Ei taida onnistua suuttimen ihmettely ilman erikoistyökaluja, ja toisaalta miten tommonen voi vuotaa noin totaalisesti?
-nimim olisi hyvä konevikainen puhkiruostunut mersu tarjolla hyvään kotiin

millä saa kotikonstein suuttimen irti w210 270cdi -00 tiiviste vuotaa(sipsuttaa suuttimen juuresta)sonikki kirjoitti:Jos nyt torxit ja momenttiavain luokitellaan erikoistyökaluiksi, niin kai siinä sitten sellaisia tarvii. Itse en ole sen eksoottisempia työkaluja vielä tarvinut![]()
Jos ulosvetäjää tai kalvainta tarkoitit, niin niille ei ole läheskään aina tarvetta, joten jos mielenkiintoa löytyy, kannattaa tuota vähintäänkin yrittää edes itse korjata. Jos saat suuttimen irti, putsattua ympäristön ja vaihdettua pohjatiivisteen, eikä silti pidä, kalvaus on tässä tapauksessa huomattavasti helpompi (halvempi) teettää, kuin se että veisit as is kunnossa laitettavaksi.
Tuohon omaan eemeliin vaihdoin 3-4v. sitten yhden vuotavan tiivisteen, eikä ole muihin tarvinut koskea, joten ei niitä kaikkia ole pakko vaihtaa.
Jep, tuolleen ne lähtee. Toki pulttia ei kannata kokonaan aukaista ja kone tietysti kuumana + tarvittaessa antaa kierroksia.tuura kirjoitti:Ota suuttimen kiinnityspultti irti ja käynnistä moottori ja anna käydä niin kauan että helppaa.
ei vaan noussutuura kirjoitti:Ota suuttimen kiinnityspultti irti ja käynnistä moottori ja anna käydä niin kauan että helppaa.jenkkuli kirjoitti:millä saa kotikonstein suuttimen irti w210 270cdi -00 tiiviste vuotaa(sipsuttaa suuttimen juuresta)sonikki kirjoitti:Jos nyt torxit ja momenttiavain luokitellaan erikoistyökaluiksi, niin kai siinä sitten sellaisia tarvii. Itse en ole sen eksoottisempia työkaluja vielä tarvinut![]()
Jos ulosvetäjää tai kalvainta tarkoitit, niin niille ei ole läheskään aina tarvetta, joten jos mielenkiintoa löytyy, kannattaa tuota vähintäänkin yrittää edes itse korjata. Jos saat suuttimen irti, putsattua ympäristön ja vaihdettua pohjatiivisteen, eikä silti pidä, kalvaus on tässä tapauksessa huomattavasti helpompi (halvempi) teettää, kuin se että veisit as is kunnossa laitettavaksi.
Tuohon omaan eemeliin vaihdoin 3-4v. sitten yhden vuotavan tiivisteen, eikä ole muihin tarvinut koskea, joten ei niitä kaikkia ole pakko vaihtaa.
ei noussu konetta käyttämällä 4-5h sain crc:ja naputtamalla vähän liikuteltua sit kone käyntiin ja kunnolla kierroksia ja eikö vaan noussu vähän ja loput nylkyttämällä. muuten mihinkä se pultin toinen pää menee kun oli aivan piessä.tuura kirjoitti:Malttia ja odotusta auton käydessä niin kyllä se sieltä ulos tulee.....vähän voisi herätellä naputtelemalla kevyesti suuttimen runkoon.jenkkuli kirjoitti:ei vaan noussutuura kirjoitti:Ota suuttimen kiinnityspultti irti ja käynnistä moottori ja anna käydä niin kauan että helppaa.jenkkuli kirjoitti:millä saa kotikonstein suuttimen irti w210 270cdi -00 tiiviste vuotaa(sipsuttaa suuttimen juuresta)sonikki kirjoitti:Jos nyt torxit ja momenttiavain luokitellaan erikoistyökaluiksi, niin kai siinä sitten sellaisia tarvii. Itse en ole sen eksoottisempia työkaluja vielä tarvinut![]()