sillä ajoin 500tkm. Sitten on ollut 124:a...123:n rinnalla joka kulkee muuten 800tkm ajettuna vieläkin. Mersuissa edulliset kilometrit valitaan ostaessa, ei ajaessa. Kannattaa miettiä, mitä ostaa ja keneltä. Huolto on edullisempaa vanhemmissa malleissa.jere_ kirjoitti:Älä osta mersua! Kallista korjata jos viet jonnekkin. Eikä kovin kummonen auto muutenkin ole, ainakaan C. Herkkiä ruostumaan ja muutenkin ajaminen liian hienostunutta..