Meikäläisen kinneri vastaa kaasuun herkemmin ja yläkierroksille tuli mahdollisesti se kuuluisa 2hv:ta lisää. Huonona puolena tuli ongelmia 3000-3500 kierroksen paikkeilla, jossa loppui ikäänkuin veto kesken. 3500 kiekan jälkeen rupee taas vetämään paremmin. Liekkö kuvitelmaa vai todellisuutta.
Taas hyvänä puolena voi pitää sitä, että konehuoneeseen saa piristävää ulkonäön vaihdosta ja harrastushan pitää mielen virkeänä

Orggisputsarilla auto toimii suht tasaisesti koko kierros alueella ja imuäänet pysyy piilossa, näin voidaan myös välttää häviävän pienet mahdollisuudet venttiilivauroihin.
Löysin eräästä "virioppaasta" mielenkiintoisen taulukon aihetta koskien:
Koodi: Valitse kaikki
Suzuki swift 1.3
Suodatin Virtaus(m3/H) virtauslisäys Teholisäys
Vakio* 332 -- --
Uni-Filter* 298 -10% --
K&N* 335 +1% 1hv/yli 7250rpm
K&N** 393 +18.5% 2hv/yli 6000rpm
Uni-Filter** 379 +14.4% 2hv/yli 6500rpm
HKS** 384 +15.9% 2hv/yli 4000rpm
*Vakiokoteloon tuleva suodatin
**Kartiosuodtain
Kyseinen auto on aika kaukana Mersusta ja muutenkin homma on aika autokohtaista.
Kertokaapas ihmiset omia kokemuksianne kartiosuodattimista vapari koneessa.
Edit: aika surkeasti onnistui tuo taulukon teko vaikka kuinka väkersi, koettakaa saada selvää
Onnistuu se, terv Marko.
