
Kyllä tosta autosta huomaa, että onhan sitä poljettu ja kiusattu, mutta ei meikäläinenkään sunnuntaiajelija ole.. Venttiilinvarrenkumit taitaa olla tiensä päässä, kun mustan savun seasta sinistä pöllähtää.. Sitten kytkin on roskiskamaa, perä ulisee (eipä noita pikkuperiä oo noille tehoille tarkotettu), kaaria pitäs mankeloida, että kesäpallot mahtuis pyörii kunnolla.. Nooh.. Listaillaan noita tonne myöhemmin..
Eli listattuna tosta mun hataralla muistelmilla löytyy:
-OM602 (kuulemma alkup. turbomotti)
-Raatikaisen tekemä painekotelo ja sieltä toi välijäähykin tohon keulille on ilmestyny
-Omavalmiste pakosarja (kerran se jo halkes ja parhaillaan korjauksessa, jotta sen leiman sais. Sen jälkeen uus pakosatsi)
-Turbocharger GT35 ahdin (joku Garretin kinkkikopio?) noh mutta ei välystä yhtään..!
-PP Dieselin värkkäämä pumppu 7mm elementeillä
-300TD Kytkin (vaihtoon..)
-Metallinen kannentiiviste
-Eibach madallusjouset
-Borbet A:n vanteet kesäks
Siinä nyt oli jotain hätäsesti muisteltuna..
Jotain probleemaa tossa oli supsutuksen kanssa, mutta se oli varmaan tossa halvin ja nopein korjausoperaatio. Motonetista 2.90e 1 metri punotulla päällisellä olevaa kumiletkua ja suuttimien paluulinjan letkut vaihtu uusin..
Mutta onhan tossa tekemistä.. Nyt alkuun ainakin leima ja sitten toi voimansiirto pitäs päivittää (perä, laatikko, kytkin), ne venttiilinvarrenkumit yms.. Kunhan nyt kesäks sais tosta vielä kivan pelin, niin se riittäs nii ens talvena voi palastella vähän enemmän, kun nyt keväällä toi meisseli mulle vaihtokaupassa tuli.
Tosiaan jos edellisiä omistajia yms keskustelua tosta autosta löytyy, niin infotkaas meikäläiselle.. Ja kertokaa hyviä ideoita voimansiirtoon..! Kuulemma toi auto on jo yhden ABS perän losauttanu..? Vaihteisto varmaan pitää jostain baijerilaisesta hommata (manuaali), ja noita kytkinsettejäkin olis miljoonia vaihtoehtoja.. No mutta.. Sana on vapaa ja tässä kuvat:

