Väykyn etualatukivarren vaihto
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su 13.06.2004 12:16
- Paikkakunta: Pori
Väykyn etualatukivarren vaihto
Oikea etualatukivarsi mätäni käsiin. Uusi miltei paikallaan, mutta mitä pitää huomioida sisempien pulttien asemoinnissa. Takimmaisessa normi aluslevyt, mutta etummaisesessa on prikoissa runkopalkin reikiin osuvat ohjuriprässäykset. Mikä niiden idea on? Suunnittelin laittaa samaan asentoon, kuin aiemmin oli, mutta en keksi logiikkaa miksi etummaisissa prikoissa on ohjainprässäys ja runkopalkissa vastin. Eli onko kellään antaa ohjeita asiaan?
Re: Väykyn etualatukivarren vaihto
Liittyisköhän pyörän kulmien säätöön.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su 13.06.2004 12:16
- Paikkakunta: Pori
Re: Väykyn etualatukivarren vaihto
Joo, camberia ja casteria kait säätöpulttisarjan avulla saa hieman säädettyä, mutta noilla pulteilla ja prikoilla säätö vaikuttaisi olemattomalta. Nelipyöräsuuntauksessa sen näkee, pitänee varuiksi ostaa säätöpulttisarja.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su 13.06.2004 12:16
- Paikkakunta: Pori
Re: Väykyn etualatukivarren vaihto
Sen verran asiaa googlaillut, jotta casterissa oikea ratas eteen, vasen taakse ja camber samanmoiseksi kummallakin puolen. Mikä on rautalangasta vääntäen säätöpulttien prikkojen asento. Ajattelin laittaa edelliset kulmat optimiksi ennen nelipyöräsuuntausta, jossa käytännössä säädetään auraus...
20 minuttiahan säätöpulteilla saa camberiin plussaa ja miinusta lähtötilanteeseen verrattuna? Väykyssä edessä pyöränkeskiöstä lokasuojan reunaan 34cm, takana 35 cm. Auraus pitänee säätää edessä hieman suuremmaksi, kuin vakio elegancella?
20 minuttiahan säätöpulteilla saa camberiin plussaa ja miinusta lähtötilanteeseen verrattuna? Väykyssä edessä pyöränkeskiöstä lokasuojan reunaan 34cm, takana 35 cm. Auraus pitänee säätää edessä hieman suuremmaksi, kuin vakio elegancella?